![]() |
Citaat:
2003 tijdvak 1 en 2 staat van alles een beetje in.. bij andere jaren is het heeeel veel kansberekenen :S |
klopt het nou dat de biomiale verdeling niet hoeft?
|
dat hoeft niet idd
|
Citaat:
|
Citaat:
oooooooow gelukkig, dar snapte ik dus echt niks van. ondanks dat wij hem wel behandelt hebben |
Hey mensen, ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar nog niet ee nduidelijk antwoord gekregen. Morgen is wiskunde examen en de vraag is of je de biomiale kansverdeling moet leren..sommigen zeggen van nie maar ik kom er nie meer wijs uit! sorrrrry.. :o heb graag snel antwoord...op kennisnet staat iets van bionomiale verdeling..maar in mijn boek is dat hoofdstuk 4 van boek 3 van getal en ruimte! bedankt!!!!!
|
Citaat:
|
Je hoeft de bionomiale verdeling niet te kennen! Wij hoefde van boek 3 alleen maar t/m paragraaf 2 van hoofdstuk 4.
|
WTF is die bio-anale verdeling?..ik heb er echt nog nooit van gehoord enuh moet morgen minimaal een 5.3 halen
|
kan iemand mij de productregel uitleggen snap die niet
Alvast hartstikke bedankt!!!!! (y) |
Citaat:
nog nooit van gehoord.. Wat is de bedoeling daarvan dan? |
heeft iemand mss een ZELFGEMAAKTE duidelijke samenvatting van (alles) wat we moeten kennen :rolleyes:
kan iemand bij (som)frequentiepolygoon uitleggen hoe je dat zou moeten tekenen en wat frequenties betekenen :bloos: |
ik moet minimaal een 1,8 halen (y)
SE = 5,2 + 1,8 = 7 / 2 = 3,5 = 4 |
Ik heb wel een goede samenvatting van internet gehaald, en dat is wel een duidelijke...
maarre haha weet je neit wat dat is :P dat is ander woord voor hoeveelheid bijvoorbeeld met leeftijden op die forum 13-14: frequentie is 8 14-15: frequentie is 12 15-16: : frequentie is 19 end an het gemiddelde reken je uit door 8 x 13.5 + 12 x 14.5 + 19 x 15.5 (toch :$) maja dat vroeg je niet :p maar weet nie hoe ik zo'n tekening uit moet legen |
Citaat:
ik sta een 5.4... dus ik mag een 1.6 halen :P haha... maarre... mjah.. ik sta voor eco ook nie mega :( |
Citaat:
Een frequentiepolygoom teken je dus door per maat in een grafiek te zetten hoe vaak het voorkwam. Bij een somfrequentiepolygoom -wat een kutwoord- tel je telkens de voorgaande frequenties erbij op. Dus om op mijn voorbeeld verder te gaan: wat je bij maat 40 moet zetten is dan maat 36+37+38+39+40. Dan loopt je grafiek uiteindelijk op naar het totaal wat je onderzocht hebt. Je hebt ook nog relatieve (som)frequentiepolygomen. Daarbij moet je eerst de procenten uitrekenen en niet gewoon de aantallen. Verder is het hetzelfde . Ik hoop dat je het begrijpt :) |
Citaat:
Citaat:
Dus tsja ik pak et nu slim aan, ik mag 2 onvoldoendes hebben en daar ga ik gewoon gebruik van maken. Nu leer ik gewoon wat beter voor de andere dingen denk dat als et me lukt ik een 3,8 wil halen 5,2 + 3,8 = 9 / 2 = 4,5 = 5 voor het geval dat ik ergens anders nog die 4 nodig heb :) |
Citaat:
en nogmaals, heeft iemand mss een mooie duidelijke ZELFGEMAAKTE samenvatting :p |
Citaat:
alleen dan moet ik economie nie verneuken (A) succes iig ;) {bij mij was het andersom.. pta's slecht en PO 8.9 ofzo :P} |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet een 4 halen voor een 6, dus ik mag ook een 0 halen voor een 4 :cool: En mijn proefexamens gaan goed, dus het moet wel lukken |
Citaat:
|
Weet iemand een site waar de belangrijkste examenonderwerpen voor wiskunde staan uitgelegd? mijn boek is echt waardeloos :mad:
|
Citaat:
Er staat een staafje van 3.5 tot 4.5 en waar de grafiek komt is 4. Dus dat is het midden. |
ik HAAAAAAAAAT kansberekenen :mad:
|
Citaat:
daarom moet ik economie goed maken :$ |
wat ben ik blij dat ik wiskunde a12 er toch heb uitgegooid... ik ging het proberen, maar ik kwam zelden boven een 5,5 voor mn dossiertoetsen uit, en om nou te zakken op een vak wat ik niet meer nodig heb, no thnx :)
heel erg veel succes morgen! als ik niet te druk ben met cadeautjes uitpakken zal ik aan jullie denken :p |
Citaat:
|
Weet iemand een goeie site waar alles wordt uitgelegd? En niet al te ingewikkeld uitgelegd!?
Mijn boek is waardeloos:( |
Citaat:
zoals ik al zei heb ik dan geen wisk. meer maar ik kan het wel voor je in mijn boek opzoeken (want de boeken heb ik nog wel!!) en de uitleg + voorbeeld overtypen? als je wilt..? tenzij je natuurlijk getal en ruimte hebt, want die heb ik ook :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb Wageningse Methode, daarin wordt NIX uitgelegd :o |
Citaat:
{heb hem gevonden} maar ik moet nu weg :( dus dan krijg je hem pas na 7 uur of je moet snel je mail gevne! |
Citaat:
De 2e is gewoon hetzelfde als de eerste alleen dan zonder staafjes. Volgens mij is het dus ook het klassenmidden. De klasse loopt van 3.5 (of 4.5 of 5.5) tot 4.5 (of 5.5 of 6.5). 3.5+4.5 /2 = 4 = klassenmidden. .. Toch? |
Wie weet wat in het rekenmachine bij normale verdeling Upper Lower en Area en dan als laatste wie heeft tips voor kansberekening
|
He Fantome je mag alvast klagen over mijn boek, daar wordt haast nix uitgelegd:)
Ik heb het boek Netwerk:) Oja Als iemand zijn samenvatting naar mij wil sturen via email word ik heeeeel blij :) |
volgens jullie hoef je de binominale verdeling niet te kennen he... maar wat betekend dit dan??
Wiskunde A 1,2 A Vaardigheden B Veranderingen C Tellen en kansen D Statistiek E Verbanden F Toegepaste analyse G De binomiale verdeling Domein G, De binomiale verdeling, subdomein de binomiale verdeling (87-90). Domein F, bundels van grafieken en driedimensionale grafieken (71, 72). :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
Nou, dat je iets vergeten bent erbij te zetten. Want domein G: subdomein binominale verdeling (alleen dat subdomein!) en domein F zijn uitgesloten. A t/m grootste deel van G moet je dus wel kennen. |
Wie weet wat in het rekenmachine bij normale verdeling Upper Lower en Area is en dan als laatste wie heeft tips voor kansberekening..... Ik ken alles wel z`on beetje behalve de kansberekeningen.... :confused: die zijn egt klote, de rest maak ik alleen maar domme fouten die moet ik egt niet maken op het examen......... :nono:
|
Ja, en dan nog iets over die rekenmachine..want ik las ergens dat die 'apps' toets van de ti-83 plus handig is voor het kansberekenen...kan iemand me uitleggen hoe dat werkt?
|
Citaat:
en niet in het 'midden', want anders zouden die punten 'boven' 0.5 'boven' 1.5 'boven' 2.5 (dus in het midden van die klasse) Maarja..boeind :rolleyes: |
Citaat:
|
wat zegt die NCr, wanneer moet je die gebruiken en wanneer die NpR?....mss voorbeeld...en verschil met en zonder terugleggen (ja sorry maar mijn boek leg NIKS) uit :mad:
|
Citaat:
NrP nooit van gehoort hoor :S . Je moet alleen die Ncr gebruiken voor de kansreken sommen |
Citaat:
z= x-m/s hebt standaardscore formule neem je x = 160 m = 170 s = 2 160-170/2 = 5 das dus de z je doet dan invnorm(-8,5) en je hebt de bijbehoorende pfi |
Citaat:
|
en stel dat er een vraag staat:
Bereken wat de mediaan is... mag je het dan niet op je GR doen? wat mag je morgen wel en niet op de GR doen (kwa dingen uitrekenen enzo) |
Citaat:
Zegt mn leraar tenminste, mzzl |
forumule kaart nodig?
|
INVNORM hoeven we toch niet te kennen voor WIS a1/2
------------- @ Fantome, je kan samenvatting mailen naar johnbiezen@hotmail.com THX :bloos: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |