![]() |
Citaat:
Maar check volgende Buurtsuper, bij de rechter box dan :p.. Citaat:
Ik maak wel combo''s met mijn spinkicks :D.. |
Ik dans gewoon helemaal niet. Dit in verband met spontaan opkomende verdenkingen van zowel de vogelpest als de gekke koeien ziekte.
|
bij optredens sta ik altijd lekker met mijn poten mee te tikken op de maat en gaat mijn hoofd langszaam heen en weer.. hoe cliche.. headbangen zo nu en dan :) en als ik dronken ben dans ik gewoon lomp
|
Ik dans altijd. Of beweeg tenminste op de muziek, als dansen geen optie is.
|
Hehe, ik tik wel heel beschaafd met mijn flesje pils mee op de maat van de drums. Dat kan je echter nauwelijks moves noemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
hier zal je voor boeteh ché ! |
Citaat:
|
spank it :cool:
|
Op m'n witte booty.
|
ik kan niet dansen, ik houd van mijn monitorconsole.
|
Citaat:
|
Ik ga aan de kant stoer staan kijken met een biertje
|
ik sta meestal beetje naar het podium te gapen
en af en toen dan tik ik wat mee maar soms wieg ik wel wat :| |
dansen dansen moet ik nog veel leren, mijn moves zijn gay.
moshen kan ik als de beste. diven komt langzaam. natuurlijk oefen ik. ;) |
Citaat:
maar ja basisspul dit, dit waren mn eerste moves :p vooral die cali variant van classic ny style, had ik snel onder de knie ;) |
Ik 'dans' alleen als ik zelf de muziek maak (ergo: gewoon rondspringen met een basgitaar in je poten)
Als ik zelf de muziek niet maar ben ik meer bezig naar de muziek te luisteren dan te dansen. (tenzij ik te bezopen ben om de muziek goed te horen maar dat gebeurd vrijwel nooit :p) |
ow mijn podium presenatie is ook als de beste ;)
mits er mensen in de zaal zijn en het podium niet te hoog :P |
Citaat:
haha, dat verdomde bier ook altijd op de dansvloer |
Bij concerten ligt het aan de muziek, mensen en sfeer. Als iedereen stokstijf naar de band staart ga ik niet staan springen ;)
Meestal beweeg ik bij het begin van een concert een beetje mee, en sta ik aan het einde te dansen. Beetje inkomen enzo. Als ik uitga dans ik meestal wel de helft van de avond ofzo, ik hou van dansen <3 zeker op industrial en electro :) Iemand zei zaterdag dat ik soms een gothic sway had. :( :| goffix de gexte :rolleyes: |
bij coole shows draait het erom wie de eerste dive maakt...
|
Dansen op "gewone muziek" kan ik niet. Dus dat doe ik dan ook niet hahaha. Ik ben de dude die in een hoekje bier staat te drinken :P
Op hardcore punk shows "dans" ik zeker niet altijd. Ik moet de band/avond echt "voelen" wil ik losgaan. Meestal geholpen door een biertje of 2. Dan wil ik weleens diven. Moves kan ik ook niet dus dat is rondrennen en in de zijkanten rammen :D....Soms wil ik ook nog weleens johnny forwardstijl mensen aanvallen, maar dat gebeurt niet veel :D Ben meer into dives momenteel. |
ik doe mn best
|
Ik dans alleen op normale muziek als ik stomdronken ben. Gelukkig beweeg ik dan wat minder houterig. Het zal er ongetwijfeld nog niet uit zien maar dat maakt me geen flikker uit.
Op ska en punk kom ik altijd wel los. En wat dooie nazi zei: diven alleen als ik behoorlijk wat bier op heb. |
Mijn move's zijn vrij makkelijk te leren.
je hoofd in een circel draaien of op en neer (y) (hoewel ik dit al meer dan 7 maanden niet heb gedaan) |
Citaat:
|
nope...
waar kan ik dat zien? ik had de dives op hun releaseshow :cool: |
www.facetomorrow.net/secret
gebruikersnaam = secret wachtwoord = donttell het filmpje van worth the wait... |
ach, de mensen die zaterdagavond lang in hoogeveen blijven zien het vanzelf wel hoe idioot ik dans (zeker met een biertje of heel veel;))
en voor de rest: aan de moshmoves moet nog gewerkt worden en dives begin ik niet aan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook overigens, daarom weet ik het zo goed. Ik vind het altijd grappig als er mensen zijn die de 'moves' die ik maak als ik dans ook doen, alleen dan serieus, zeg maar. Op shows moshen doe ik niet zo veel meer eigenlijk. Ik sta meestal gewoon een beetje chagerijnig te kijken. |
Citaat:
|
Toen Cesco nog coltruien droeg.
|
hahaha. ik dans overigens altijd zo. dus ja. je hebt gelijk. maar ik had t toch ook al gezegd! :D
|
Mocht ik echt zin in hebben (en dat komt al niet vaak voor) wil ik wel een hardcoremove eruit gooien (soort van beatdown move watdanook).
verder is mijn hekel aan dance/trance/shit/fuckingshit onbegrenst dus daar dans ik ook niet op, want ik luister er niet naar. Als ik op het podium sta. Dan show ik mijn gay move. (omdraaien, en dan met je kont schudden), op meshuggah achtige metal. dat blijft leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een land hier ver vandaan.
|
in de donkere middeleeuwen
|
toen de aarde nog plat was
|
Bij shows sta ik meestal een beetje te staan.
Op pop, eighties, d'nb etc dans ik. En bij ska schud ik mijn booty. Ik hou van dansen. |
Hou het hard!
|
Ik breng geen mosh
Ik registreer het met mijn digicam :rolleyes: Of ik moet al aan het optreden zijn... dat kan ook wild gaan |
op ska skank ik iedereen eruit :cool:
in de pit is het gewoon lekker om me heen rammen heeeeeeeeel soms als ik heeeeeeeeeeeeel dronken ben wil ik nog wel eens een dive wagen maar dat heb ik al jaren niet meer gedaan geloof ik verder ben ik laatst eens naar een drum n bass fees gewees en daar heb ik toen ik aardig heen was ook nog wel staan dansen, had wel wat weg van skanken :D het boeit me geen fuck hoe het er uitziet hoe ik dans als ik er zelf maar lol in heb ik skank ook vaak genoeg mn kamer rond als ik lekkere pompende snelle ska op heb staan (y) |
omdat ik mezelf toch niet wil ophemelen..
een mix tussen mensen als jackson en usher, met wat cubaanse invloeden :rolleyes: of gewoon jungelen.. (jaa kijk al die altos hetzelfde dansje doen met zn allen, wat zijn we toch alternatief) |
op ska skank ik gewoon gezellig mee..
bij andere concerten, dus de meeste eigenlijk, dans ik niet heel erg beetje meewiebelen maar niet echt dansen.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |