![]() |
Het is elk jaar weer een sport om zoveel mogelijk festivals te doen. naast de festivals waar je voor moet betalen, daar ga je alleen heen voor een goeie line-up en natuurlijk de sfeer en verder veel gratis festivals....bagger line-up of niet.
|
Af en toe naar een gratis festival is wel leuk, maar of het nou bij m'n lifestyle past.
|
Soms als ik het de moeite waard vind :cool: en Lowlands is altijd de moeite waard ook al komen er niet altijd superbands !
|
ik ga naar festival voor de bands. voor gezelligheid en een slechte line up ga ik geen 100 euro dokken.
pukkelpop was de vorige 2 jaar enorm vet, veeeel goede bands, vooral vergeleken met ll. dit jaar viel ook wat tegen 9de meeste leuke bands had ik dit jaar toch al gezien). dus ben ik dit jaar naar furyfest geweest in frankrijk. heel warm, en heel veel onhygiene (lowlands is vrij luxe vergeleken met furyfest). maar dat festival had een lineup: wowowoww!!! geniaal. en dus heb ik zo'n 30 tot 35 bands gezien. |
Inprincipe voor de bands, zeker met grotere festivals ala lowlands, werchter, dynamo.
Kleine festivalletjes zoals dijkpop, ga ik ongeacht bands heen, gewoon voor de gezelligheid. |
Citaat:
|
Zekers. JopPop festival en Lowlands ga ik sowieso ieder jaar heen, ik probeer Waldrock en Werchter er nog steeds een keer in mee te nemen maar de bankrekening heeft het tot nu toe nog niet toegelaten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |