![]() |
Het is de dag na mn examenbal en ik zit krap bij kas :(
|
Stelletje chatters. :mad: :nono:
Plusmarktboy, wil je ook ff jou echte naam en leeftijd posten, dan plak ik je in mijn rijtje! :) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic *is weer uitgeslapen* wie springt er nou allemaal halverwege bij mij op de trein? en op welk station? ik heb de trein vanuit Den Helder, over Amsterdam, naar Utrecht, rechtstreeks. (ik zal zo ff de tijd checken hoelaat ik wegmoet enzo) |
ik kom aan op utrecht centraal om 12.47 uur op perron 12 a/b
de volgende stations zitten op mijn route: Citaat:
dus als iemand hier ergens opstapt.... dan kunnen we een stukkie samenreizen. X |
Ik vraag me dan altijd af hé. Dan kun je wel leuk afspreken in de trein, maar hoe vindt je elkaar dan ooit? :eek:
(of zeg ik nu iets raars? :o ) @Wen: Ik meende het heus wel hoor! :) :D |
Citaat:
vorige keer zat ik ook met Hester in de trein (********)... naja, het meerendeel van jullie zal haar neit kennen, ze post niet echt meer geloof ik. (of ze moet ineens sneaky een andere nick hebben ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch lijkt het me lastig. :D Er komt toch niemand uit deze hoek van het land, dus dan kan ik dat wel zeggen. :D |
angel is 16 (kun je weer wat aanvullen in je rijtje dreen :o )
|
:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...Wanneer iedereen nu zijn haar knal verft, kan dat een herkenningssign zijn :D *just kiddin' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Keyser Saus; aangezien er drie van de vier fb's wegzijn, offer ik me wel op om op het forum te passen. :cool: ;) Nee-eh. Ik ben een ongezellige meetingschijterbroek, enzo. Dat heeft niets met de mensen die komen te maken, maar meer met het Quianawezen. ;) :) |
Citaat:
Nee, maarre, als jij je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen. Jammer maar helaas :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
oke! dat wordt dus geen groene tas maar een witte mexx tas ;) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar halen jullie die 10% vandaan? (ik zie alleen 40% kans op
zon en 20% op regen staan. :o) |
Citaat:
|
Citaat:
.. Volgens mij zit ik met m'n neus te lezen. :D :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het weer van CJ en CJ is ongelooflijk slim. ;) (Waar ie het vandaan heeft weet ik ook niet, maar het zal best kloppen. :D) |
Maandag, 31 mei 2004.
Lief dagboek, ik denk dat ik niet meer naar school hoef. Met een hele halve dag forummen heb ik al zoveel nieuwe inzichten gekregen...
Ik hoop dat het morgen weer zo'n productieve dag wordt. xxxx, Quiana. Citaat:
:D |
:D
Pas maar op, straks verliezen we al ons gezag als we blijven chatten. :D ;) |
Namens meneer Van Dale: niet meer chatten. :nono:
|
Citaat:
Laura, ik heb je een routeplaning gemaild... wij zullen als de NS een beetje meewerkt elkaar tegenkomen in Roermond ;) Jory, als het goed is komen wij je tegen in Den Bosch... zie ook je mail :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze keer voor jullie allemaal:
Stelletje spamsletten :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
(in die mening kan ik mij vinden ;)) |
Ïk weet nog steeds niet of ik kom of niet, iig ben ik als ik kom er niet vóór vijven en dan zullen jullie wel weer weg zijn :p
maar ik heb contact met keyser saus dus het moet wel lukken :) groetjes! Offtopic: jullie zijn wel een stelletje spamsletten zeg :| ik dacht : een productief topic maar dat was het niet zo eigenlijk :p |
Is dat gechat van jullie wel psychologisch verantwoord? :P
Volgens mij ben ik veeeel stiller en serieuzer dan jullie...nouja, we shall see... |
Citaat:
Ik weet nog niet of mn zusje meegaat, maarja, dat maakt niet uit ;) :p Ze vroeg wel wie er allemaal kwamen. Zou t opzich wel gezellig vinden als ze mee zou komen maar dat horen jullie dus nog wel :D |
deze meeting kom ik definitief niet!! helaas ga 'feesten' (lees shoppen) in de wereldstad van overijssel zwolle :rolleyes: ik mocht dus tsja.........
De volgende meeting ben ik van de partij hoor!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sporadisch een leuke toko tegen kunnen komen... Hobbit bijvoorbeeld.. Anna Sophia :D Wereldstad is het zeker niet, die zijn er überhaupt niet in Nederland. :) Have fun, enne succes met sjoppen! |
mensen.. er is iets tussen gekomen dus ik kan per helaas niet.. waar is de volgende meeting?
|
Citaat:
|
mocht deze in de buurt van Rotterdam georganiseerd worden dan ben ik van de partij!
|
Citaat:
(Gedrag op inet zegt lang niet altijd alles over gedrag irl. ;)) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |