![]() |
Citaat:
Wil ik ook. :( |
Een vriendin, op mijn rijgedrag.
|
M'n ouders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm... das al weer een paar dagen geleden. Mijn ouders, omdat ik meer achter bepaalde zaken aan moet gaan en ze hebben gelijk ook nog.
|
Citaat:
|
Mijn moeder, dat ik dik word:s
|
Citaat:
|
- dit zijn wel heel lekkere pannenkoeken
positieve kritiek :cool: |
dat i kvals speel :|
broer |
Citaat:
|
Ik was iets nutteloos aan het doen volgens de beheerder van onze computerruimte.
Schijt aan :cool: |
Fuck the system, nare. ;)
Ik moest net thee gaan zetten... |
Citaat:
|
Ik mocht niet meer zeuren over m'n tentamens van m'n moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je was toch niks nutteloos aan het doen? Je hebt een boek opgespoord wat je dringend nodig hebt en via mij kan gaan lenen:p Hoezo is dit forum dan nutteloos?:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn broertje, omdat ik een boek te hard neerlegde oid :s
|
Mijn moeder, dat ik niet moest zeuren over mijn (tegenvallende) punten omdat ik geen r**t had uitgevoerd... :s
|
Mijn vader dat ik wat nuttigs moest gaan doen.
|
een moderator omdat ik in een andere taal typte en hij het dus niet kon volgen en dat zinde hem blijkbaar niet.. :rolleyes:
|
Fuckin´ examinator van het CBR, vond dat ik niet goed genoeg reed, alles ging prima maar een ingreep op een kruispunt. Weer gezakt, 3e keer al weer, mn theorie verloopt over 3 dagen, ik ben al veel te lang bezig en fuck alles. :mad:
|
Citaat:
dat is het ergste niet, als ze ook nog is niet altijd hetzelfde zegt (n) . en natuurlijk moet ik beginnen aan mn taken :( |
Een of ander mens die nogal ontstemd was over het feit dat er 3 regendruppels op haar Libelle waren gevallen: "Hij is helemaal nat!"
Tja, het regent |
Mijn moeder. Ik had een papiertje in mijn broek laten zitten.
|
Ik krijg alleen positieve kritiek :bloos:
Moeder van oppaskindje: "je bent echt veel afgevallen he?" Mama: "he je kan jezelf echt snel aankleden" |
Citaat:
|
mn vader dat ik eens moest gaan leren omdat ik zo laks ben
|
Citaat:
|
kritiek? :confused:
ik geef alleen kritiek, krijg nooit kritiek :( het is zwaar om perfect te zijn :( |
Broer.
Over m'n koffer. |
Citaat:
|
Een forumbazin
over mijn avatar :| (en nu heeft ze hem weggehaald) :( |
van een vriendinn dat ik 'te gesloten was' en ik moest 'mn problemen delen met anderen en er niet mee blijven zitten'
bull :rolleyes: |
M'n moeder met negatieve spreekwoorden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |