![]() |
Als ik met mijn VW-golf (met duurdere boxen dan dat de hele auto waard is) door de buurt scheur en ik heb dan dat geweldige nummer happy voor homo's keihard aanstaan heb ik altijd lekker veel bekijks.
Dan parkeer ik de auto recht voor de slager dan stap ik uit met mijn drie dikke gouden kettingen mijn nike air max en de neophyte tatoo op mijn boven arm, dan laat ik de muziek in de auto met de ramen open natuurlijk aanstaan en dan mag ik van de vaak oudere mensen meestal voor. In het weekend ga ik naar allemaal vette hardcore parties waar ik lekker tot vroeg in de morgen ga hakken tot ik blaren onder mijn voeten heb. Als we dan naar huis lopen schreeuwen ik en de andere gabbers door alle straten allemaal racistische dingen. Nee, jongens hardcore is geen muziek het is een levensstijl. |
Citaat:
|
Ik moest toch stiekem lachen :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hardcore kan je moeilijk muziek noemen :s
een beetje door de computer gemaakte en uitgezochte achterelkaar geplakte samples zit geen gevoel in ongeinspireerde bagger gevoelloos en vaak rasicistisch waar de jeugd van tegenwoordig erg op geilt :nono: dus het blijft gewoon fout :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarjah hardcore is eigenlijk heel wreed jah want dan mag je lonsdale truien aan :eek: en je broek in je kisten :eek: en negertjes haten :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Je praat alsof je zelf al uit de puberteit bent ofzo, "anarchys child' laat me niet lachen zeg! Hoe dom en kortzichtig kunnen mensen zijn :) |
Citaat:
en het levende voorbeeld hebbe we gevonden mat-ice het domste en kortszichtigste mens :rolleyes: who are you to judge me? :p HARDCORE TO THA BONE :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwa, redelijk ... ik zal je even helpen Citaat:
|
Hardcore :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moshiemoshie
|
Citaat:
Computerwelt! |
Citaat:
|
Ik haat hardcore, het is ieder ieder geval niet mijn muziek. Ik houd niet van stampen.
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
core? darkcore, breakcore, speedcore?
Ja, dat is de shit |
Citaat:
|
Citaat:
|
boem-boem-boem (hoort smurfen-stem) boem-boem-boem-Hardcore zuigt echt!
Je moet eens echte hardcore luisteren ipv die scrap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HARDCORE!
YOU PUSSY MOTHERFUCKERS!! |
Echte hardcore (zoals ze dat voor de gabberperiode noemden) is vet. Elektronische hardcore daarentegen, zwaar klote... Dus ik sluit me aan bij 86...
|
ik vind er niks aan (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: zit er een verband tussen jouw sig en je avatar? |
Verschrikkelijk!!!
|
Citaat:
Offtopic: ja, ik hoop dat alle varkensverkrachters die dit lezen voortaan wel een 2de keer nadenken en met hun eigen speentje gaan spelen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
wordt geschreven en gespeeld door echte mensen (woooow) hoewel het vaak een boel geschreeuw lijkt is het toch echte mzuiek |
Citaat:
|
??????????????? en na het luisteren van hoeveel nummers ben jij tot die conclusie gekomen???
ikzelf vind in sommige hardcore nummers erg goed technish, misschien dat jij het over terror hebt ofzo waar vaak niets van melodie ofzo inzit maar ik denk dat over veel hardcore nummers (geld voor alle electronishe musiek) veel meer is nagedacht dan over veel metal en hoe wil je uit je dak gaan op metal?? een paar uurtjes lang headbangen ofzo of luchtgitaar spelen?? Om vervolgens met je dronken hoofd op echte alto style alles onder te kotsen?? Chill... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |