![]() |
Citaat:
|
Nummer 18 is wel goed vin ik.
|
7 8 3 k3 liefdeskapitein
10 28 2 lange frans & baas b ft b moppie 14 24 2 ali b ft brace ik ben je zat 33 27 9 boris when you think of me 34 34 5 n.e.r.d maybe 38 29 4 edwin evers & guus meeuwis waar moet ie in ? 39 36 11 britney spears everytime ...lijkt me duidelijk |
Damn de paar bands die ik ken die in die lijst staan vind ik kut, en de rest geen flauw idee wat t is.
N.E.R.D is wel ok i guess word up! |
19 19 3 linkin park breaking the habit
12 7 8 evanescence everybody's fool 34 34 5 n.e.r.d maybe |
9 6 8 kelis trick me
20 15 8 keane somewhere only we know 24 22 7 outkast hey ya! 28 18 7 muse sing for absolution |
Citaat:
hehe ik sta gewoon niet open voor kutmuziek :p |
Evanescence!!!!!!!!!
|
Britney, Britney, Britney en Britney:s
|
de horror :eek:
(mja Outkast dan maar) |
Citaat:
|
Ik kan tussen een paar niet kiezen!!
Lange Frans & Baas B ft. Brace - Moppie Ali B ft. Brace - Ik Ben Je Zat O-Zone - Dragostea Din Tei Sensation - The Anthem 2004 Hoobastank - The Reason |
Freestylers en Junior Jack vergeten.. suffe ik :eek: !!
Die 2 nummers zijn geeeeeiiiiil :o !! |
Citaat:
geweldige humor meid |
Als ik echt iets zou MOETEN kiezen dan maar Dragostea Din Tei. Daar word je tenminste wél vrolijk van. :cool:
|
doe dan maar The Black Eyed Peas - Let's Get It Started
trouwens MUSE is echt kut! |
Kelis, Alicia Keys, Maria Mena, Outkast en N.E.R.D.
|
shifty - slide along side :s
|
Freestylers - Push Up :cool:
En verder vind ik die nummers van Maroon5 en Nina Sky en Kelis en Evanescence en NERD op zich ook nog wel te pruimen. |
ut nummer van maroon 5 is nog wel okay
|
N*E*R*D* is goed
De nummers van Maroon5, Blof & Counting Crows, Outkast en Black Eyed Peas ontstijgen ook het gebruikelijke kutniveau. |
En O-Zone is natuurlijk extreem vet.
|
counting crows & blof holiday in spain
ook het enige mooie nummer in die top 40 |
11 13 4 the black eyed peas let's get it started
13 30 2 boris m.s.g. (jaa ik dig hem) 34 34 5 n.e.r.d maybe En nu het ergste van de top 40 10 28 2 lange frans & baas b ft b moppie (ik ben zo anti) |
K3 natuurlijk. K3 is de beste band van de hele wereld. Dat niet iedereen hier inziet hoe ze overlopen van talent. Want het is gewoon géniaal. Weet je hoe moeilijk dat is. Een cassettebandje in de radio doen en dan je lippen zo dat het net lijkt of je zingt. En dan zo veel kleine kindjes blijmaken dat je de best bezochte 'liveband' van heel Nederland van 2003 bent. Zo, doe dat maar eens na zeg. JEZUS, G*DVERDOMME, LIGT HET NOU AAN MIJ OF KLOPT ER HIER IETS NIET?
|
Ik snap niet dat zoveel van jullie muziekforummers wat tegen de top40 hebben. Hier valt toch zat kwaliteit in te vinden.
Dat het nou niet allemaal true is ok, maar het kan toch ook gewoon leuk zijn. |
11 13 4 the black eyed peas let's get it started
|
top 40 muziek is voor BrEeZaH-SlEtJuHzZ
|
20 15 8 keane somewhere only we know
|
24 22 7 outkast hey ya!
|
9 6 8 kelis trick me
22 12 6 ritmo dynamic calinda 28 18 7 muse sing for absolution 34 34 5 n.e.r.d maybe kan niet zo kiezen,muse adoreer ik,dus alles van hun is automatisch goed,maybe is gewoon een geweldig nummer en de nummers van kelis & ritmo dynamic zijn gewoon heerlijk bij het uitgaan |
19 19 3 linkin park breaking the habit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DJ Tiesto Ft. BT - Loves Comes Again
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |