Ik moet nog gaan kiezen. Zit nu in 5V, dus heb nog even de tijd. Ik twijfel eigenlijk alleen nog tussen Algemene Sociale Wetenschappen (@ de UU) en Rechten. Mijn moeder vindt Rechten helemaal wat voor mij, maar ik wil me niet teveel laten beinvloeden, uit angst dat ik iets kies voor anderen. Eerlijk gezegd neig ik wel steeds meer naar Rechten, als ik van Rechten-studenten hoor waarom ze rechten hebben gekozen, blijkt dat ze vaak dezelfde interesses hebben als ik. Heb nu verschillende open dagen bezocht en wil volgend jaar een dagje proeflopen bij ASW en Rechten en dan de knoop doorhakken. De vraag is... als ik Rechten ga studeren: waar?? Ik dacht eerst aan de Erasmus Universiteit, omdat de opleiding Rechten daar hoog aangeschreven staat, ik ben daar ook geweest, kwam heel leuk over, maar ik vind Rotterdam toch niet zo'n leuke stad en het is ook vrij ver (woon in Amersfoort). Dus dan toch maar Utrecht of UvA (VU lijkt me niks, de sfeer vond ik echt niks daar). Iemand nog aanraders wat betreft steden om Rechten te studeren?
|