![]() |
...nou ik vind ze wel lief hoor,...en van mij mogen ze wel een beetje bloed hebben..
heb je ooit wel eens gezien hoe ze in je prikken,..echt grappig man,..maar het duurt ongveer 2 of 3 min,..best lang, en die bultjes jeuken bij mij niet eens,...(omdat ik ze lief vind)(vinden ze mij ook lief)...:p Maar wat je ook kan doen is een halfuurjte voor je gaat slapen de lampen op de gang aan doen en je kamer deur open,..(ze gaan naar het licht toe...;) |
en dan het licht op je kamer natuurlijk uitzetten he,,.;)
|
Citaat:
|
muggen zijn pluggen en kunnen vliegen
|
Ik heb nooit last van muggen :)
Hehe mijn zusje wel, ondanks dat ze zo'n dingetje op haar kamer heeft hangen dat de muggen weg moet houden. :D Maar het lijkt net alsof dat ding de muggen aantrekt want zij is steeds de klos :D:p |
Citaat:
Maar liever die 'stank', dan de hele nacht niet kunnen slapen door dat gezoem om me heen.. :o |
je moet gewoon zo'n ding voor de ramen doen, heb ik ook, en ik het noooit last van muggen, behalve op vakantie dan.
|
Ik observeer de verstopplaatsen van muggen. Wanneer zij aan het bijkomen zijn mep ik hun vervolgens plat.
Verder heb ik mij aangeleerd om met mijn hoofd onder het kussen te kunnen slapen, al is er weleens de enkele mug die ervaring heeft in het navigeren door 'tunnels' en zo onder mijn kussen in mijn oor kruipt. :o Klamboe wordt veel aangeraden trouwens. |
ik heb nooit last van muggen :D
|
horren werken altijd :o
|
Horren werken wel aardig preventief ja, maar in de uiterste nood kan je het beste zoveel mogelijk licht aanzetten, een elektrische vliegenmepper tevoorschijn toveren (rond de 6€ bij tuincentrums~;)), en zorgen dat je ze het best signaleren kunt, dan is het een kwestie van doorbijten (de typetjes die in ene stil zijn als je het licht aanknipt bestaan ook nu nog:(), en áls je m hebt, gewoon roosteren :D
|
Ach, als ik elke ochtend weer een bult tel, word ik pas pissed tegen de 10/12 bulten. Maar dat gezoem in je oor...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, das pas erg.
Altijd weer een heel gevecht, ik zie die dingen nooit in m'n kamer (en sla ze het liefst dood op me rode muur als ze me al gestoken hebben ;)) |
Pas werd ik zo gek van die muggen dat ik snel m'n bed uit wilde stappen, maar dat deed ik aan de verkeerde kant. Knalde dus met m'n kop tegen de muur. Nu slaap ik onder een klamboe en dat helpt heel goed.
|
Maar onze antipathie tegen insecten blijft groot en bereikt een hoogtepunt tijdens de zomermaanden. We gaan dan al snel overdrijven. Zo besteden Amerikanen elk jaar 30 miljoen dollar aan de bestrijding van muggen. Helaas is slechts 3% van het aantal muggen dat om zeep geholpen wordt van het vrouwelijk geslacht (alleen vrouwtjes kunnen steken). En als een mug ons dan toevallig eens een keertje te grazen neemt, roepen we direct moord en brand. Absurd, want je moet maar liefst 2,8 miljoen keer door een mug gestoken worden voordat je helemaal leeg bent.
(www.cijfers.net) |
Citroen meenemen naar bed!!!RaAr MaAr wAaRRR!!!!!!!hET LUKT BIJ BIJ WEL
oF CITROEN COLOGNE SMEREN OP JE LICHAAM |
De deuren dicht houden en horren voor de ramen en hier een handige tip: neem licht behang :p
|
Citaat:
|
Ik werd altijd lekgestoken, maar sinds de klamboe heb ik daar geen last meer van. (y)
|
Doodmeppen.
|
Gewoon laten leven, misschien is het wel je overgrootmoeder in haar volgende leven :)
|
Ik gebruik een klamboe, maar somige muggen weten daar nog door heen te komen en het slaapt ook niet fijn...
|
Op de vuist ermee.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |