![]() |
Zo slecht dat het geweldig word.
|
Die middelste jongen is zeker het lekkerste!
Maar goed.. Wel grappig liedje - zit ook in een reclame toch? :) |
Citaat:
|
zomerhit ........ :s hmmmmm ik heb hem al begin februari gedraaid....
niet de origineel, maar de Gabry Ponte remix. Begin februari kwam hij ook binnen de Italiaanse Charts en heeft een duitse kameraad dit liedje naar mij toegestuurd met commentaar : Dope Shit Man !!!!!! Meteen verliefd geworden op het liedje :o maar vind het originele zwaar kut.......werd ook behoorlijk verbaasd toen eind april op KaZaa uitsluitend originele liedje te vinden was en geen GP remix.....maarja..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :cool: :cool: |
Citaat:
wat een intens foute plaat is dat idd :D :| |
dat johnny depp kapsel staat giel beelen trouwens best lekker. maar dit terzijde: ik vind het een leuk nummer, lekker over the top enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LOL @ Grandmommy :D |
Citaat:
HOHOHOH! dat heb ik nooit gezegd... :D iemand kan een leuk kapsel hebben, maar zijn kop zal er nooit op vooruit gaan :p |
blijf ff ontopic aub.
wie o wie loadt nog wat foteuws van deze jochies op? ik kan nix vinden (boehoe snik) ze zijn leuk om naar te kijken :D |
Ik vind het net een eurosongfestival nummer.
|
precies hehe :D
|
ge-ni-aal
|
omfg ik zag het vanmiddag op tv :D
ik heb me helemaal kapot gelachen. zo slecht dat het weer goed wordt. en zag ik het tussen de tranen door goed dat er 1tje een capeje heeft of zo? :D |
|
geniaal
|
remix versie is beter
|
Als ik dat nummer zie ga ik dartpijltjes naar de tv smijten....
|
God, laat dit geen zomerhit worden, dan wordt het een hele zware en vermoeiende zomer.
Maar de zomerhits kennende zal het wel een succesje worden. |
puur virtuositeit
|
3 nichten die een liedje zingen in idiote kleding die nog op tv komen ook... erger kan niet toch??
|
ik vind het gay.
de village people van 2004. |
de remix van Haiducii vind ik leuker hoor :o
|
<3 <3 <3
|
vreselijk , en die remix ook
|
Citaat:
|
Blegh
|
(n)
|
I love dat nummer! Weet iemand wanneer DiscO-zone (het album van O-zone) uitkomt? Ik ben al een week wanhopig op zoek.
Oja de versie van Haiducci zuigt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht bij het begin van dat ma i a gedoe dat het een wijf was...
Nog steeds een waardeloos, kansloos, en vooral TALENTLOOS nummer. Ik kan ook wel blij in de microfoon gaan bléren, wat is daar nou knap aan. |
YES!
Mensen met wie ik kan praten (y) Het schoolvoorbeeld hoe iets fouts goed kan zijn. Dit is H-U-M-O-R!! Ik heb die clip nu 5 keer gezien ofzo en je vraagt je af of ze zichzelf serieus nemen, of dat ze express zichzelf in de zeik staan nemen :cool: Ik was al fan van Deen, maar mijn zomer kan niet meer stuk nu ;) Noema noema jee. Noema noema jee. Noema noema noema jee. |
wat een homo's :|
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is gewoon nog slechter als good charlotte (wat ik trouwens best knap vind) slipknot heeft dan nog originele teksten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch moet t lied echt verbode worden :( ik word er agressief van
|
Citaat:
|
Ik vind het echt lollig :)
|
duitsers hier, duitsers daar
jah, die vind ik dan wel grappig, maar origineel.... |
Het orgineel is van Haiducii?:confused:
|
En die clip die je op tv ziet dan? Met die lekkere blonde chick ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |