![]() |
Citaat:
|
Ik wil ook wel komen.
Boeit me niet zoveel waar het is. Zolang het maar niet Noordelijker ligt dan de randstad. |
Citaat:
|
haha gaaf, een relmeeting :D
|
Citaat:
|
mensen als jullie willen komen moeten jullie wel je naam op het lijstje zetten anders zijn jullie niet uitgenodigd :nono:
|
-AePiE aka Bart - Haarlem
-Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -(onder voorbehoud) AmnesJAn aka Jan - Maastricht |
-Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam |
okee de alto's hebbe nwe in ieder geval
ik neem aan dat de de rest weer op zich laat wachten, of eerst heel stoer wel gaat en uiteindelijk weer op zich laat wachten? |
't blijft jammer dat een hoop peepz from way back niet meer represented zijn :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu zie je dat meteen nu kan iederee ngezellig met elkaar meereizen |
zie je wel dat het eng is
iedereen wil gaan vechten :( |
-Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke |
Omdat we het toch over OV hebben, ik ben wel voor een doordeweekse dag
|
Citaat:
|
Lijkt mij ook wel leuk, en Vondelpark zou helemaal leuk zijn.
Kom zelf uit Den Haag trouwens :) |
Oh ja, ik kom uit Lisse
(Lisse? wat? waar is dat? :p ) Ik vind Den Haag, Haarlem, Leiden en Amsterdam allemaal wel best Wat ben ik toch weer flexibel vandaag :o |
Citaat:
|
Citaat:
Vrienden die ex- Angels zijn, zegt het je wat, sissy? Enne, samen met Cha0s is oneerlijk, die stelt nog wat voor. Jij in je eentje, tegen mijn vriend, DAT is eerlijk. We'll see. |
kinders, laten we t gezellig houden
|
In de vakantie is OV niet geldig. Korting wel ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik ooit ruzie met jou gehad dan, Exo? Nee, dus hou je erbuiten.
En Lepra: dus een meisje slaan vind je wel cool? Ik zou zeggen; kom eens langs. Ben niet bang voor een jochie van m'n eigen leeftijd. In het echt sla ik eigenlijk nooit, ik word nooit ge-ergerd door mensen. |
Citaat:
en cayenne ga alsjeblieft weg want je bent echt irritant (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb wel zo'n bril :cool: In ieder geval vind ik het eng, omdat iedereen elkaar al (lijkt) te kennen, dus ik denk er nog even over na |
Citaat:
jij begint te zeggen dat ik tegen jou vriend eerlijk zou zijn. allereerst ben jij de gene die problemen met mij heeft maar die wil je dus wel door je vriendje voor je laten opknappen? en dat vind jij eerlijk? ten tweede loop jij de hele tijd problemen met mij te zoeken dus hoe triest is dat? ruzie gaan zoeken met mensen en dan als ze reageren opeens gauw wegwezen en anderen de rotzooi voor je op laten knappen. oftewel als jij anderen voor je in mag zetten mag ik dat ook. ik hoef sowieso niet te vechten want dat is voor mensen die te dom zijn om problemen met woorden op te lossen. beetje jammerlijk allemaal dus |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
en verder kennen een aantal mensen elkaar wel irl maar het merendeel kent elkaar nog niet hoor dus gewoon komen |
Citaat:
|
Cayenne het is eerlijk als jij je vriend laat knokken en Lepra laat ook een vriend knokken (y)
en inderdaad die ban van jou mag wel es want je bent al bijna net zo irritant als FA |
Citaat:
gewoon ouwehoeren, komt vanzelf goed (Y) |
@ Cayenne: Jij bent wel erg vol van je vriend he... dat weten dan nu wel, ga even ergens anders moeilijk doen ofzo
@ Glorybox: Gewoon komen joh! Ik ken ook haast niemand, en degene die ik wel ken zie ik ook maar zelden.. OV is van 16 juli tot 16 augustus niet te gebruiken. Dus als we nou voor 16 juli meeten? Dan zijn de OV gebruikers (ik dus :p) ook weer blij :) |
Citaat:
dus als de meeting serieus plaatsvind en ik de beschikking over tijd en $$$ heb zal ik er zijn |
Citaat:
|
Lijkt me enig. In Utrecht is het ook leuk, maar het maakt me niet zoveel uit.
|
Snoodaard komt samen met z'n OV en dus ga ik mee.
|
Citaat:
|
Schrijf mij dan ook maar bij het lijstje...
(alsof dat wat zegt :cool: ) |
ik werd net aangesproken ;)
Als ik kan en geld heb :) dan wil ik best komen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |