![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Obscure Belgische bandjes :confused: Zowat alle Belgische bands met een beetje faam van de laatste 10 - 15 jaar hebben ergens wel iets met de de Rock Rally te maken. |
Citaat:
|
Er worden vanaf 10.00h vandaag 8000 nieuwe dagtickets vrijgegeven. 2000 dagtickets per dag dus. Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon besteld worden.
Dit is mogelijk omdat de organisatie beslist heeft om het terrein met 2ha uit te breiden. Info kijk de site ofzo Iets in mij zegt me dat je er best snel bij bent :o ;) (*kijkt nog ff naar zijn combi* :p ) |
Inderdaad + Modest Mouse toegevoegd aan de affiche. (y)
Edit: waarschijnlijk modest mouse tijdens lost prophets, boehoe! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En en en... beste mensen, dank u voor al uw steun en medeleven en tips... ik heb een kaart!!!!!!!!!!!!!!!!! Lalalalala *doet raar klein dansje* Maar nu zoek ik eiglijk nog eentje voor de persoon die met me meegaat, dus tips zijn nog altijd welkom :D. Maar IK heb een kaart en dat is het belangrijkst :D. Pebbletje, we moeten foonnummers uitwisselen zodat jullie je tent bij ons kunnen komen gooien als we op A1 zitten. Het moet nog een beetje tot me doordringen want ik was stiekem al in de veronderstelling dat het niet doorging. Maar nu kan de zin weer door mijn aderen vloeien... |
Citaat:
wat stond er eigenlijk op? Ik begin eindelijk te beseffen wat voor geweldige line-up Werchter heeft! Heb een btje wat gedownload en alles is bijna leuk! Tot nu toe wil ik zeker naar 20 bands.. waarschijnlijk zal ik niet veel eten daar.. :) |
Citaat:
|
|
ik vind de line up wel cool!!!! The darkness en dropkickmurphys en franz ferdinand zijn heel cool! okee nothing beats Rhcp, maar jah je kunt ook niet alles hebben ;) :cool:
|
ik ga naar werchter.... "Who Wants To Touch Me?"
|
Citaat:
2 jaar geleden was het geluid bij rhcp zo bagger slecht dat we zijn weggegaan :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was al bang dat er niet veel te doen zou zijn, omdat ik daar op de site verder niks over zag enzo... Nou vervelen zal ik me niet ;) |
Citaat:
En ik heb nog een hoop nieuwe kleren nodig, dus dat komt mooi uit :p (y) |
Er is echt genoeg te doen hoor. Keuze tussen hoofdpodium en piramidemarquee, Humostand, allerlei vage eetstands, reclamestands van KBC, Het Laatste Nieuws, Stubru enzo waar je meestal dingen kunt winnen. Vorig jaar werd er zelfs ergens een soort danswedstrijd georganiseerd en bij KBC kon je winnen dat je op hun dak kon gaan staan en door een fikse verrekijker het terrein kon afspeuren.
Oor heeft ook een stand waar je goedkoop Oors kunt halen, de markt zit er dan, met een relaxstand, tatooshop, hennading, kop van jut, massagestand,... Dan heb je de afkoelplekjes: een soort springkussen waar fijne nevel in gespoten wordt. Koffiehoeken, kleine soort vrijpodium, colatent, pfoe echt genoeg. En buiten het terrein is er ook altijd genoeg te doen. En op de camping kun je vriendelijk zijn tegen een grotere groep waarop die je vast uitnodigt om er gezellig bij te komen hangen. |
nou al die dingen die jij noetm die je kan doen, heb je na 1 keer ook wel gezien
|
Citaat:
Zoniet, dan ga je terug naar de camping om te pokeren voor drank. Zul je zien hoe snel de tijd gaat :D. |
er is echt wel genoeg te doen rondom te optredes hoor, en anders kun je nog altijd leuke mensen gaan bekijken :) joh die belgische jongens met lange haren.... :D :p
|
ROCK WERCHTER!!!
Hét wereldfestival bij uitstek in ons Belgenlandje!!! >> http://www.rockwerchter.be/RW2004/splash.htm [!! nog 151 uren en 55 minuten te gaan !!] |
Citaat:
|
placebo!!!
|
Daan <3
Maar er komt echt veel te veel Korn, Roosjes, Placebo, Bowie, Cure, Kowlier, Lost Prophets,... argh... het hamsteren is begonnen :D |
Volgens mij gaat het helemaal geen mooi weer worden :(
Is Werchter met veel regen ook een enorme modderpoel, zoals Lowlands 2002 bijvoorbeeld? En kun je met een Nederlands bankpasje ook gewoon pinnen daar? |
Citaat:
|
Frank Deboosere, Belgische immer sympathieke weerman, kondigde net met een enorme grijns aan dat het mooi wordt. Tot woensdag. De dagen daarna kwamen er buien. Ik blijf het weerbericht in spanning volgen.
Ach, ik kan toch alle teren op enkele jaren Pukkelpop ervaring, erger dan wakker worden in een enorme plas, met je schoenen die langs je drijven, kan al niet. |
Danko Jones, Ben Harper, Pixies, Monster Magnet (hehe), Lenny Kravitz.. ik ga me wel vermaken.
|
'k had net even op teletekst gekeken en daar staat dat het tot dinsdag gaat regen en vanaf woensdag wisselend bewolkt...zo'n 18 graden...
Werchter is zoooveel leuker met goed weer...:( |
Citaat:
|
* nog 111 u 28 m 6 s 185 ms * :p
|
Citaat:
Basement Jaxx, The Black Eyed Peas, Moloko, The Rasmus, N*E*R*D*, Magnus, Novastar, Nelly Furtado, Sugababes, Admiral Freebee, The Cure... enz ... Maar ik kan niet komen.. :( Alles was uitverkocht in enkele weekjes tijd ofzo [combitickets bijvoorbeld waren direct de deur uit... een oorzaak zou zijn dat er dit jaar zowel in Nederland, Frankrijk, Duitsland... tickets worden verkocht en dus een deel via deze wegen al sneller de deur uit zijn! :confused: gvd! :)] |
Het wordt helemaal te gek
Afgezien van het weer dan :| Maar we zullen zien, wat het weer betreft |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien valt het wel heel erg mee. Toen ik voor het eerst naar Pinkpop ging, werd ook 3 dagen regen en 20 graden voorspeld, en uiteindelijk heeft 3 dagen steeds de zon geschenen en was het ontzettend warm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou trouwens ook naar werchter gaan, maar ik heb geen zin meer. Ik heb het kaartje maar weggedaan. De lineup is niet echt mijn ding ;) |
http://lastserver.weeronline.be/Belgiee/Leuven.htm
nee...ziet er niet heel leuk uit... maar het word daar niet snel een modderpoel volgens mij...de helft van het veld is al bedekt met van die zwarte platen. En dat andere deel is nog vrij 'grassig' :) De campings daarentegen...:p |
Citaat:
Mja, het kan nog wel veranderen, weersvoorspellingen kloppen wel vaker niet, zeker als het nog 5 dagen duurt.. |
Citaat:
ik kon dat niet verwachten, dit jaar is het echt zèèr snel gegaan, vooral omdat in NEDERLAND :mad: en andere buurlanden zoals het V.K. en Frankrijk nu ook kaartjes te koop werden aangeboden, waardoor alles nog sneller de deur uitvloog! |
Op de camping is het vrij rampzalig. Maar op het terrein liggen bij het podium platen en de rest is vrijwel gras. maar ja, alles wordt na een tijdje blubber :D.
En als het echt gaat storten, slaap ik toch mooi in mijn auto. Jaar 1 heb ik in een lekkende tent gelegen, nooit meer :). Regenen hoeft t niet, maar die gekte van vorig jaar is ook echt niet meer nodig. Allemaal op een hoopje kruipen in elk stukje schaduw dat er te vinden is... |
Ach, het is gewoon lastig om het weer zover vooruit te voorspellen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |