![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ha heb hem vorig week ook in de sneak gezien,
had er nog nooit van gehoord en schrok me dood toen ik zag dat het een POPPEN!!! film was.. maar hij is echt melig!! Echt een southpark achtige film!!! Team America yeah! |
Er staat vandaag een recensie van deze film in de kunstbijlage van de Volkskrant :)
|
Alweer tijd geleden gezien.
Maar wat een rotfilm, was nou ook niet echt grappig |
sorry voor de 2e update :P
maarkheb m gisteren gezien, en ik vond 'm geweldig grappig :D, die sexscene, kim Jong Il, een bazooka op de eiffeltoren{damn, i missed him!}, schitterend :cool: |
niet briljant, wel vermakelijk.
|
Parker en Stone staan garant voor goede humor! Ik heb er zin in! (y)
|
Ik kwam niet meer bij tijdens die puke-scene.. best erg, want echt grappig was het nou ook weer niet.
|
Ik vond em enorm grappig :D
Even lekker ter afwisseling van alle serieuze zooi die ik de laatste tijd door mijn strot gedouwd krijg.
Spoiler
|
Citaat:
|
I was just a boy when the infidels came in their black hawk helicopters. The infidels fired at the oil fields and they lit up like the eyes of Allah. Burning oil rained down from the sky and cooked everything it touched. I could only hide myself and cry as my goats were consumed by the firey black liquid death. In the midst of the chaos I could swear that I heard my goats screaming for help. As quickly as they had come the infidels were gone. It was on that day I put a jihad on them. And if you don't believe it you better kill me now cause I'll put a jihad on you.
toen kon je me opvegen :cool: |
ja best vermakelijk, ook na 2x nog.
maar niet wat ik ervan verwachtte en niet memorabel, vond vet hard grappiger.maargoed, ieder zn meug. |
Ik vond hem gaar.
|
Hij is echt cool.
Ik vind Kim-Jong Il's stem lijken op die van Cartman. Bijv. als Hans Brix (VN inspecteur) komt. |
tis cartman :cool: , zag ik ergens taan op www.imdb.com ofzo, maar 't is i.i.g cartman, en nog een paar uit de film, mr. Garrison ook
|
D'oh :eek:
Jullie zijn iig geen normale 16 jarige jongetjes. |
wtf :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem gisteren gezien, echt mezelf suf gelachen :D
Monumenten die opgeblazen worden, echt een geweldige film. zo, aangepast naar uw wens :) |
Citaat:
Spoiler
Tijdje geleden in de bioscoop gezien, en ik vond hem geweldig. Leek wel veel op South Park. Wat niet slecht is. :) Citaat:
|
Ik vond hem echt verschrikkelijk onleuk. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |