![]() |
Donkergrijze wijde rib broek.
Een roze/witte blokjes shirt. Zwart lingerie. Pantoffels :) |
Citaat:
:''( |
wetsuitspul shirt, donkergroen
shirt met lange mouwen uiteinden donkergroen de rest wat lichter en een minirokje van spijkerstof verder wat sieraden:) |
Mijn über coole nieuwe broek natuurlijk. ( Grijs zwart met leuke dingesjes)
En een zwart hempie + zwarte slippers. En zwart ondergoed. Maar ik heb wel roze nagelak op m'n tenen. :) |
http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide1/Foto_232.jpg
Wit kanten spagetti-topje met zwart gehaakt spagetti-topje er overheen. http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide1/Foto_233.jpg Zwart plooirokje. http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide1/Foto_237.jpg Zwarte panty. |
|
leren broek
verknipt sisters of mercy t-shirt kistjes ehm, zilveren horus-oog hanger, en een zilveren armband |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een witte linnen broek en een groen hemdje aan. |
zwart truitje met gekleurde doodshoofdjes
indian rose broek |
zwarte legging
zwart plooirokje zwart offshoulder shirtje kistjes |
korte matinique broek
wit levi's hemd zwarte falke sokken vans slip-on zwart |
Tenniskleren.
|
Citaat:
Otie, ik ga straks kotsen :nono: |
Citaat:
Lekker na het sporten of door de leren broek? |
een witte broek
rose met wit gestreept shirtje en wit met bruine havaianas |
Citaat:
|
Citaat:
OMG Wie was het kenneth :eek: :eek: :eek: en trouwens alsof je altijd een douche in de buurt hebt als je een lul voor je gezicht krijgt :confused: |
Citaat:
Het was een model die ik heb leren kennen in Rotterdam (y) (y) (y) (y) (y) Hij was heel knap en model voor Cosmo en nog wat andere dingen en heel hip enzo want hij droeg een baggy br00k en hij had hele hippe slippers van Prada en een colbertje van Gucci en hij was manager van een hele dure kapsalon en hij was heel breed en hij had een waterbed en we hebben geblowd en daarna sex gehad :o |
Citaat:
rijk, geil én knap (y) heb je al een foto achterhaald?? |
Citaat:
En ik heb geen foto, maar ik ga proberen om er zondag stiekem een te nemen met mijn telefoon :D :D |
Citaat:
ooh dat is wel fout maar jij was gewoon onweerstaanbaar :cool: (y) wat had je aan :o ? |
Citaat:
En hij had ook nog eens heel hip haar, ergens half tussen een emo-pony en een hanekam met matje in, en toen hij onder de douche ging was hij helemaal geil (y) |
Citaat:
oooohhhh wat geweldig :cool: , zat ik toen maar verstopt achter het gordijn :( |
Omg Pan Am! Ik ben met open mond aan het meelezen :D :o
|
een zwart vintage jurkje met baleinen in de bovenkant, een wijde kanten rok en een grote strik
zwart opengeknipt truitje eronder (jaa anders zakt mn straplessjurkje af, want ik heb geen tieten) kapotte panty sokken kisten ketting met een runeteken eraan whoo, ik heb eindelijk een outfit voor morgen. :cool: |
Pan Aaaaaam, sletje :D :cool:
|
|
Mn hardroze badjas van Benneton <33 !
|
caaaarmen en pan am zijn verlieeeeefd op elkaar (l)
rode linnen broek, th (van zus) wit getaileerde polo, la coste (van moeder) rode slippers parelknopjes haar los amor amor ik ga kijken of er nog iets veranderd is in de stad met een vriendinnetje, doeiii |
uh,
nieuwe broek box sokken oud fout wit shirt riem |
Citaat:
echt zo'n basisscholenvloerbedekking |
Zwarte boxershorts
Zwarte sokken Zwarte sneekers met een witte streep Zwarte Levi's 501 Zwart t-shirt van Gism Zwart petje Hmm, klinkt heel duister maar opzich valt het best mee geloof ik. |
mini spijkerrokje
flip flops groen hempje |
lichte spijkerbroek
blauw met wit hempdje zwarte bh roze string |
op het moment enkel eeen boxer
|
rood doorschijnend boxertje
witte bh witte rok wit met blauw gestreept hemdje met kant-randje. |
kanten shirtje
vintage-jurkje kapotte panty netpanty erover hello kitty sokken laklaarzen zwart net-handschoentje kettinkje met een rune-teken mn haar omhoogg zwarte eye-liner en een beetje roze oogschaduw |
groen bikinibroekje
zwart hempje |
zwart rokje
zwart hemdje kanten panty zwarte laarzen |
Citaat:
|
Citaat:
en die trap is idd soooo 5 minutes ago |
zwarte adidasjes
zwarte 3/4 broek rood hemdje geel shirtje eroverheen |
groen hemdje met laag uitgesneden v-hals
saaie spijkerbroek zwarte slippers |
Citaat:
zwart hempje en rokje het ziet er niet uit maar het is snikheet verdikkie (n) |
groen basic truitje met lange mouwen, mango
beetje vale spijkerbroek, diesel en een oatmeal gezichtsmasker :o |
groen shirtje
spijkerrokje zwarte ballerina's zwart ondergoed |
Is deze topic niet al eens geweest? Naja, never mind...
Ik heb aan: - witte onderbroek - zwarte BH (past lekker bij elkaar, haha) - knalrode 3/4 wijde skatebroek van Stuka - zwart mouwloos shirtje van Snoopy Da wast :) |
Citaat:
:\ |
witte linnen rok en een oranje gehaakt hemdje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |