![]() |
Citaat:
Maar alkaline trio lijkt me een goed idee, ik ga er proberen te zijn. Het nieuwe album dig ik ook wel. |
Paradiso is vanaf Centraal ruim 30 minuten lopen of 20 minuten met de tram geloof ik.
Nieuwe cd is best aardig, niet vaak naar geluisterd nog. |
kleine zaal paradiso is een fijne zaal (y)
ik ga misschien wel, als ik mensen mee kan krijgen. |
1. Alkaline Trio - 5-3-10-4 (2:56)
2. Alkaline Trio - Alkaline Trio - Warbrain (2:28) 3. Alkaline Trio - armageddon (2:49) 4. Alkaline Trio - Bleeder (4:30) 5. Alkaline Trio - Bye Bye Love (cars cover) (3:52) 6. Alkaline Trio - Clavicle (2:27) 7. Alkaline Trio - Cooking Wine (2:18) 8. Alkaline Trio - Dead End Road (3:08) 9. Alkaline Trio - Exploding Boy (3:10) 10. Alkaline Trio - fatally yours (2:21) 11. Alkaline Trio - Fuck You Aurora (4:49) 12. Alkaline Trio - Goddamnit (2:23) 13. Alkaline Trio - I Lied My Face Off (4:09) 14. alkaline trio - i'm dying tomorrow (2:32) 15. Alkaline Trio - Maybe I'll Catch Fire (3:07) 16. Alkaline Trio - Mr Chainsaw (3:05) 17. Alkaline Trio - Private Eye (3:30) 18. Alkaline Trio - Queen of Pain (3:56) 19. Alkaline Trio - San Francisco (3:51) 20. Alkaline Trio - Snake Oil Tanker (1:21) 21. Alkaline Trio - Sorry About That (3:21) 22. Alkaline Trio - Southern Rock (3:05) 23. Alkaline Trio - Steamer Trunk (2:50) 24. Alkaline Trio - Stupid Kid (2:23) 25. Alkaline Trio - Take Lots of Alcohol (3:13) 26. alkaline trio - the metro (3:44) 27. Alkaline Trio - You've Got So Far To Go (3:13) 28. Alkaline Trio/ Hot Water Music - While Your Waiting (4:07) 29. The Alkaline Trio - Track 1 (3:47) Na een flash van de playlist; I'm dying tomorrow en Mr Chainsaw dig ik enorm. |
From here to infirmary ligt hier ergens. Ik denk dat ik 'm maar eens zoek en opzet.
|
vette band hoor !
|
de side project van de bassist is ook erg gaaf!! ''The Falcon''
Dan Andriano - alkaline trio bass Todd Mohney - ex-gitarist rise against Neil Hennessy - drummer the lawrence arms Brendan Kelly - bassist+zang the lawrence arms (speelt overigens gitaar+zang in the falcon) Je moet wel een beetje van the lawrence arms houden om naar de the falcon te luisteren, de stem van Brendan is nog altijd even krakend, voor degene die het kennen begrijpen het wel. Maar de falon is een geweldige band, ze hebben pas één demo uitgebracht en gaan touren binnenkort. www.thefalconisbiggerthanjesus.com |
Btje vaag hebben ze geen support bij huhn optreden 24 augustus in Paradiso? Vind ik niet erg als dat zo is... Als ze dan maar lekker lang spelen.
Trouwens het is toch 10 euro plus memb en memb is 3 euro is 't niet? |
ja dat nieuwe album is erg fijn.
|
heb een kaartje!
|
Waarom doen punkbands alleen Amsterdam aan?
Hufters. |
Beter dat ze amsterdam aan doen dan helemaal niet komen... Ben al blij dat ik AT kan zien...
|
En 't is uitverkocht...
|
hah duh tis zo'n kleine zaal.
|
Sell Outs.
|
Citaat:
|
voorprogramma the subways :)
Coole engelse rock and roll band |
Op ticketservice.nl staat nu ook dat het in de grote zaal is
kaarten zijn dus weer/nog verkrijgbaar (y) en 'k heb er al een |
Citaat:
|
hmm, 2 dagen na lowlands. moet ik nog ff over denken
|
Grote zaal, jammer hoor ;)
|
Ze vervangen Fall Out Boy op Lowlands, las ik net op de LL site.
|
Yes!
|
Is Alkeline Trio goed? ik heb nog nooit wat van ze gehoord...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien ga ik wel een kijkje nemen op pp.
|
ik heb gedownload:
Your Neck, Sadie, Burn, Fall Victim, Settle for Satin, Hell Yes, I was a prayer, I'm dying tomorrow, Smoke, Stupid Kid, The Poison, Time To Waste, We've had enough goeie nummers? |
Citaat:
|
stupid kid is de klassieker
|
Inderdaad.
We've Had Enough is ook een must. |
zijn er nu weer kaarten trouwens?
|
Citaat:
|
Jezus dat is lang geleden... Alkaline Trio luisterde ik like... 3 of 4 jaar geleden naar...
nostalgie... :D |
ik vind ze ook leuk klinken :)
|
Citaat:
|
stupid kid <3
|
Citaat:
|
van nieuwe album vind ik:
time to waste en the poison 't leukst I guess |
ff kijken of ik naar de show in paradiso ga
|
Citaat:
|
ik ga ze wel checken op lowlands :)
|
Citaat:
|
heeft AT niet ooit es een hitje gehad of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik even blij dat ik vandaag mijn kaartje heb laten halen door mn zusje ipv morgenvroeg zelf te gaan (y) Maar op mijn kaartje staat grote zaal, hebben ze het verplaatst ofzo? @ Dr. Aep, dat zal wel We've had enough geweest zijn denk ik? |
Het optreden op Pukkelpop was GENIAAL! :cool: Ik ben echt helemaal uit mn dak gegaan. Ja, normaal ben ik ook vaak saai tijdens concerten maar dit is wel even anders, alk3 is mn favo band zowat. Super setlist, en gewoon weer eens strakke performance. Helaas stond ik tussen allemaal zoutvaten en stond ik als enige mee te zingen en te fingerpointen :P Rechts van het podium stond een handje vol mensen ook mee te doen maar voor de rest allemaal sufkutten. In paradiso ga ik zeker helemaal vooraan weer hetzelfde doen. Hoodie gekocht (kindermaatje) 30 euro. Helaas heeft de band besloten geen YM shirts meer te nemen maar babydolls, verschrikkelijk (n), dus geen shirtjes gekocht, anders had ik ze alledrie gehaald :bloos: (15 euro p.s.), wel mooie designs.
Mja, ik was dus helemaal voldaan na het optreden ook al ergerde ik me dus aan het suffe publiek. Heb een aantal fotos gemaakt maar zijn niet echt geweldig. Oh well. Heb iig heeeel erg veel zin in woensdag (y) |
:D jij hebt je dus vermaakt?
ik heb je nog nooit zo enthousiast gezien, dus het zal wel heel vet zijn geweest. :p |
Citaat:
Ik post ook nooit vaak, dus ook nooit enthousiast.. daar ligt het aan ;) ga jij? |
ha ik zou wel willen, maar ik woon in maastricht, te ver weg dus.;)
als ik rbw zou hebben\m/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |