![]() |
Citaat:
|
Niets, maar ik heb ook nog niks uitgevoerd vandaag
|
Ik weet nog niet welk examen ik vanmiddag heb. :|
|
niks
|
Mijn hoofd doet pijn.
|
mn examen van vandaag :(
|
Kotsen stond niet in de planning :(
Ik ben ziehiek :( En natuurlijk net in de week dat het écht niet kan, dus ik ga wel gewoon naar school, ik zie wel hoe ik er door kom. |
Na mijn examen kon ik niet meer goed lopen :s dat moet er maf hebben uitgezien
|
(nog) niets
|
Bah, ik heb keelpijn. :|
|
Tot nu toe niets.
|
mn examen nederlands
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
examen eco :(
|
Ehm.. mijn oog is rood en dat is niet mis...
de jeuk! de jeuk! |
wat niet?
|
Mijn verklaring. :o
|
Citaat:
En heb jij geen filosofie nu? :o |
Citaat:
|
In een poging mijn moeder te helpen kreeg ik een houtsplinter in mijn oog. En om een onverklaarbare reden heb ik ontiegelijk veel last van mijn nek.
|
Citaat:
|
m'n lenzen kwijt geraakt.
|
Ik vergat iets op te nemen voor mijn moeder, terwijl ze het me nog 2 keer heeft gevraagd en ook nog vlak voordat ik het moest doen...
|
Citaat:
|
Ik heb me verslapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me godsgruwelijk verslapen :(
Maar goed, maakt niet erg veel uit, ik moest iets inleveren, maar dat kan morgen ook wel (met een briefje erop dat ik ziek was en het daarom een dag te laat inlever, niet gelogen, maar ik ben gewoon liever áltijd op tijd).) |
Geen inspiratie :|
|
Nog niets.
|
ik had de verkeerde schoenen aangedaan. deze hadden elastiekjes die fijn de doorbloeding van mijn voeten tegen hielden. au.
|
ik ben vandaag ontzettend vergeetachtig, jah maar dit keer weet ik het zelf
daarnaast gaat alles gewoon fout gister al, was vet sjaggie en kwist eig nie waarom en dat wát ik wist, kon ik niet zeggen :confused: dus kwas nogal sjaggie en me vriend werd daar ook nie vrolijk van alhoewel ie zei van niet. Zijn moeder is ook al pissed op mij en ze had gezegd da ze mij maar beter nie kan zien (hij was bij mij op zijn zusjes verjaardag en eind van de ochtend wou ie heen gaan en toen zei ik: wacht nog ff 30min, ff douchen en dan ga ik mee. Toen duurde dat minstens 1uur en nou ist wel zijn verantwoordelijkheid maar toch ist ook beetje mijn schuld, ook wel waar maaja) Vanochtend ging de wekker om 4.45 :eek: Ik moest wiskunde nog ff leren (Lees: boek open doen, wat opgaven maken en klaar is kees:)) Kwas te moe en ben dus maar met me snufferd voor n kladblak gaan zitten, hele hoop bullshit geschreven maar weet iig wrom ik zow sjaggie was. Pw bleek toen ook nog heel makkelijk te wezen, nu moet ik met de herkansingen 3!!! pw's maken. Vervolgens ben ik ergens in deze dag me engelse leesboekje verloren #%@ ik heb alleen nog maar duits en maatschappijleer gehad (beiden 2 uren) nu had ik eig weer duits, maar kwamen andere gasten in lokaal dus heb ik mezelf vrij gegeven:D Broerlief wou nie spijbelen (en de rest zit ja in de lokalen gwoon:() Morge sportdag(=lekker vrij:)) dus huiswerk maken, ook nog poezie verslag inleveren blijkbaar :s Maar voordak vrij ben eerst nog tot 3 uur naar school, nog geschiedenis en dan fitness en dan ben ik 7 uur thuis om me hond uit te laten en te eten JE-ZUS he, tis nie eens zo veel, maar nu voor mij wel. pfff :( , ben nu al moe :D |
semi-sjans/versierpoging door een lelijke oude vieze buschauffeur en ik had net gegeten :(
|
Ik had een gesprek met mijn baas en ik wou niet gaan janken. Ja hoor, dus wel...
|
Beetje erg laat opgestaan:s
wat wil je als je tot kwart over 2 zit te MSNen:| en ik heb ik een glassplinter getrapt(n) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe laat was jij wakker? |
Citaat:
Ik moet nu ook nog gaan douchen en aankleden eigenlijk :D |
Citaat:
|
Dan ben je flexibeler dan ik :) ik voelde mezelf echt weer heerlijk waardeloos toen ik uit bed kwam vallen :o
|
Citaat:
|
Was 'Waardeloos' niet een parodie op 'Ademnood' of zie ik geesten?
ehm.. ja :confused: |
Citaat:
|
gelijk de eerste vraag bij geschiedenis.
maar agh, heb iig genoeg punten :) |
Citaat:
Laat ik ook maar eens beginnen:s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |