![]() |
Citaat:
klopt, EZBlade is een potente neger, en ik ben luuk luchtloper |
good old times :)
|
up speciaal voor Günther
|
jah tuurlijk kom ik (en als het kan wil ik blijven slapen, dat is wel zo relAxed :)) maar toll, kijken wie ik mee kan nemen we will see (ik kom zowiezo)
gezellig :D (p.s. hippie shit....lijp :D) |
Citaat:
|
:D gheh ok
(dat 'hippie' slaat vooral op het stonedheidsgehalte & sfeer hoop ik, niet op de muziek ;) ) |
Citaat:
maar hippie sfeeertje komt helemaal goed (p.s. had jij vandaag frans of morgen?) |
Citaat:
|
we hebben een uitgebreide voorraad mp3'tjes voor de muziek :cool:
ps. frans morgenmiddag |
Citaat:
|
CD's mag je altijd meenemen uiteraard. Op eigen risico :p. Ik geloof dat ik maar continue Ennio Morricone ga draaien ;)
|
Citaat:
|
denk je eens in voor hoeveel geld ik al die jassen en kleren kan verkopen en de hoeveelheid softdrugs die men bij zich heeft en niet oprookt. Dan wil je ze wel doodhebben jah.... :D
|
Citaat:
|
gewoon harddrugs toestaan, en een half uurtje wachten :D :P
|
Citaat:
|
maar ff tussendoor
wie gaan er allemaal? |
Citaat:
ah..... klinkt kut (n) |
bas, gefliciteerd nog met je 23e verjaardag.
damn,ik heb zin in een lekkere stick! |
hehe, kom je ook morgen BetterXcore?
Günther komt voor zover ik weet. Coop heeft wel aantal malen laten vallen dat ze wel wilde, en die kan meerijden. Uit het zuiden wilden er een aantal komen, maar is niet bevestigd. Type? Mutant niet (jammer). zeehondje mss wie nog meer? Meldt je maar hier aan ;) |
ik kan 100% zeker niet, omdat ik moet werken van het weekend.
het had me wel leuk geleken verder maar helaas volgende keer beter. |
jup ik kom, maar vanwege geldgebrek helaas niet extreem uitbundig ofzo maar komt helemaal goed :) (ik neem so far I know, een vriend mee :)(y))
maar ik kom dus :D :) (godver nergens grote (ook geen kleine bytheway) vloei in huis :eek: :mad: :( ... ik zoek verder en als mn bier op is en ik heb nóg niets stop ik mn pijp :$:D p.s. nog een routebeschrijving nodig voor als we in goor aankomen of gewoon op de geur af :p (of is het zo klein dat het eigenlijk geen zoeken is :p;)) |
(Katje)
Als je aankomt op het station straat oversteken, en dan loop je daar zeg maar bergafwaarts, kom je langs de Aldi en de Lidl en dan kom je in de winkelstraat terecht. Daar ga je rechtsaf, ongeveer 100 meter verder staat een grote lelijke klok midden op de kruising. Aan de rechterkant die je dan café de Ster. (net wakker, stoned, brak, dus pin me er niet op vast ;) ) Anders heb je geloof ik wel mn mob.nr. (?) en dan bel je ff. |
Deadlocks mobiele nummer (just in case voor degenen die verdwalen):
0641324102 |
hehe :cool: (y)
|
eurr, heeft nog maar 7 cent! En heb nog nieuwe pinpas :|
|
ik ben hard aan het regelen, want zoals het er nu uitziet kan ik gvd niet meer :mad: :( *helemaal chagi,wat een inmense kutdag* ... zo ff joint roken en dan zet ik weer alles op alles, want kheb eigenlijk wel inmens zin in een feestje!
|
beetje jammer.
vervoersprobs ofzo? want we kunnen je evt wel halen |
Citaat:
|
yeas, kans is groot dat ik aanwezig ben (tussen elf en half1 zowiezo, helaas heb ik niet kunnen regelen dat ik eerder kan :(:))
naja iedereen die komt... bis vanavond :p:D:) *happy-shit* p.s. nog steeds niet gesmoked :| (ff denken dat is nu l uhm.... 18 uur niet gesmoked joh :| crap, wel genoeg gezopen by the way :p) |
ojah haha ik blijf trouwens ook pitten (duh :p)
|
|
zijn jullie nog steeds bezig ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |