![]() |
De trein Zwolle - Enschede is overal even ruim :o
|
Citaat:
Zowel in Zwolle als in Enschede is het slim om zover mogelijk naar voren te lopen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zit ik liever alleen, maar dat komt doordat ik vaak wil lezen in de trein. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het artikel over Heerlen's slechte imago vond ik ook interessant, thanks :) |
in de nieuwe staat een vernietigend stuk over carla eradus ofzo de rechtbankpresidente van Amsterdam :) stuk tuig zijn jullie allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, ik lees trouwens ook vaak in de trein. Liefst de International Herald Tribune. Staat wat beter dan de Metro of de Spits. |
Citaat:
|
trouwens, misschien ben ik toevallig wel een heeeeel lief meisje IRL en kuur ik hier mijn frustraties af.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer je weer geland bent op onze niet zo mooie aarde, praten we verder, vriendelijke groet, de realist |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wellicht is het je nog niet opgevallen, maar ik ben niet altijd serieus. salam aleikum, de naieveling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefst in zo'n vierpersoonsding, verder maakt het me niet uit.
|
Ik kijk waar 't rustiig is, waar 't 2e klasse is en waar ze niet roken.
|
Ik zit het liefste op een rustig plekje, tweede klas, bij het raam en met genoeg beenruimte. In een dubbeldekker ga ik altijd beneden zitten, daar is het een stuk rustiger dan boven.
|
Ik loop meestal tot helemaal achteraan of vooraan door, omdat het daar het rustigste is. Ik reis altijd 2e klas, en dan zoek ik net zolang tot ik een niet-rokerscoupé heb gevonden.
Ik reis bijna nooit alleen, maar meestal met wat anderen erbij, dus dan zoeken we samen eén of meerdere 4 persoonsdingen uit die een beetje rustig gelegen zijn :p |
Citaat:
volgens mij was je wel serieus. In ieder geval maak je daar geen grapjes over, siktir lan, Met vriendelijke groet, de realist |
ik moet altijd helemaal achterin, zodat ik die rotoverstap van 1 minuut kan halen naar de bus :(
|
De eerste coupe die ik tegenkom vanaf de plek waar ik stond te wachten. Maar soms houd ik er ook wel rekening mee als ik weet waar ik uitstap, dat ik niet het hele station nog eens over hoef te lopen :)
|
De eerste coupé die ik tegenkom vanaf de plek waar ik stond te wachten. Ik wil altijd in zo'n 4-zits zitten, met de rijrichting mee, bij het raam :). Als het kan ook nog van die lekkere stoelen die ze in intercity's hebben.
|
Ik let er niet zo op. Ik reis ook bijna nooit met de trein, en ons station is altijd het beginstation dus niet druk. Ook komen er alleen maar dubbeldekkers met dat groene leer.
Ik zit ook wel eens niet in een coupé maar in een halletje, daar is het ook altijd rustig. |
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar moest laatst nog een paar keer zo'n 4 uur reizen met de trein en dan let ik wel op waar ik ga zitten:
niet te druk, met mijn gezicht de kant op waar we heengaan. Niet met een bald naast mijn bank zodat ik niet naar buiten kan kijken. Bij een krappe trein in combinatie met drukte op plek voor 4 mensen, anders een bank voor 2. Het liefst achterin de coupe, want dan kan ik alles overzien. |
Ik ga de eerste deur in die ik tegenkom en ga zitten op de eerste 'vooruitrijdende' stoel bij het raam aan de linkerkant die ik tegenkom, ook als dat betekent dat ik schuin tegenover iemand zit terwijl de verdere coupe leeg is, maar niet als dat betekent dat ik naast of tegenover diegene zit, dan pak ik de volgende vooruitrijdende stoel bij het raam aan de linkerkant. Als het heel druk is ga ik gewoon zitten op de eerste lege stoel die ik tegen kom.
|
Citaat:
Behalve als ik lang in de trein moet gaan zitten, dan zit ik meestal in de voorste wagen.... rustiger.... :) |
Als ik de late trein van Rotterdam naar Dordt neem ga ik vaak voorin zitten. Die trein heeft de neiging zo snel mogelijk te stoppen als er een perron aan komt, anders is het weer zo ver lopen naar de tunnel.
Anders heb ik geen voorkeur. |
Ik ga (vrijwel) nooit met de trein, maar in de metro is vaak moeilijk een stil plekje te vinden....altijd druk
|
als ik in mn eentje ben ga ik wel altijd in een coupe zitten waar ook wat vrouwen zitten.. in mn eentje vind ik zo'n groep jongens altijd nogal drijgend. en ook als t er maar eetnje is. na 1 slechte ervaring hoef dat van mij niet meer
|
Citaat:
het doet mij pijn te bemerken dat ook jij niet in staat blijkt ironische dan wel sarcastische opmerkingen van serieuze opmerkingen te onderscheiden. Selamatan. Met grievende groet, de naïeveling |
selammatan? :rolleyes: :p
|
Wat de TS zegt, ik heb het gevoel dat er in de voormalige rookcoupés nog steeds een rooklucht hangt en dat vind ik gewoon niet lekker. Ik zit meestal onderin (bij de blokkendozentreinstellen) daar kan er een raampje open eventueel, lekker fris.
Ohnee, ik ga ook niet in de buurt van langgerokte refo's zitten, dat is zo erg als je er een beetje leuk uit ziet als jongen :nono: Ze proberen op allerlei manieren contact met je te maken en giebelen |
Ik let er alleen op dat ik niet in de eerste klas terecht kom. En vaak ga ik in een rustige coupé zitten, als ik weet waar die is :)
|
Citaat:
|
Ik let eigenlijk alleen op dat ik niet 1e klas ga zitten.
Citaat:
Een bank voor 4 personen of 2 bankjes tegenover elkaar. |
Waar het meeste plek is, en waar ik het meeste overzicht heb Hahaha :)
en ook waar het lekker netjes is :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |