![]() |
Ce-El-Wan - een voorganger, steun betuigen
Chaos - Omdat hij een hanekam had, ik hem irl heb ontmoet, hij een d&a-er is en hij er lief uitziet als hij op de bank in slaap valt :D Lepra the clown - omdat onder dat stoere lepra-gedrag toch een beleefd, aardig jongetje schuilt :P En de hanekam en het d&a-bezoek natuurlijk. 86dagreed - Hehehe... ^^ vraag maar aan Roxy Ufke - Vanwege de vage fotoboekreplies enzo. Roxy - Dit vraagt eigenlijk geen uitleg, maar goed, ze is lief, ik kan altijd bij haar terecht, ze heeft me Joost leren kennen, we kunnen samen giechelen, we zijn allebei veel te gek op bepaalde jongens en houden teveel van schattige jongetjes die eigenlijk ietsje te jong zijn ^^ en we zijn gek op forumjongetjes Cut_off - zomaar, ik weet ook niet alles en ik heb alcohol op Gimme More Beer - hij had bijna zijn pers-werchter-kaart opgegeven als het had gemogen :D. |
Roxy = vrijgezel?
Zeg ja, dan kan ik mooi dromen! |
Citaat:
|
Ce-El-Wan - Grapjas.
Muziekvlinder- Gewoon, agsfb he. Shezerade- Hottie. 86dagreed- Omdat ik die ander niet leuk vind. Staybeautiful - Zomaar. Roksie - Hey hou eens op! Face the truth - Arjan is H A R D. Queen Klazina Wok - Vriendje van marijk. |
Ce-El-Wan --> Dope naam. (?)
Chaos ---> Moeilijk, maar punkiepunk Lepra the clown ---> Omdat hij moest laggen om een van mijn moppen uit de Donald Duck. Mcmotion --> Omdat 86 me fucking gay vind. Hoe cool. En omdat Mc mijn leivelingsbroer is. Ufke ---> Viva le Drougeau Roxy ---> Haar heb ik irl geontmoet. :cool: Face the truth --> Moeilijk, maar hij is cool(er) Gimme More Beer --> Ken geen van bijde, maar zijn naam bevalt me wel. |
edit: met onderbouwing
Ce-El-Wan: ik ben jaloers op hem. Muziekvlinder: ik ben verliefd op haar. Lepra the clown: hij is verliefd op mij. 86dagreed: mijn grootste fan Ufke: stuurde me leuke plaatjes tijdens de dryathon Roxy: forumbaas slijmen Face the truth: ik wil winnen. Queen Klazina Wok: haalde een thrice kaartje voor me :) |
Citaat:
Muziekvlinder - omdat fabienne haar goudvish naar mij gaat vernoemen;) shezerade - omdat ik die nauwelijks ken. mcmotion - omdat hij stoned op mensen kan springen. en hij grappige foto's met izjn pa plaatst. ufke - neef. Roxy - omdat ik een indruk krijg van paniekerige forumbaas soms Face the truth - iedereen stemt al op cut_off. en omdat hij meezong met vision's close minded Queen Klazina Wok - Jus d'oraaaaaaange. |
Zeg ik heb oneerlijke concurrentie :mad:, kon je mij niet naast Cayenne ofzo plaatsen.
|
Ce-El-Wan- omdat ik toch iemand moest kiezen, en zijn naam lijkt van Star Wars :D
Chaos -omdat hij MIJ wel heeft terugbetaald, al na 5 maanden :) Lepra the clown - omdat *BZZZZZZ* ALL GLORY TO LEPRA* 86dagreed - omdat ie me in de lijst heeft gezet Ufke - want Zweden, en zweden is chicks Schimmel - ze heeft snoep mee op meetings (Y) Cut_off - als je Forum Punk hebt geheten ben je gewoon oldskool Queen Klazina Wok - omdat ie in de PAuze stond :D (toch? offe...) |
Citaat:
je heb tmijn stem, die geld voor 10 hoor;) |
Citaat:
secondje |
Citaat:
wat ben jij een lekker wijf zeg. |
Citaat:
|
:d:d
|
Citaat:
dat nog niet eens. maar denk 'kan er wel omheen draaien'. wil best wel zeggen 'jouw foto's deden het een en ander in mijn linker hersenhelft losmaken, en zodoende kwamen water en vuur bij elkaar, bestonden tegenstrijdigheden zonder treurigheid en werd alles niet wat het was als het iets anders geweest was'. maar dat zou onzin zijn. ' dit volstaat dus wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat gebeurd dus niet. |
Testement - Irl vriend enzo
Chaos - Omdat ik zo met 'm gelachen heb op waldrock Lepra the clown - Grappig hoofd 86dagreed - Heeft soms verstand van zaken Ufke - Leuke humor Roxy - Omdat ze zo leuk slotjes plaatst Cut_off - Leuke opmerkingen Gimme More Beer - Heeft soms ook verstand van zaken |
Ce-El-Wan: Kan me beter vinden in zijn muzikale voorkeur.
Chaos: Punk. Rotterdam yo! ;) shezerade: Altijd goede posts. Belg. 86dagreed: Aardige doch vreemde kerel. staybeautiful: Puur omdat ik Ufke's humor voor 99% flauw en niet grappig vind. Niets tegen de persoon uiteraard. Roxy: ken die ander niet. Face the truth: Kroket is "my nigga" je weet toch. Gimme More Beer: Zomaar. |
Citaat:
|
Citaat:
en vision - in the blink of an eye en nog wat van het eerste album :cool: ik heb mijn redeneringen er ook bij gezet. |
Ce-El-Wan - Testement: Het aanraden van "Scanner"
Chaos - Muziekvlinder: Hij was op de zuipmeeting en is relaxt Lepra the clown - shezerade: Hij kent sigi 86dagreed - Mcmotion: Kan me geen posts van mcmotion herinneren. Ufke - staybeautiful: Ufke is cool... Roxy - Schimmel: Ik weet niet meer waarom... Maar ik weet het wel zeker.. Face the truth - Cut_off: Hier heb ik vast wel een goede reden voor... Queen Klazina Wok - Gimme More Beer: Ik ga toch verdomme niet op mezelf of m'n concurrent stemmen? Maar de main reason dat ik niet op QKW kan stemmen is gewoon omdat ik geen flauw idee heb wie het is. Maar als ik niet "blanco" mag stemmen, doe dan maar QKW... |
Gimme more beer omdat ie zn naam van mij heeft gejat en omdat ie rasfriet eet en euroshopper BIER drinkt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eindstand deze 8 wedstrijden:
dikgedrukte gaan door ow: to reel big nothing en nog wat knakkers: jullie stonden er wel bij, maar er zijn 19 poules geweest ofzo ce-el-wan - testement 26-15 chaos - muziekvlinder 29-12 Lepra the clown - shezerade 22-19 86dagreed -Mcmotion 31-10 Ufke - Stay Beautiful 34-7 Roxy -Schimmel 32-8 Face the truth - Cut_off 15-26 Queen kLazina - gimme more 18-21 |
Nou weet ik nog niet of ik rhinus mag pimpen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |