![]() |
Ik heb er weinig vertrouwen in dat het dit jaar nog echt een mooie zomer wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen gaat de zon schijnen !!! :evil:
|
zal wel zijn op een van de weinige dagen dat ik moet werken.
|
Zoals ieder jaar verwacht ik weer dat de zon pas doorkomt wanneer de meeste nederlanders het maar hebben opgegeven met het weer hier en een last minute geboekt hebben. :)
|
Nee.
|
7:19,
alleen maar mist (n) |
Citaat:
West-Wolvega hetzelfde hoor, alleen maar mist Veel plezier op je vakantie kerel! |
9:04,
Felle ZON! !!! ik heb het eerder gezegt ;) die zonnedansjes helpen :eek: :eek: (y) |
Man het is hartstikke warm hier! Om 9.31 al! :eek: Geen wolk te bekennen :)
|
Citaat:
|
Hier schijnt de zon ook :)
maar het zal vast niet meer zo lekker warm worden als vorig jaar |
Pffff, ik zit hier te stikken. Bloedheet met die zon op mn kamer. Ik ga nu een rokje aan trekken, want mn broek is veel te warm.
|
Ik ga dadelijk weldadig de hele dag in de zon liggen. :cool:
|
Ik merk het al weer, vanmiddag lig ik voor dood op mijn bed met een ventilator aan mijn voeten.
Nou ja, mag eigenlijk niet klagen, want nu schijnt de zon eens echt! Alleen gaan wel de mieren vliegen.... |
Zal je zien dat iedereen straks weer zit te miepen over de hitte ;)
|
Citaat:
|
Damn, schijnt de zon eindelijk, moet ik in de auto ziten omdat we naar Nijmegen gaan.
|
Gimme an S gimme a U gimme an N gimme an S gimme an H gimme an I gimme an N gimme an E gimme a SUNSHINE! En zie, de zon schijnt! <3
|
De zon schijnt!!!
|
De zon scheen daarnet...en nu begint het een beetje te bewolken. :(
Tofke, je bent toch niet gestopt met zonnedansen? |
:(
|
Hier is volop zon.
|
Citaat:
same here, met ijs (y) |
Jazeker.(y)
|
Citaat:
De zon schijnt hier nu fel. |
Citaat:
Citaat:
|
Ja.
|
Even de basketbal oppompen en let's play game. :cool:
|
Citaat:
|
Het is hier nu zo vreselijk warm... pfff... het zweet loopt in straaltjes van me af :( (Het is vooral benauwd, daar hou ik niet van, warm is niet erg.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is/was hier gisteren en vandaag behoorlijk zonnig en vandaag helemaal. niets te klagen dus :cool:
|
Citaat:
|
Zon!! Zon! Zon!
Ik hou van de zon.. ondanks mijn tomaatrode hoofd. |
http://img11.exs.cx/img11/2486/Clipboard11.jpg
Voor de liefhebbers van zon, ghehehehe :evil: O, en ja, dat ding verplaatst zich richting het noordwesten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maareuh, rood is de heftigste neerslag. Er zit onweer bij en behoorlijke hagel (en uiteraard wind). Hij kan nog overlijden zodra hij het land raakt, maar toch :) |
Citaat:
|
Citaat:
Valt best mee, trouwens, van onweer kan je ook genieten ;) |
Ik snap het plaatje niet... als dat ding zich richting het noord-westen verplaatst, is er toch niets aan de hand? Of bedoel je richting het noord-westen van NL? (Of ben ik nu echt vreselijk dom?)
|
Tis hier nu heeeeel donker en het rommelt dus de zon is alweer pleite :(
|
@xannie: Ik denk dat je noord-oosten bedoelt ;)
Mja het is benauwd, echt van dat weer om misselijk van te worden :( Maar ik ben blij dat de zon schijnt :) |
in Rotterdam wonend kan ik zeggen dat 'dat ding' zich inderdaad naar het Noord-Oosten verplaatst, wat een pokke weer ineens zeg. Storm, regen, vast wat hagel en het is ineens zo donker dat alle lampen binnen weer aan moeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag was er veel zon
nu veel regen :( |
Citaat:
Net was er echt een mooie storm, met bliksem en al! (y) Nu is het stom weer met regen en zo, maar het schijnt morgen al weer beter te worden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |