![]() |
Citaat:
maarreh.. nee je hoeft ze niet langs te sturen.... kben echt te verlegen. en ik kwam er net achter dat ik WEL in de gevaren zone zat.. heb toch al meer dan 250 posts :| tegen de 1000 zelfs... OOPS |
Citaat:
In de aanbieding: jonge man van 21, gevoel voor humor twijfelachtig, houdt van hardcore, vriendin pesten, lang uitslapen, ramen zemen, nieuwe levensvormen creeren in en achter de koelkast. Optimistisch, vervelia en knuffelbaar. Aankoop op afbetaling is mogelijk. |
Citaat:
|
ow ja, was ik ff vergeten te zeggen...
Ik ben leuk!!! :) |
Heeft iemand inmiddels al iemand gevonden, of is dit nu het grote 'omschrijf-een-vrijgezel-maar-doe-er-verder-niks-mee-topic'?
Ik ben trouwens ook leuk ;) |
Ik gooi niemand in de aanbieding.
Ik houd nl. niet van koopjes. Oke *sorry* heel erg flauw... :p |
nou ja, ik ben eigenlijk niet echt op zoek:s denk ik... of nou ja... er is een meisje wat ik leuk vind... maar ik denk niet dat er iemand hier is die haar kent zodat ze dr aan mij kunnen koppelen:p...
maar ja, ik blijf leuk!!!:) |
Citaat:
|
In de aanbieding:
Jongedame, 19 lentes jong, roodharige vamp, schrijf- en tekentalent, purist ( :P ), gek in positieve zin, heeft een denkbeeldige staart in haar zelfportretten en ziet zichzelf het liefst verenigd worden met een Johhny Depp-type met brede schouders, oogschaduw en een grote lolly, if you know what I mean. Verder: openminded, evilminded, en sickminded, but she doesn't mind. Leuk om mee rond te hangen, mee te discussieren, met te klieren, mee feest te vieren. Nu verkrijgbaar met veel, héél veel leesvoer, varierend van fantasy tot fantasy. Wie, oh wie maakt mij los? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat brede is overigens geen vereiste (toch, dame in kwestie?). Maar eh, waarom de rolleyes? |
Jongen; net een maandje 18. Kookt héél goed. Is echt een modeslet. 1.83 ofzo, allemaal héél stylish en knap enzo. Zit nu in Amerika -vader heeft centen- en is ingeloot voor Medicijnen in Utrecht. Hij is rustig, bedeesd, maar heeft hele sterke humor. Beetje verlegen, beetje vrouwelijk -niet alleen door het koken. Echt een lieve jongen, die zoekt naar een meisje dat 'm even bijspijkert op een aantal vlakken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgende:
Profiel van Lid Lid sinds: 30-12-2002 Aantal posts: 16085 (28.23 posts per dag) Laatste post: 22-07-2004 19:03 Homepage: Fotoboek: Klik hier voor de pagina in het fotoboek van Lilything Contact: ..of verstuur Lilything een privébericht! ICQ nummer: MSN emailadres: Geboortedatum: N/A Geslacht vrouw Woonplaats Hobby's streetdance, stijldansen, stappen, supermarktwerk;) Schooltype/studierichting hbo:) Hoppa, dat is makkelijk zeg, vooruit, nog maar 1 dan omdat het zo lekker gaat: Profiel van Lid Lid sinds: 12-07-2004 Aantal posts: 236 (23.20 posts per dag) Laatste post: 22-07-2004 18:30 Homepage: Fotoboek: Klik hier voor de pagina in het fotoboek van No Quiero Contact: ..of verstuur No Quiero een privébericht! ICQ nummer: MSN emailadres: Geboortedatum: 19 August 1984 Geslacht man Woonplaats Ik woon niet meer Hobby's Ik doe niet meer Schooltype/studierichting Ik leer niet meer. Ik was. |
Citaat:
waarom bied je mij nou weer aan??:p btw kdoe geen supermark-werk meer:) |
Jij had de laatste reactie en hij de eerste :p
Ik zie trouwens dat ik nog een hint heb achter gelaten, de censuur werkte nog niet helemaal perfect :p |
Citaat:
nou ik zal erover nadenken, wanneer ik niet meer smoorverliefd ben, oke?:p |
Citaat:
|
Citaat:
hehehehe:D |
is dit niet meer wat voor contact gezocht? :rolleyes:
Ik ga mn vrienden niet aanbieden, komopzeg. Die zorgen wel voor hun eigen zaakjes. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beschouw een rolleyes doorgaans als 'whatever' of sarcasme. Maar dat bedoelde je dus niet :) Nouja, wat heb jij te bieden aan leuke vriendinnen :P |
Citaat:
note: ik ken wel een boel hele mooie dametjes :p |
Citaat:
|
Citaat:
vous avez un picture de N00dles très sexy? ps: je moet wel een beetje van alternative dance music luisteren, anders val je nie echt in de smaak bij al die vriendinnen van me (junglista's, technoladies, goameisjes en al die andere gekke dames) |
Citaat:
|
Nou, ik denk dat ie nu wel lang genoeg open is geweest.
Voor de mensen die ermee door willen gaan: open een topic op Contact Gezocht! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |