![]() |
Citaat:
als alleen de winnaar belangrijk is is een poule prima. als je een lijst van No.1 t/m 80 wil hebben dan schiet het zowieso niet op op het forum. dan zou iedereen die 1 keer stemt ook bij alle andere poules moeten stemmen. Maar ja, krijg die luie lifestylers maar es zo ver. |
fanta orange yooo
|
even relativeren mensen....
|
santa esmeralda - dont let me be understood
jullie? |
Citaat:
radio - kutmuziek Maar gelukkig verdien ik geld. |
eXo
Horror Kitty Hermione Lepra de clown |
Poule A
Snoodaard GRRR Poule B Bertbart wn Pan Am |
Otis
eXo Hermione Pan Am wat een stom spel eigenlijk(n) ik wilde eigenlijk ook nog op de andere stemmen:( |
Poule A
eXo ~Sjeherazade~ Poule B Lepra de clown Biep |
Poule A
Otis Snoodaard Poule B Biep Ridder ik stem idd niet op eXo omdat ie toch wel wint :D |
Poule A:
Otis Grrr Poule B: Lepra Ridder Citaat:
|
Ik ga niet stemmen want ik wil er meer dan vier kiezen.
|
eXo
Horror Kitty Bertbart Lepra de clown et voilá. |
Poule A
eXo ~Sjeherazade~ Poule B Lepra de clown Ridder |
Citaat:
|
Poule A
eXo Horror Kitty Poule B Lepra de clown Ridder |
Poule A Snoodaard eXo (oww deze was echt heel moeilijk want ik wil ze allemaal!) Poule B Bertbart Lepra de clown |
Poule A
Otis Horror Kitty B]Poule B[/B] Bertbart Hermione |
Otis
GRRR Hermione Lepra de clown |
Otis
Exo BertBart Ridder |
Poule A
Snoodaard GRRR Poule B Bertbart Ridder |
Poule A
Snoodaard Horror Kitty Poule B Bertbart Hermione |
Ik ga niet stemmen want ik kan niet kiezen http://smilies.cw08.calibra-web.de/h...gly/ugly14.gif
|
Poule A
Snoodaard eXo Poule B Lepra de clown Ridder |
Poule A
Snoodaard eXo Poule B Hermione Lepra de clown |
Otis
GRRR Hermione Pan Am vrouw-man-vrouw-man (y) |
Poule A
Snoodaard eXo Poule B Hermione Lepra de clown Tralala. |
Het was gister laat toen ik thuis kwam, maar ik heb echt geen extra zes stemmen voor poorleno gesimuleerd hoor?
|
Poule 4
Exo xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxx Hagel xxxxx xxx RockaholiC xxxxx xx Horror Kitty xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxx Danique xxx Rodina xxxxx xxxxx Mr. Ed xxxx Mijn* xxxxx ! am mE xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xx Mortischa xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxx Scarlett xxxxx xxxxx xxxxx xxx AePiE xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx x Tom Violence xxxxx xxxxx xxxxx x Eleanor Rigby xxxxx xx Konflict xxxxx xx Uuuf xxx Lebitch xxxxx x CharismaticBass xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx Fog xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx x Poorleno xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxx EXo 43 Mortischa 38 Horror Kitty 28 Aepie 26 Poorleno 24 ! am mE 22 Fog 21 CharismaticBass 20 Scarlett 18 Ik heb geturft en dat kwam eruit, daarna heb ik de stemmen geteld en direkt gepost. Ik zal het even narekenen, maar ik heb haar niet bewust voorgetrekken. |
Citaat:
|
*telt na*
|
oeh rellen
|
jaha dat krijg je als men er achter komt dat je steekpenningen aanneemt
|
Ik kom op 22 + mijn eigen stem = 23
Dan heeft ze een stem te veel gekregen, maar het is verder niet van invloed op de uitslag. |
Ik heb niet valsgespeeld, ik zou wel gek zijn. Ik weet toch dat iedereen de stemmen kan natellen.
|
Citaat:
|
Ja, ik vind het een beetje flauw om mee te delen dat ik poorleno zes stemmen teveel heb toegedicht terwijl dit helemaal niet zo is. Ze heeft dan wel een stem meer gekregen, maar het was laat gisternacht en het is verder niet voor belang omdat ze 4e is geworden en die ene stem haar geen plaats meer of minder geeft. Iedereen leest natuurlijk de reply van Emma en raast daar als een blinde koe achterna zonder dat ze de feiten onder de loep nemen. Zo werkt dat nou eenmaal. De uitslag (lees: de plaatsten 1 t/m 6) zoals die er nu is klopt gewoon nog steeds, dus ik zie verder geen erg.
|
Maar goed zo als het er nu uit ziet kennen deze poules A & B beiden een afgetekende winnaar en strijden er in beide poules meerdere mensen om plaats 2, dus mensen... meer stemmen!
|
wat een gezeik zeg (n)
eXo ~Sjeherazade~ Lepra de clown Biep |
Citaat:
|
Over ongeveer 4 uur worden de eerste 4 kwartfinalisten bekend gemaakt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha volgens mij vindt Ridder het maar al te heerlijk dat mensen hem homo noemen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frikka-frikka-frikkkkkaaaa-frikkkkkaahaaaahaah FRESH!
(y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |