![]() |
Sinterklaas
de Tandenfee dat de basisschool leuk was |
Dat die ene meneer niet mijn vader was. Maar dat was ie dus wel.
|
Sinterklaas. Dat mannen niet met mannen kunnen gaan en vrouwen niet met vrouwen. Zelfs toen ik ze 't recht in 't gezicht vroeg beweerden ze nog dat dat niet mogelijk was.
|
Dat er een god bestond :D , al waren dat niet mijn ouders... nee dat werd mij wijsgemaakt op school
(verder wel een goede school hoor :) ) Door mijn moeder: dat ze me niet verstond en daardoor kon ik niet in het spookhuis :( (jeugdtrauma) Dat sinterklaas bestond is mij ook verteld... maar dat is geen crap... (it's alive :cool: ) |
Sinterklaas niet in ieder geval.
Kan even niets bedenken. |
Sinterklaas en de tandenfee
|
als we in een auto zaten en we hadden honger en we zagen een mcdonalds teken dan altijd pa is de mac open en altijd was het dan keek die en dan zei die iets van er staat dat die nu gesloten is jammer of hij zei ze zitten midden in een verbouwing dat ging goed totdat ik leerde lezen en schrijven ;)
|
Citaat:
Nou, uiteraard ook Sinterklaas en de kerstman, verder niets. Mijn moeder werd vroeger wijsgemaakt dat als ze het koren in zouden gaan ze gepakt zouden worden door het korenmannetje. Dit vertelde haar ouders in samenwerking met de plaatselijke boeren, en het hielp pima. Ze is als kind nooit het koren in gelopen.. |
Sinterklaas
|
sinterklaas en de paashaas....
|
Dat er in het ventilatortje van de WC een camera'tje zat die keek of je over de rand pieste.
|
Sinterklaas iig
En ik heb jaren gedacht dat het dombiel was ipv debiel, en dat het hereliefsbeestje was ipv lieveheersbeestje omdat mijn moeder dat altijd zei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n vader heeft mij vroeger wijsgemaakt dat ie eigenlijk een kattenstaart had, maar dat die alleen te zien was 's nachts als ik sliep.:s (en ja, ik geloofde dat:o)
|
dat mijn nicht naakt geboren is (en ik geloofde dus dat alle andere kinderen met kleren aan geboren werden :D )
|
Citaat:
|
Dat ik gedoemd was om stratenmaker te worden. Niet dus.
En Sint Nicolaas, uiteraard. |
Sinterklaas.
En ik heb een tijdje gedacht dat ik mijn opa had vermoord (:D), maar dat hadden mijn ouders me niet wijs gemaakt. |
Sinterklaas en mijn vader probeerde me altijd dingen wijs te maken. Zo ook bijvoorbeeld dat als je tien werd je een kruisje op je rug kreeg en dat je dat alleen kon zien als je zelf ook een kruisje op je rug had. Mijn buurmeisje en ik geloofde hem niet, maar we begonnen toch te twijfelen toen hij bleef volhouden. Maar omdat we nog geen 10 waren konden we het niet "bewijzen". En de rest van de ouders deed altijd net zo hard mee en ons 10jarige buurjongentje was blind dus dat schoot ookal niet op.....
Groot zie je wel moment toen ik dan toch eindelijk tien was :D |
Citaat:
ontopic: sinterklaas en standaarddingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luste vroeger geen kaas, en als we dan iets van kaasschnitzel aten dan zei mijn vader altijd: 'nee dat is geen kaasschnitzel dat is een keuzesneutzel' en dan at ik het wel :D
|
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik een keer niet wilde eten en dat m'n moeder de voorpagina van een tijdschrift liet zien en zei dat de twee vrouwen die erop stonden waren overleden omdat ze niet aten. :|
En verder Sinterklaas, maar dat was eigenlijk maar tot m'n 4e. Toen hadden m'n ouders verteld dat hij niet bestond. |
En m'n opa had me ooit verteld dat zijn gehaktballen uit zijn tuintje kwamen. :s
|
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Sinterklaas, Kerstman en Paashaas en zo. :D Maar mij kon je zo veel wijs maken. :rolleyes: Zat er een knop in de auto en dan zei mijn pa altijd toen we aan het rijden waren: "Als ik op die knop druk, gaat de auto vliegen." En ik zo: "Niet doen pappa!" :D:rolleyes: |
Citaat:
|
- Ook ik ben getijsterd door het groooote korstjes --> fluit leugen.
- Mensen in een rolstoel waren gewoon even moe, verder niets. - Dat de mensen van "Het Land van Ooit" daar ook echt woonden. andersgezegd, dat "Het Land van Ooit" bestond :p. - Sinterklaas (d0h!) |
"maantje eet jou op"
|
Dat de Kerstman niet bestaat. :(
|
Mijn overgrootopa heeft me vroeger altijd verteld dat als ik aan het zonnen was, dat ik dan niet mocht lachen, anders werden mn tanden ook bruin :s
xxx |
Mijn vader liet me geloven dat als je sesamzaadjes plant in de tuin, dat er dan een Sesamstraat uit groeit, compleet met Pino en Meneer Aart en zo.
Ook pakte mijn vader me wel eens bij mijn pols en schudde hij die even, waarna hij uitriep 'je pols zit los! Daar moet je mee naar de polsendokter!' Dan werd ik helemaal bang dat ik een enge polsen-ziekte onder de leden had. En als we bijvoorbeeld andijvie gingen eten of iets anders wat ik niet lust, zei m'n moeder 'goed, dan krijg jij alleen appelmoes', waarna ze me een bord vol appelmoes gaf waaronder ze heel sneaky de andijvie had verstopt. |
Dat de koorts uit je billen ging als mama je themperatuur opnam (thermometer in je kont)
dus ik vroeg vroeger altijd aan mama als ik ziek was: "mama wil je de koorts ff it me billen halen" |
ik weet er nog 1:
als we konijn aten met kerst bij me opa en oma, maakten ze mij wijs dat het kip was :mad: |
Dat de collega van een rechter een krommer was:( Ik heb er tot groep acht in gegloofd, totdat ik mezelf voor lul zette in de klas:(:p
|
dat ik uit de boerenkool kwam
|
Owja, en 1 keer ben ik zo kwaad geworden op mijn oma, want ze had mijn neus afgepakt!
(je weet wel, net als of iemands neus afpakken en snel het puntje van je duim tussen je vingers stoppen) en iedereen maar lachen, maar ik was mijn neus kwijt! |
Sinterklaas, kerstman, paashaas, tandenfee en andere ongein.
Ohja en dat als je een pitje van een vrucht doorslikte er dan boompjes in je buik zouden groeien. En dat als je net gegeten had en in je navel drukte, je eten er dan via je navel weer zou uitstromen. :| |
Ik kwam er afgelopen week achter dat als de kop van een teek blijft zitten, de teek niet blijft leven. Poehpoeh...
|
Een buurjongetje heeft tot z'n 12e geloofd dat er een hond in onze kast woonde. Hij was echt doodsbang voor die hond/kast :D
|
Dat mijn vader een keer teveel spinazie had gegeten en daardoor op Schiphol niet door het poortje kon..
en dat je als je een schroevendraaier in je navel deed, je je armen en benen van je lichaam af zou schroeven. wat zijn ouders eigenlijk gemene mensen |
dat er echte milka koeien waren in Oostenrijk, dus toen wij daar op vakantiew gingen ging ik altijd die koeien zoeken
|
Citaat:
|
Niks.
|
Sinterklaas
Dat je blauw haar krijgt van koffie :nono: |
Sinterklaas,kerstman,paashaas..enneh tandenfee :p
Owja en ook nog dat als je je kauwgum doorslikt dat er dan een kauwgumballenboom in je buik groeit :p :s |
Citaat:
|
dat als je in mijn navel zou draaien mijn kont er af zou vallen.. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |