![]() |
Citaat:
|
Ja het is idd wel leuk hoe jij aan je bronnen komt. Op tp.nl is er een topic over (niet eens in het SFH fora) en dan krijg je dit meteen. Ik ben ook zo naïef
|
Citaat:
das 1 http://news.bbc.co.uk/1/hi/wales/3655377.stm en das 2 Er gebeuren regelmatig ongelukken met achtbanen, maar je moet het in verhouding zien. De kans dat jij het bent die eruit valt is miniem. Die nieuwe achtbaan lijkt me wel kicken ja, lekkere vrije val. Ik hoop dat hij er echt komt, die Goliath heb ik wel weer gezien. |
yeah, ik kan niet wachten hoor :rolleyes:
|
En hij is pas in het jaar 2968 klaar.
|
Citaat:
|
whoa vet :eek:
|
Citaat:
Lijkt me overigens een mooie achtbaan, ga ik nog wel in. :) |
jezus die is cool:d
|
achtbanen zijn voor homo's.
|
Dat ding staat toch in Taiwan?
|
Ziet er eng uit :o wel cool though
Maar ik dacht dat six flags weer verkocht zou worden? :confused: |
Citaat:
|
tijd om weer eens naar 6flags te gaan
|
Citaat:
|
Hmm, voor de persoon die in Six Flags werkt: Waarom zetten ze er dan zo'n bord neer. Zetten ze dat neer onder het motto: ''Kijk naar het geweldige park in Taiwan, hoeveel cooler dat is dan dat stomme park hier in Nederland?'' Ach, ik wist dat ze waren overgekocht (ze worden niet overgekocht, dat zijn ze al, Britse eigenaar nu volgens mij) maar ze zijn toch zeker niet suicidaal?
Six Flags Magic Moutain is inderdaad het beste park ooit. Damn, we hebben daar 12 uur rondelopen, nog niet eens aales gehad. Hebben daar een golitah van rond de 70 meter (sorry, van mijn fout in mijn eerdere post over onze Goliath, ik dacht het te weten :) ) met een topsnelheid van rond de 120. Zo lachen daar. Dan nog ff over die Robin Hood. De dingen die in die post staan, zijn eigen meningen. Dan hoef jij niet een verhaal te gaan houden over hoe geweldig jouw ritje was toen er iets fout ging (kans was 1 op de 70 miljoen ofzo?) en datie achteruit ging. Ik vind hem persoonlijk niet geweldig. @ Da leentjuh: Dat heb ik inderdaad gezegd, datie in Taiwan staat. Vandaar dat die foto ook mogelijk is. Voor mensen die er nu al in willen: er staat nog niks. Alleen een karretje met een bord aan het begin van het park, verder helemaal niks. @Topicstarter: En dan mag jij mij vertellen wat tp.nl is...... :rolleyes: @Martijn1985: Heb ik gezegt datie gebouwd wordt? Heb ik gezegt dat ik hem zag staan? Als je mijn post goed leest, zul je zien dat er staat dat ik alleen een bord met een karretje heb zien staan en dat er nog niks gebouwd is. Damn, en dan zeggen dat ik speculeer :S |
Citaat:
|
*zucht*
Ik zeg ook wel datie er komt. Aleen martijn zegt dat hij nog niks heeft gezien. Ik heb ook niet gezegt dat hij op dit moment nu meteen ogenblikkelijk zonder uitstel gebouwd wordt... Ik heb gezegt dat hij ooit komt... |
Citaat:
|
Citaat:
Tp.nl is de grootste nederlandse Themepark site. www.themepark.nl , zo'n 'kenner' als jij moet dat toch weten? |
Citaat:
je moet je hoofd gewoon goed tegen de 8erkant houden, ja anders gaat het mis |
Citaat:
|
Citaat:
De enige reden dat dat ding op dat plein er staat is ter ere van de Rollercoaster Month. |
toch jammer dat ik m'n seizoenspas niet heb verlengd
|
Had ik maar geld voor een seasonpas :rolleyes:
|
Nou, lijkt me opzich wel leuk, maar na 5 keer ofzo ben ik er alweer op uitgekeken dus daar ga ik niet speciaal een seizoenspas voor aanschaffen of 45 euro ofzo betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent geen 1.84 :). |
Ik hou zowieso al niet zo van Six Flags...
|
Citaat:
|
:o eng :eek:
|
Citaat:
|
Leuk.:)
|
Citaat:
En ik dacht trouwens ook dat dat dat ding niet gebouwd zou worden, maar ik hield mn mond want ik had t bord niet echt goed gelezen, wist alleen dat 't ding in Taiwan stond. En dat van Taiwan heb ik weggehaald, omdat ik eroverheen gelezen had bij jouw post Ernst. |
Wat is eigenlijk een goeie dag om te gaan in de vakantie? Doordeweeks of maakt het echt niks uit aangezien het er elke dag super druk is. Wat was de prijs ook alweer? 38euro toch?
|
de tering :eek:
|
Citaat:
24 euro :) |
leuk :) maar het ziet er een beetje gammel uit eigenlijk :s
|
Ben nog nooit in SixFlags geweest (ben waarschijnlijk een van de weinigen :o ) maar ik moet echt eens een keer gaan. Misschien eens leuk voor in de zomer :) maar tis wel lastig te bereiken met openbaar vervoer heb ik gehoord.
|
Ik moet zeggen, die nieuwe achtbaan klinkt erg cool (y)
Ben zelf al een keer of 10 in SixFlags geweest (ik organiseer dagtripjes zegmaar; Dan huur ik wat bussen en ga dan met een man of 100 naar sixflags, nu paar keer gedaan en 6 juni gaan we weer, erg leuk :)), dus ik ben wel een achtbaanfan, ben benieuwd naar die nieuwe :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben nog nooit naar 6 vlaggen land geweest en dat wilde ik graag zo houden
|
Die rollercoaster month extra's gelden toch alleen in de weekenden en feestdagen in Mei?
Hoe bedoel je nep, had me er zo op verheugd. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ziet er erg gaaf uit! dit jaar maar weer eens kijken of ik genoeg geld heb om naar six flags te gaan..
|
Leukleukleuk, maar dit is nix vergeleken bij de Dragster achtbaan :D
http://www.cedarpoint.com/public/ins...ttd/index2.cfm http://www.cedarpoint.com/public/ins...op_640x480.jpg http://www.cedarpoint.com/public/ins...ft_640x480.jpg :D :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |