Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Spiderman is koel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=84854)

Rhea 06-07-2002 22:29

Citaat:

ally schreef:

Lol dat vraag ik mij dus ook af
zijn eerste pak es net een pyjama en dan ... van de het ene op het andere moment heeft hij zo'n gans cool pak ...
oe verklaar je dat? :confused:

Ja dat vond ik ook raar. Ik dacht maar dat hij hem zelf had gemaakt of zo :confused: . Was helemaal niet duidelijk.

Ik heb hem gisteren gezien, was wel leuk, maar ik vond het niet heel bijzonder. Als hij door de stad zweefde en zo vond ik wel leuk :)
En ik schrok me ook dood ineens toen hij wakker werd, en je ineens zo'n flits van de Green Goblin zag :D hehe..

Shao 06-07-2002 23:41

bleh blockbuster holiday movie :/

~*~WiCkEd~*~ 07-07-2002 16:45

SPiderman is egt zo geweldig ik heb hem gisteren gezien!

MegaManX 07-07-2002 21:27

ik heb m ook gister gezien
ik vond m echt tof
ik keek de tekenfilm ook altijd..en ja natuurlijk komen er meerdere delen :)
harry osborn: i will get spiderman one day
of zoiets dergelijks..dus dan komt hij weer met iets..ik weet al wat ;)

mischien komen venom/dr octavius/lizardman/rhino ook nog wel

V€ÑØM 07-07-2002 22:13

ik weet niet of jullie het ook al gelezen hebben maar omdat spiderman een mega-succes was gaan die amerikanen nu meer srips verfilmen
o.a de Hulk, Captain America, Daredevil
en nog enkle

ZonerX 09-07-2002 12:59

Ja, die amerkianen hebben weer eens niks te doen dus ze gaan weer strips verfilmen. Eerst X-Men en nu de rest dan maar.

Binnekort krijgej dan de mix Spiderman meets Hulk en zo kun je nog wel even doorgaan aangezien ze elkaar zo een beetje allemaal kennen. Is dus weer een hele nieuwe markt die ze opengooien.

Tiger_Wolf 09-07-2002 13:12

Citaat:

V€ÑØM schreef:
ik weet niet of jullie het ook al gelezen hebben maar omdat spiderman een mega-succes was gaan die amerikanen nu meer srips verfilmen
o.a de Hulk, Captain America, Daredevil
en nog enkle

The Hulk is al verfilmt of is al bezig met filmen. Trailer kwam online rond hetzelfde moment als dat van Spider-Man.

Zolang ze het verhaal goed houden (wat ze in Spider- Man prima hadden gedaan), en er niet alleen geld uit het laatje mee willen trekken, ga ik gewoon naar de films van de strips :)

Simon 09-07-2002 16:04

Wat ik ervan vond?

Daangerous 09-07-2002 18:07

SPIDER-MAN SUCKS ZEER DIEP, het acteerwerk is kut, het pak van de Green Goblim is kut, vooral Tobey Maguire en Kirsten Dunst bakken er geen FUCK van, het verhaal is kut, af en toe heb je het idee naar een oude James Bond-film te kijken dankzij fouten in de special effect en te veel jatwerk van oa. de matrix, maar ach ik ben de ergste niet: Willem Dafoe was wel geweldig als de Green Goblin :mad: , duss.... :mad: :mad: :mad:

Carpe Diem 10-07-2002 20:02

Ik had em gedownload, maar het tweede deel deed het niet!

:confused: :mad:

Milk 10-07-2002 20:56

ik vond em koel :D

ik ben sowieso wel redelijk spidey fan en ik vond het gewoon leuk gemaakt.
Alleen: het leukste vond ik toen ie zijn krachten ontdekte, daarna werd het in feite wel een soort standaard actiefilm, wel leuk hoor, maar hoe willen ze dan deel II aantrekkelijk maken??

Marcade 10-07-2002 22:37

Citaat:

Milk schreef:
ik vond em koel :D

ik ben sowieso wel redelijk spidey fan en ik vond het gewoon leuk gemaakt.
Alleen: het leukste vond ik toen ie zijn krachten ontdekte, daarna werd het in feite wel een soort standaard actiefilm, wel leuk hoor, maar hoe willen ze dan deel II aantrekkelijk maken??

Zolang het maar niet zoals Batman 3 of 4 word, vind ik het best (Batman 1 & 2 waren koel, Batman 3 & 4 waren SFX kermis. bah)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.