![]() |
Ik gebruik oranje decoratie alleen voor nuttige zaken.
Zoals het vieren van de terugkeer van bepaalde gebande forumleden. :o Maar serieus, ik vind het maar minder die oranje vlaggetjes buiten. Aan de andere kant: weet ik wel weer dat er binnenkort een wedstrijd op de buis is waarin nederland gaat verliezen. :p |
Ja duh, en een groot spandoek van Edgar Davids natuurlijk
|
de straat bij mij achter is al helemaal oranje, mijn straat nog niet
|
Nee, ik denk wel dat er een voetbalvlag uit gaat hangen vanaf 12 juni, maar dat is ongeveer alles. Het oranje lintje aan de auto hangt er al jaren.
|
Citaat:
Anyway we'll see. Ze moeten in ieder geval een stuk beter voetballen dan de laatste keren. CESY DO TO HO!!! |
ik ga ze maandag ophangen
|
Nee, en die komen er ook niet.
Stom spel. |
De enige reden dat ik _misschien_ oranje vlaggetje zal ophangen is omdat ik dan de EK-poule heb gewonnen.
Other than that, geef ik geen ruk om voetbal. |
nee ik geloof dat mijn huisgenoten dat niet zo op prijs stellen, en zelf ben ik te lui om dergelijke decoraties aan mijn nederige stulpje toe te voegen
|
een paar huizen verder hangt er het een en ander, maar hier niet. :cool: commercieel gedoe.
|
Jezus zeg, waar denk je dat ik woon? De Schilderswijk?
|
nee, we hebben het niet zo op dat comercieel gedoe:s
|
Nee, maar ik heb ze alweer veel te vaak zien hangen.
|
Ik zou ze anders maar al te graag ophangen als mijn luie karakter dat niet tegenhield.
Maar ik woon dan ook in een achterstandsbuurt. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
En Mea Culpa, vanwaar zoveel rolleyes? |
Nee en die komen er ook niet ook.
|
we hebben wel een oranje balletje op de antenne van de auto :cool:
|
Nee, dat is voor infantiele untermenschen die niks zinnigs met hun leven te doen hebben.
|
Citaat:
|
in Amdsterdam noord zijn ze een beetje te fanatiek vind ik, er zijn hier gehele straten voorzien van oranje vlaggetjes :s
|
Citaat:
|
natuurlijk niet.
maar mijn enorm lieve buurjongetjes, hebben wel een 'oranje toeter' en maken daarmee het hele dorp onveilig. als zij aan de andere kant van het dorp op dat ding blazen, hoor ik het nog. (misschien is dat ook omdat mijn dorp even groot/ kleiner is dan hasselt) en de vlaggetjes komen daar ook nog wel :( |
Citaat:
|
Wat een minachtig hier hé... ik vind het wel grappig en ik denk dat ze dit EK toch niet lang blijven hangen, dus so what.
Ik zie het probleem niet. |
nee :|
|
(nog) niet (Gellukig!).
Maarjah, met een voetbal gek zusje en pa moet het er vast wel van komen : / |
Citaat:
|
Citaat:
@ Hasseltboy: oke, dan is het goed. ;) Ontopic: Nee, daar doen wij gelukkig niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nee, net Duitse vlaggetjes opgehangen. :cool: |
Ik zou vlaggetjes voor de tegenpartij kunnen ophangen, ware het niet dat ik duitsland nog liever op hun bek zie gaan dan nederland.
|
nee, daar doen wij niet aan
en ik zie ze ook nergens trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me totaal niet identificeren met het Nederlands elftal, dus waarom zou ik?
|
De oranje koelkast staat ookal buiten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voetbal is al vreselijk, en als ze dan ook nog ns de straat vol gingen hangen, verschrikkelijk.
Dus er zijn bij ons geen oranje vlaggetjes |
Citaat:
|
Nee
|
Een straat verderop is al oranje versierd, jottem.
|
Nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is helemaal langs me gegaan :bloos: ik dacht laatst: wat is er toch aan de hand :confused:
|
Is er voetbal dan? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |