![]() |
terry goodkind - de derde wet van de magie
|
Citaat:
Ben nu beetje aan het bladeren in het verzamelde werk van shakespeare. |
Bridget Jones' Diary 2 - The Edge of Reason
Over hoe haar relatie met Mark Darcy loopt. Wel grappig, maar veel clichés en onderbroekenlol, ofzo. Ik weet niet, deel 1 was leuker, wat... frisser :D |
Het bezoek van de lijfarts van Per Olav Enquist.
Een erg tragisch, ontroerend boek. Wel erg mooi. |
Ik heb Gravity's Rainbow van Pynchon opgegeven. Het is een boek van 850 bladzijden, wat vrij veel, maar niet onoverkomelijk is. Ik was er echter al dik twee maanden in bezig en ik kan gewoon niet meer dan enkele bladzijden per keer lezen. Ik ben pas op bladzijde 600. Het is niet saai of vervelend, het is gewoon belachelijk moeilijk en lastig. Ik zal het later nog eens moeten proberen, maar tot die tijd onderschrijf ik de samenvatting die 'Book-A-Minute' gemaakt heeft: "A screaming thing comes across the sky. It's a V-2 rocket carrying twelve thousand pounds of symbolism, and it's coming down on your poor, deluded, postmodern head."
Vanavond begin ik in Het Slot van Kafka. LUH-3417 |
Citaat:
Momenteel lees ik een suske & wiske :|. Maar ik ben bezig in Banco, het vervolg op Papillon. |
De Da Vinci Code (y)
|
Meester Magiër -Het derde Zwaard
|
Life of Pi
schrijver weet ik niet meer :o |
Ik heb net The Return of the King uit, en ben nu bezig in The Peoples of Middle-Earth.
|
Het heilige bloed en de heilige graal. Een dom verhaal over een geheime christelijke sekte. Ik ga het straks weer wegleggen.
|
'Het Ei van Kristal, een Droom en andere Verhalen' een bundel van een paar korte verhalen geschreven door (duuh!) H.G.Wells.
|
Nog steeds bezig met Hemingway...heb het veel te druk nu. Normaal gesproken lees ik een boek van 300 blz in 1 á 2 dagen uit.
|
De beproeving (The Stand) van Stephen King.
De uitgebreide versie ervan. |
Ik heb mn boek over t Grote Complot weggelegd en ik ben nu begonnen in 'An English Translation of the Koran'. Óóit zal ik hem in het Arabisch lezen.
|
Zojuist Gala - Giphart uitgelezen ( (n) )
Ben nou bezig in Woede |
Hmm...
Tolkien - Sprookjes en vertellingen |
Hou je mond! - Sophie Kinsella
|
gister betrapte charlotte mij op het lezen van de ontdekking van de hemel (mulisch) - in de zon, onder het toeziend oog van mr van nassau en in de spreekwoordelijke schaduw van de Dom. ik heb het nog niet uit, dus dat lees ik nog steeds, een absolute aangenaamheid
|
Dostojewski - De Idioot.
Veel cliffhangers, joh. |
donna gillespie - auriane, dochter van het licht
omdat de vierde wet van de magie uitgeleend was :( |
Arthur Japin - Een schitterend gebrek.
|
Citaat:
nicci french - de rode kamer net uit, moet nog nieuw boek kiezen! |
Harry Mulisch - De ontdekking van de hemel
|
Citaat:
Ik lees nu Karen Armstrong - Een Geschiedenis van God ik kom er niet zo gemakkelijk door. Douglas Kennedy - En de Liefde Tot nu toe wel mooi (Y) |
Ik lees nu Kroeglopen van Simon Carmiggelt.
En ben op bladzijde 43 Oh shit, verkeerde topic :D |
Chris Dyer - Mail je me?
Een verhaal die verstaat uit alleen maar mailtjes. Uh, nou ja, het leest leuk. Weer eens wat anders he! :D |
"Alle verhalen" - Manon Uphoff
|
Het Bernini Mysterie - Dan Brown
Wel aardig, maar simpel De Droom Van De Leeuw - Arthur Japin Goed, maar moet er snel weer in beginnen, heeft te lang stil gelegen. |
Op kot (kinderboek, auteur weet ik niet uit mn hoofd)
|
Citaat:
Ik heb nog even een stukje in ... Thomese - Schaduwkind gelezen, maar ik vond er echt niets aan en ben ermee gestopt. |
Citaat:
Ik lees Brieven naar huis van Sylvia Plath. Erg interessant en indrukwekkend. |
een vriendin van mij leest momenteel ook iets van sylvia plath en vond t ook al erg indrukwekkend. moet ik ook maar eens op mijn to-read lijstje zetten :)
ik lees nog steeds de ontdekking van de hemel - very very nice (y) |
lees op het moment geen boek, naast de handleiding van mn pc... ik word gek van dat ding, kut drivers willen maar niet instaleren...
|
Roger Zelazny - het woud van de eenhoorn
Goethe - het lijden van de jonge werther Jane Austen - waan en eigenwaan Allemaal (y) |
Naast 'an English translation of the koran' lees ik Micheal Moore's 'Dude where's my country?' (erg funny)
|
Ik ben een beetje half bezig met ''Het Maleise eilandenrijk'' van Alfred Russell Wallace.
|
Illuminati '' the world is stranger than you think '' van Nigel D. Findley
|
Roosenboom - De mensen thuis
|
'De teerling is geworpen' - Jean-Paul Sartre
|
ik lees een geschiedenis boek uit turkije die in het lyceum wordt gegeven :)
toffe boek |
de vrouw die alles had, van kees van beijnum... leuk geschreven, maar ook weer geen aanrader ofzo :nono:
|
Ik heb gisteren 'Het tedere kind' van Lulu Wang uit. (y) Nu lees ik 'De voorzitter' van Ronald Giphart. (n)
|
Timothy Zahn - Star Wars: in de Schaduw van het Rijk
|
Zes Dagen - Jeremy Bowen
|
Willem Frederik Hermans - Au pair
Interessant boek. (y) |
Robin Hobb - Het lot van de nar.
Heerlijk (y) |
De talen van Pao, van Jack Vance...
Heb hem al eens gelezen, maar dat was een paar jaar terug; dus moest weer een keer. :) |
Ik lees nu 'Misdaad en straf'.
Ik vroeg me af...Spreek je Raskolnikow nu uit als Raskolnikof? Ja toch? Net zoals elke naam die eindigt op ow, spreek je het uit als of? |
De gevleugelde kat - Isabel Hoving.. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |