![]() |
k vind slipknot wel cool eigenijk. iedereen loopt ze af te zeiken.
okey, in vergelijking met slayer is het natuurlijk kleuterrock, maar k bedoel, als je nou 2 vette metal act hebt, die naar nederland komen moet je nie zo lope te zeiken |
Citaat:
maar ik wil echt wel naar slayer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind t ook een achterlijke combo, van metallica en kr0n konnik t nog wel begrijpen, aangezien metallica toch alles doet/speelt voor de hoogste bieder. Slayer op doa was te geck ik ga niet weer naar rdam.... no way |
Citaat:
naar metallica en ik ga weer naar metallica en ehm ga naar en misfits en nog van die bandjes als heideroosjes enzo |
hehehe
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets ongeveer. |
oja slayer heerst slipknot finaal de ballen uit de broek.
DUNKT MIJ. |
Citaat:
slipknot is zeker wel minstens zo populair als slayer m, als het niet populairder is.,./ |
ff kijken hoe lang het duurt
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
enneh nette up :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat maakt t nou uit hoe oud je bent? het gaat toch om de muziek. |
Citaat:
toch gaaf, gewoon een dom oud topic uppen, en doen alsof het het gespreksonderwerp van gister was.Toch altijd nog een paar mensen die er serieus op ingaan, en daar doen we het voor(y) hij is nog niet eens gesloten, terwijl er heel duidelijk in de topictitel slayer en slipknot in october staat, wat er aan alleen maar aan zou moeten bijdragen dat dit geupte topic snel een slotje zou krijgen. gaaf. voor de mensen die hapten; Vooral niet doen, trek je er niets van aan, let op je bloeddruk. peace |
Maar jij gaat er net zo serieus op in als die andere. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |