![]() |
Citaat:
Citaat:
En nu maar hopen dat ik geen "en jij niet hahahhhaaa" reply op deze post krijg... :bloos: |
Tsja, gewoon doen vind ik! Het kan ook prima zonder geluid lijkt mij! En wellicht brengt het je vriendin ook op ideeen. Maar ik zou het gewoon doen, als je echt vrienden bent dan kan dat best.
En ja, ik zou het ook gewoon doen als ik met een vriend daar lag, soms heb je het ff nodig he :D Laat je nog weten hoe het gegaan is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben wel eens afgetrokken door een vakantievriendin waar een vriendin van haar weer naastlag. Gewoon niet te hard kreunen. Was wel geile ervaring..vet omkijken als zij ineens praatte in haar slaap :P
|
Citaat:
Nee? Kun je even weg gaan, ik mezelf even verwennen! Ik roep wel als ik klaar ben :p |
Citaat:
|
Gewoon lkkr met z'n 2e vriendinnen onder elkaar.. help elkaar een handje! en je heb een top vakantie! of zoek gewoon een jongen die je aan je behoeftes kan helpen..
welke camping ga je :rolleyes: |
Citaat:
|
Gewoon ergens in een bos ofzo gaan doen. Heb je dat ook eens gedaan :cool: ;) Kans om betrapt te worden kan wel eens een opwindend effect geven :D
|
gewooon doen, spannenddd :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |