![]() |
Vaal.
|
George W. Bush.
|
|
Het gebruik van mobiele telefoons op de fiets, in de auto en in andere openbare gelegenheden waar je je er aan kunt ergeren/onoplettende mensen tegen je aanlopen
|
De discriminatie jegens bruine beren. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
pedofielen moesten ze afschaffen :eek: of verkrachters en het ikdoealsiedereenzodatikmaarnietopval-gedrag ofzo zoveel eigenlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
:p ow wat neuk ik toch lekker mieren |
Links gezeik in de politiek
|
te weinig geld hebben moet afgeschaft worden
|
Pesten.
|
Solero's
|
zeurende zusjes die altijd achter de pc willen als jij er net opzit... om met hun BrEeZaRvriendjuuhhzz te praten
|
Citaat:
|
Enge mensen :)
|
Citaat:
|
Extreem-rechtse politiek, Bush
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Autodrop :rolleyes:
|
Tupperware party's
|
het verbod op de muur-smiley
|
Mensen die mij hinderen en of storen.
|
rare dingen zonder gebruikshandleiding
|
EA (n)
|
wat is daar dan weer mis mee?
|
Citaat:
|
dat mensen de :rolleyes: op verkeerde manier gebruiken
|
puntschoenen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gemene mensjes :(
|
en natuurlijk onmisbaar in dit lijstje: de Br3eZz4aHhZz
|
ziek zijn. En dan vooral ziek worden op hele onhandige momenten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben in Zweden (Stockholm) toevallig bij grote gevechten tussen linkse en rechtse mensen geweest... Sinsdien vind ik dat naast extreem rechtste mensen dom zijn, extreem linkse mensen ook dom. (misschien iets minder dom :p ) Damn wat een creeps :| http://www.staticfiends.com/masses/p...%20sweden3.jpg Dat is een plaatje van die extreem linkse mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja ik weet t ook niet meer allemaal :o |
lelijke mensen
of dikke mensen of domme mensen weet je wat: we vatten t samen: gothics :D |
je hebt haast. je vliegt voorbij andere fietsers. en dan....2 oude, grijs bebaarde opa's op hun wekelijkse tocht naar de haven, voor je neus. ze horen niets, ze zien niets, ze merken niets. en je komt er niet langs. janken.
kortom: oude mensen mogen niet met de fiets de straat op als ik haast heb :mad: |
Tmf
|
Citaat:
Personeel in kledingwinkels.. Kan ik u helpen? Hij staat mooi hoor die broek. Zal ik kijken of we die groene ook nog hebben? GVD TRUT, IK KAN OOK WEL ALLEEN WINKELEN! |
Citaat:
|
scooters
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |