![]() |
Ik vond dat stukje koel over Robert Crump. Die kerel tekent de stripverhalen van Fritz the Cat (zie mijn avatar). :)
|
Citaat:
Ik had Harry Crumb in mn vorige post gezet :o Wat nog een klotefilm is ook :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was dat een gedeelte uit de feature length documentaire "Crumb"? Die heb ik jaren geleden eens op de BBC gezien, was geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een saai programma, sorry.
|
Die clip van NERD vond ik echt BAH, wat ranzig
Verder vond ik Zwagerman ook niet zo goed, zat ook constant op zijn papiertje te kijken. |
Citaat:
omdat ze steeds improviseerden welk naar welk fragent ze zouden gaan. logisch dat je dan een blaadje nodig hebt. |
Respect voor requim for a dream, zomergast film.
|
Citaat:
|
Citaat:
eh ja dat zal het geweest zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
zomergasten....... poehee... dat is me toch een partijtje saai(n) 4 uur lang naar joost zwagerman kijken die een semi-intellectueel interviewd (n)
|
ik heb alleen nog maar het fragment gezien van bill hicks.. wel mooi om te zien hoe theo maassen ervan zat te genieten, en ik snap ook wel waarom ie bill hicks heeft gekozen.. goeie comedian (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Requiem for a Dream was wel een goede keuze. |
Gisteren een fragment uit "Die Dreigroschenoper" (y)
<3333 Kurt Weill, Lotte Lenya. Jammer, dat ie 'm niet uitgekozen heeft om helemaal te vertonen. Want hij komt werkelijk nooit op TV en is niet verkrijgbaar op DVD. |
(Ik vond het gisteren een beetje stom dat Zwagerman 'cut' niet eens kon verstaan uit de mond van een Japanner. Ik zou me, als ik hem was, doodschamen.)
Maar verder vond ik veel fragmenten super interessant van meneer Tabaksblat. Ik heb echt fijn zitten kijken :) |
Eindelijk eens een persoon daar in het programma die iets intelligents te melden heeft!
Hoewel het 'oude' aan Tabaksblatt er wel voor zorgde dat het een beetje slomig was, vond ik het bijzonder boeiend! |
Alleen 'High Noon' vond ik boeiend genoeg om te kijken! Uitstekende film! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan maar even de aandacht op de nieuwe serie Zomergasten:
ZE ZIJN WEER IN AANTOCHT: DE NIEUWE ZOMERGASTEN 24 juli: Cees Nooteboom Schrijver Cees Nooteboom (1933) debuteerde met zijn roman Philip en de anderen (1955). Naast talloze reisverhalen voor Elsevier en Avenue schreef hij onder meer de boeken Rituelen (1980) en Allerzielen (1998). Zijn meest recente roman is Paradijs verloren (2004). Onlangs verscheen de bundel Het geluid van zijn naam, met reportages en gedichten over de islamitische wereld. 31 juli: Tom Barman Songwriter en regisseur Tom Barman (Antwerpen 1972) is de frontman van de veelgeprezen Belgische band dEUS. In 2003 maakte hij zijn debuut als speelfilmregisseur met Anyway the Wind Blows. Tijdens een uitgelopen sabbatical van dEUS richtte hij zich op verschillende andere muziekprojecten, waaronder Magnus met technoproducer CJ Bolland. In september verschijnt de langverwachte nieuwe CD van dEUS. 7 augustus: Robbert Dijkgraaf Robbert Dijkgraaf (1960) is hoogleraar Mathematische fysica aan de Universiteit van Amsterdam. Daarvoor was hij verbonden aan de Princeton University in New Jersey VS. In 2003 ontving de theoretisch fysicus de prestigieuze Spinoza-premie voor zijn werk op het gebied van de snaartheorie, de theorie die een verbinding is tussen de relativiteitstheorie van Einstein en de quantummechanica. Dijkgraaf legt graag een link tussen alledaagse zaken en de wetenschap. In zijn columns voor NRC Handelsblad schrijft hij bijvoorbeeld over Bush en de wetenschap, of over vermeend seksisme op Harvard. 14 augustus: Maria Goos Maria Goos (1956) is scenarioschrijfster. Ze volgde de regieopleiding aan de toneelacademie van Maastricht, waar ze acteurs als Pierre Bokma en Peter Blok (haar man) leerde kennen. Goos schreef onder meer de veelbekroonde televisieseries Pleidooi en Oud Geld. Voor het toneel maakte ze Cloaca en Familie. 21 augustus: Wim Anker Wim Anker (1953) is één van Nederlands bekendste strafpleiters. Samen met zijn tweelingbroer Hans vormt hij de spil van kantoor Anker en Anker in Leeuwarden. Hij was advocaat van onder anderen Ferdi E., de moordenaar van Gerrit-Jan Heyn, 'engel des doods' Martha U., en van Richard Klinkhamer, die zijn vrouw vermoordde. Hij komt ook op voor de belangen van tbs-ers en levenslang gestraften. 28 augustus: Katja Schuurman Katja Schuurman (1975) is actrice, programmamaakster en fenomeen. Het grote publiek leerde haar kennen als Jessica Harmsen in de soap Goede Tijden Slechte Tijden. Grotere rollen volgden in de speelfilms No Trains No Planes en De Oesters van Nam Kee. Theo van Gogh vroeg haar voor Interview, waarin Pierre Bokma haar tegenspeler was, voor Cool! en voor de televisieserie Medea. ------ bron: vpro.nl Zo, geen verkeerd lijstje zou ik zo zeggen. ik ben vooral erg blij met Maria Goos... dat wordt een avondje snorren geblazen voor de videorecorder. |
De eerste drie lijken me leuk. Ik ben niet zo'n Connie Palmen fan trouwens. :(
Moeten we nu verder in deze topic van een jaar oud, of moet er een nieuwe komen? |
Doe maar een nieuw topic.
|
Hmmm... *kijkt naar de lijst met 6 gasten*
Da's dus weer 6 keer kut. |
Ja, het lijkt me ook niet bijster interessant, met deze gasten..
|
Maria Goos. RObbert Dijkgraaf en Wim Anker lijken me nog redelijk interessant. Maar wat Katja Schuurman in die lijst doet is me een raadsel.
De rest mag ook opzouten :) |
eerste uitzending lijkt me het beste daarna de laatste laatste ook meteen als slechtste en ik ben een beetje sceptisch over connie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dat vind ik er leuk aan. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit jaar Maria Goos, dat vind ik wel leuk :)
En ik baal er nog immer van dat ik de aflevering met Theo Maassen gemist heb. :o :( |
En verder is het ook gewoon een goed programma natuurlijk.
Met Connie Palmen ook nog 's (Y) |
Interessante gasten, afgezien van Katja misschien.
Alleen vind ik Connie Palmen een verschrikkelijk mens, moet maar even zien hoelang ik het volhoud. :s Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |