![]() |
Citaat:
al moet ie wel uit de buurt van mn haar blijven :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je sarcasme nou echt niet herkennen, of doe je maar alsof? |
Citaat:
|
Citaat:
edit: en op onzin. |
Ach, genoeg voor een hit van zo'n 5 pagina's van alleen al De Kantine als ik een beetje zoek.
|
Citaat:
Helaas, ik zit praktisch alleen op muziek en d&a. De laatste tijd ook een beetje hier. Puur voor het vermaak. En ik weet het, je hoeft het niet meer te zeggen, jij kunt er niet om lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de meesten plaatsen mij in het hokje van de heiligen en oppermachtigen
ik kan dit wel begrijpen TS meen je dit serieus ???? |
Een pashokje :P
ze zeggen vaak dat ik boer of alto ben. (Balto :p) |
ik heb overseas broeken en ik zeg tegen iedereen dat ik gewoon alto ben maar iedereen noemt me een nerd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf ben niet gothic, dus ik zou niet weten hoe het voelt. Ik ken echter wel veel gothics. Ze zonderen zich af van anderen, en het is heel moeilijk om tot ze door te dringen. Maar als je dit eenmaal hebt gedaan, zijn het heel aardige mensen. De hoofd kleuren van goths zijn Zwart, Donkerrood, Paars en Zilver. Je hebt ook weer een onderverdeling in verschillende goths. Goths zijn veel bezig met de dood. hoe probeer je dan om gothic te zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Draag altijd stiekem witte sokken, want dat ziet toch niemand, een zwarte broek zonder frutsels enzo, gewoon een trainingsbroek ('k heb verder nog geen zwarte broeken :s) en een zwart t-shirt (geen bandshirt meestal) of een zwarte sweater. |
:rolleyes:
|
hehe. Hoe naief.
|
Citaat:
|
Wat doen al die Terraslui hier?
|
Wtf :|
|
yeah praise the lord voor de hokjes (n) :nono:
|
Nienna ga eens weg niemand neemt je serieus trutje :rolleyes:
|
Citaat:
Jij breezersletje! ga je schamen! :nono: |
Citaat:
|
das gin ordinair rokje. en als niemand me serieus neemt, waarom lezen jullie dit topic dan?
|
Citaat:
OMFG... hier moest ik echt even van bijkomen :eek: ik weet gewoon niet of ik nu heel erge medelijden met je moet hebben of heel hard moet lachen want...hellup :( 'maar als je dit eenmaal hebt gedaan zijn het hele aardige mensen'... :confused: Dan doe jij toch iets fout, want als ik een praatje met wat voor type dan ook aanknoop, en dat doe ik zodra ik de kans ervoor krijg, dan zijn het meteen leuke en aardige gesprekspartners, daar hoef ik helemaal niet voor 'door te dringen'... maarja, ik vind dit hele kwootje boven mij een beetje eng dus, nouja, laat ik maar weer stoppen enzo. |
ohnee, laat maar... je bent zo'n linkin park meisje, dan weet je wel hoe laat het is... (n)
|
Citaat:
|
gother than thou uh hhehhh oohhhh :o hijg hijg :o
|
ik vind dat nienna niet zo gebitcht moet worden,ze is hier immers nieuw en probeert het tenminste serieus,de tijd zal haar leren dat deze onderwerpen al zo uitgezogen zijn als de sigaar van bill clinton en dat je op een forum neit zo serieus moet zijn.
zo ik heb gesproken. amen |
je hebt wel gelijk, japie, maar iedereen wordt zo in het begin behandeld, t is meer een soort inwijdingsperiode waar ze in zit dus we moeten haar hard maken. :o
|
Bovendien moet ze niet doen of ze ergens veel van weet terwijl dat helemaal niet zo is. :nono:
|
precies! * ik deed in het begin altijd alsof ik een heel hoog IQ had muhaha*
|
ik zag gister nog 2 konijnen hokken
|
Iedereen vind me te casual
|
Citaat:
|
waarom zou je je iets aantrekken van wat anderen vinden? als jij je toch lekker voelt in wat je draagt.
|
Citaat:
oooh ik lees dit nu pas! jij bent degene die ik zoek! Ik heb namelijk nog geen échte stijl, maar ik zou zo graag alto willen worden, alleen ik weet dus niet precies hoe dat moet. :( maar misschien kan jij mij nu daar bij begeleiden.. heb je nog wat tips? |
Citaat:
flauw hoor,misbruik maken van andermans onwetendheid :p |
wat is er mis met LP dan?
|
Niks, maar sommige mensen (zoals ik) vinden het gewoon geen leuke muziek. :)
|
is heel goed mogelijk, maar er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden, zoals ik, laat ons er dan lekker naar luisteren
|
Citaat:
|
waarom is dit topic nog steeds open? :confused:
|
omdat het een topic is met goed onderbouwde reacties
|
hahaha, nog een topic van je over dit soort dingen :D
Dit is al 1297214987 keer besproken hier, met de conclusie dat het allemaal nergens op slaat. Dus... |
nienna ty ik weet nu hoe ik een truie alto/gothic moet zijn (y)
:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |