![]() |
vorige keer was het trouwens van waardeloze geluidskwaliteit , in zwolle
|
breda ook :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op haar 15e groupie :pp
|
Citaat:
|
pfff, waaaarom zo duur :(
maar als het eraf kan ga ik deze keer wel weer (y) |
meestal vragen ze geen 17,50 voor dit soort optredens int patronaat...
|
Touren de echte 'misfits' dan ooit nog een keer?
|
Reken er maar niet op.
|
Ik ga 'r dit keer misschien heen. Zie nog wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en Haarlem is mooi.. kan ik zelfs op de brommer heen! :)
Ik ga denk ook wel naar Sneek. |
Citaat:
JE MIST HET PUNT SCHATJEEE (y) |
:D ik woon in Haarlem. En ook nog eens op 250 meter van het Patronaat. :D ga morgen maar ff kijken of er nog kaartjes zijn.
|
Vergaande glorie.
Ik heb ze nu 3 keer gezien, en ja het is wel leuk om ze te zien omdat het zeker oude helden zijn... Maar ze spelen nu meer om de glorie hoog te houden.. geef mij dan gewoon de echte Misfits. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou best wel willen. The Spook komt ook zo te zien. Alleen jammer dat het op een donderdag is en ik heb dan stage. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
KLOAR ;) |
In welke formatie komen ze deze keer? :p
In de Mezz zoog het best qua geluid. En verder... Haarlem :s |
Im there
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopisch: ik hbe zin in morgen avond, lekker een covberbandje kijken:D vorige 2 keer was vet dus dat zal t dit keer ook wel zijn. en waarschijnlijk veel bekenden omdat het weer in het patro is(y) |
morgen eindelijk zover. heb er erg zin in :>
|
Ik had graag alle aanwezige forummers daar een goede beurt gegeven, maar ik ben er natuurlijk niet. Haha.
|
Citaat:
|
Ik heb ze gister (inmiddels eergister) gezien in Deventer. Was wel vet:)
Ik stond vooraan (bijna) geen last van de pit (hé ik ben een meisje, ik doe niet mee aan de pit:p) M'n shirtje is gesigneerd door Jerry Only en Dez Cadena. |
Gister dacht ik er pas aan dat de eindhoven show was, en toen stond er op de site dat aan de deur geen kaartjes meer verkocht werden alleen nog via ticketservice en gwk. Maar dat was om een tijd dat de postkantoren wel dicht waren :(
|
Citaat:
|
ik ben gister geweest in de effenaar.
prima support acts vond ik, echt hele gave bands. beide. misfits vielen mij zelf tegen, het geluid was chaos, en mijn hoofd ook na die flessen dommelsch. 20 EEYYYESSSS |
Citaat:
|
Citaat:
|
het was cool :cool:
en ik heb een handtekening van jerry only (tja, wie niet ;) ) |
ze speelden echt heel brak en het geluid was kut maar de sfeer was wel erg chill
en ik heb uiteraard niet de handtekening van jerry only:p en waarom heeft die gast een heel optreden lang kauwgom in zn bek als ie aan het zingen is? |
ws omdat ie dik aan de pep ofzo zit?
klinkt btw precies zoals het in breda was wat was het voor prog? |
niet gezien
|
Citaat:
|
oeps
|
Vriendin van me is het podium opgetrokken en ging meezingen met ''Dig Up Her Bones''.. ze was echt helemaal door het dolle heen toen ze het me vanochtend vertelde!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat móet je ermee?
nou ja, als ji jer maar blij mee bent :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Plectrums (en drumstokjes) jatten is trouwens net zo ziek, leuk om te krijgen, maar je gaat ze toch niet jatten...:rolleyes: Het zal wel aan mij liggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |