![]() |
Citaat:
|
Ja, ik zing in de leftovers en we doen onze naam eer aan.
Citaat:
|
Hoe vaak is dit topic al niet geweest? en wie onthoudt van wie wie er in een band zit.
maar goed. ja. zanger in een technische metalband (denk aan meshuggah en dat soort bands). over 2 weken de studio in. |
Citaat:
|
Ik speel in 2,5 bands ofzo. 2 "vaste" en 1 zo nu en dan. Maar het gaat met alle bands niet zo snel als ik zou willen en hebben zelfs geen namen voor de bands :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar woon jij ookweer? Twente? Heb er wel reistijd voor over hoor (y). |
Citaat:
Zolang je maar geen Emogrind gaat maken Huilen om verscheurde ledematen is geen combinatie |
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
@ Ufke Ik leef met je mee. :P |
topic is idd wel erg vaak voorbij gekomen als je t mij vraagd..
maargoed.. ben zanger in een emo-post-hardcore what ever you wanna call it-band.. |
Niemand wil met mij in een band, aangezien ik altijd mn extreme denkwijze wil verkondigen.
|
oui
|
|
Ahaaaa slim bedacht Pim :P
|
Peej waar is je forum ? :(
|
David > dat hoeft ook niet.
testement > weg. |
Ik pestte je maar Pimmie. Deze naam is veel beter dan de vorige.
|
untitled is ondertussen ware cult!
|
Ik hapte maar David. En anders kunnen we het nog gaan hebben over takkeherrie :)
|
Citaat:
Zit verder ook in een band, de band is vrij nieuw, het beestje heeft ook nog geen naam. Er zijn wel een nummer of 5 af en een reeks in de maak. De stijl is een mengeling tussen Thrash en Death met Metalcore grooves |
Citaat:
|
Mn band is Dark Prophecy... eerst zou ie Demo275 hete, maar daat sloeg nergens op... :P
Btw onze drummer is er mee gekapt... verhuist dus we zoeken nog een drummer voor de omgeving haarlem... iemand intresse mail me ff ( WFsins@hotmail.com ) dank u ps we spelen metal.. ( death meestal ) :evil: :evil: en hebben al een paar vette songs.. |
Citaat:
liever een beetje persoonlijke danwel politieke onzin. iets meer gevoel aub. emo dus ? ;) Nee serieus, nederland heeft veel goede gore bands. Last days of humanity enzo. Maar dat wil ik niet maken. De uitdaging ligt in het straatje nasum, circle of dead children..... en invloeden van bijv, isis, converge, burst... moet keiharde energieke intense shit worden. Niet hetzoveelste vieze bandje. |
Citaat:
"Ik hoop niet dat we overstappen op Grindcore want dan mag ik optiefen." |
Citaat:
Oeh, als jij iemand kan vinden met vocals als Joe Horvath, in nederland, ben je een gelukkig bandlid |
Citaat:
|
Citaat:
Als je de intelligentie van alle mensen daar bij elkaar doet, kunnen ze net triangel spelen |
Citaat:
Kijk eens hoe goed ze zijn bij de gym: http://members.lycos.nl/pizzatonight/0015_0054.jpg |
Capsized.. Stoner rock bandje uit Regio Weert/Eindhoven
Me/Drums |
Nee.
|
Citaat:
Maareh, nee speel niet in een band.. zou wel willen maar heb er atm niet zoveel tijd voor. |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik speel niet in een band.
|
ik speel wel, maar niet echt een band ofzo...
We moeten ons nog officieel tot 'band' dopen.. dan heten we waarschijnlijk 'pauze' of 'applaus' |
Citaat:
|
:evil: jah keertje op school in een band spelen. iets van Hendrix of Zeppelin, maar dan bewerkt met een piano erbij.. :evil: en dan mag ik zingen
|
SSDD (Same Shit Different Day)
Hillegomse progressive metal band Kwam ik op na het kijken van "Dreamcatchers" |
Citaat:
|
De naam en de muzieksoort bedoel je?
nah, 1 van de zangers heeft een zooi van die "eigen land heerscht" nummers geschreven, en ziet SSDD meer als Satanic Sluts Do Dicks... Vaag figuur, maar ik hou me niet met de text bezig enzo... We spelen 16 juli op een Hardcore gabberfeest... 1 gast word zogenaamd gekruisigd, vuurspugers en nog meer zooi... gaat nergens over ;) I don't care, making music rocks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |