![]() |
Leve decolleté's! Mooie borsten mogen gezien worden. Maar dan spreken we dus niet over die eerste foto (n) .
|
als het maar niet overdreven is, soms zie jik ze rondlopen dat ik bang ben dat ze er uit schieten :eek:
|
Ik kwam een paar dagen terug op deze pagina terecht. Kan je nagaan op wat voor zinloze sites je ooit terecht komt in een argeloze surfbui. Die vrouw is rechtstreeks uit het stenen (muziek-)tijdperk afkomstig.
<< Klik voor ruim 70, veelal lelijke foto's >> Vooral http://www.anitadoth.com/diary/gigaparcpix/44.jpg en http://www.anitadoth.com/diary/gigaparcpix/67.jpg zijn erg. Kijk, je kunt ook overdrijven. Dit is niet mooi meer. Cup e of zo en dan nog verder oppushen?!?!? |
beter van niet, zeker niet als ze er half uitvallen.
|
Ja, een decolleté is mooi. Als het maar niet gepushed is (n)
|
Het kan heel mooi zijn, als het maar niet ordinair is. En met een D-cup is het niet meteen ordinair vind ik, in tegenstelling tot wat nderen hier beweren (n) Met een F of G cup of iets in die richting vind ik het wat minder staan, met een AA-cup vind ik het ook niet echt zo. 't Ligt gewoon aan de hele uitstraling van iemand of het ordinair is.
|
Citaat:
|
Citaat:
"zo man, ik tippelde hard op die acid gister" :cool: |
Citaat:
|
Oef willen jullie alsjeblieft niet zo vaak ' borsten' enzo zeggen :bloos: :bloos:
hehehe :( |
het ligt allemaal geheel aan de betreffende persoon. Maar te groot is nooit mooi, en te klein trouwens ook niet
|
kan erg mooi zijn, maar subtiel en niet opgepushed
|
ach, als ik het kon zou ik het ook doen:cool:
|
tsja, ik heb wat ik heb en daar doe ik het maar mee. maar je hoort toch ook wel vaak van vrouwen met (te) grote borsten dat het zwaar is voor je rug. en dat ze bijvoorbeeld niet goed kunnen sporten enzo.
het moet gewoon in verhouding zijn |
een diepe decolleté kan alleen bij een tijgerprint truitje:D
|
Citaat:
|
ik vind het mooi bij niet al te grote borsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow die foto hierboven, geweldig
een diep decolleté vind ik eigenlijk alleen mooi als het niet ordinair is en het meisje slank. Als je een beetje dik bent is het meteen zo'n flubber effect (n) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Verschilt per persoon, bij de een is klein wat mooier. Pas overigens verliefd geworden op een stel borsten (y)
|
Citaat:
Ugh, bah. Bovendien hebben ze verdacht weinig last van de zwaartekracht. |
Citaat:
|
Kan mooi staan, maar meestal niet echt. In een of ander hoerig shirtje zeker niet... in een mooie galajurk wel :)
En meestal zit het zo: ik kijk wel, maar het is zeker geen gf-material |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh hier had ik nog niet op gereageerd.