![]() |
Citaat:
|
In een groot kasteel met een groot hek eromheen :o
Nee ik denk een appartement (wel een RUIM appartement), een grachtenpand of een redelijk groot vrijstaand huis met grote tuin :cool: Maar die laatste is meer voor als ik aan gezinsuitbreiding ga doen :D |
ik zou WILLEN wonen in een hip flatje in New York of Londen (of allebei ;)), maar wrs woon ik later in een klein appartementje ergens in R'dam, naast asociale buren en met veel criminaliteit...
|
Wenen lijkt me een erg leuke stad om er te wonen.
|
Citaat:
|
in Lent, overigens wel het huis van onze buurman....
|
|
Citaat:
oh, dan trek ik wel bij je in. Het huis is toch groot genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
als die gelijk blijft aan de huur die ik nu kwijt ben...prima |
in haarlem <33
|
|
Op de Meir in Antwerpen
http://savantas.dnsalias.net/~lsc/an...r-01-06-02.jpg met buitenverblijven in Australie, Italie en Mexico |
Wat Marit zegt...
|
Citaat:
|
in de plaats waar ik nu woon.
of misschien wel in het buitenland. |
Zolang het niet in de Achterhoek of Oost-Groningen is en het een huis is waar mijn gehele harem in past maakt het mij weinig uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets denkek : http://www.vitrine.be/pictures/A/AE/...04419368060914
In België , en anders een villa in Griekenland of Spanje.. met een buitenverblijf in California of Australië, een appartementje in Londen :) |
Citaat:
|
Nederpoort :cool:
|
|
'later' (volgend jaar) ga ik in Leuven wonen in een studentenkamertje, tenminste dat hoop ik :)
|
in een opwelling zou ik nu kunnen zeggen Amerika, in zo'n amerikaans huis met zo'n veranda, of in een grote stad, of juist in een land met mooie natuur. maar ik weet haast zeker dat ik niet wegkan bij alles en iedereen hier. maar ik wil zeker wel weg uit het dorp waar ik nu woon. (dat is misschien ook wel een reden om verder weg te gaan studeren volgend jaar.)
en dan trouwens in een huis dat niet groot, maar groot genoeg is. tsja, en verder zie ik het wel. |
Gewoon zelfde plek als waar ik nu woon :)
|
Bagdad
|
in bergen op zoom, het liefst in de stad!
|
ik bouw een villa op mars, lijkt me wel wat.... ;)
|
In Hengelo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een heel mooi, groot, licht appartement. Ergens midden in de stad, welke stad weet ik niet, als het maar niet in Nederland is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is bij jou het forum ook zo sloom? |
Citaat:
Ja, het kreng! |
Duitsland
|
Citaat:
Hij is zo sloom dat ik ga afsluiten! @Knutselsmurfie <333 |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet al te groot dorp vlakbij een (grote) stad, natuurlijk wel een huis dat groot genoeg is voor mij en mijn evenutele toekomstige gezinnetje
|
In een klein dorp in Zeeland of Vlaanderen
|
Ergens in rustig streek met veel groen en redelijk groot huis. Niet te groot anders weer zo veel werk op schoon te houden -_-
|
Bij een strandtent op de bora bora eilanden, lijkt me zeer fun! en dan samen met mijn lover :)
|
Weg uit het vreselijke oord dat Vlaardingen heet.
|
Citaat:
Berlijn is cool :cool: (y) |
Citaat:
Ik weet het. |
Citaat:
We weten allemaal wel dat je er toen was, geef het maar toe :p |
Waarschijnlijk blijf ik in vlaardingen.
Natuurlijk zijn de mensen hier over het algemeen (n) en er valt hier niet zo verschrikkelijk veel te doen, maar als je een beetje bij het station in de buurt weet te wonen, is je bereik naar bijvoorbeeld rotterdam en den haag, enzo erg goed. Plus dat mijn vriendin plannen heeft om zo snel mogelijk van Doetinchem naar de randstad te verhuizen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |