![]() |
Elke, geloof ik.
|
chebbo wytze. (al weet ik niet zeker hoe die eerste naam geschreven zou moeten worden)
Nog nooit die eerste naam gehoord overigens. Mijn broer en zus (toen bijna 13 en 11) vonden het maar geen leuke na(a)m(en) en vonden dat ik mijndert moest heten. We hebben nog op een heel oud filmpje staan dat mijn broer en zus van veel te grote aan elkaar geplakte papieren bladen een protest poster hadden gemaakt! Geweldig! Maar goed, mijn ouders wisten al dat ik een meisje zou worden. Ze wilden het geslacht niet weten, maar de sufferds hadden in een of ander verslag bij geslacht toch gewoon xx laten staan, alleen het woord 'meisje' weggehaald. |
Michael... :|
|
pim
|
Hawik
Vreselijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
David
|
abdul kader kareem (n) die hebben ze maar aan mn broertje gegeven
|
Pieter, nu heet mn broertje zo
|
Citaat:
|
Niels. :s
|
Antonie.
|
Frank
|
Citaat:
(en nee, wij zijn geen lpf aanhangers, of aanhangers van de ideeen van pim f.) |
Herman.
|
Paul!
|
thomas...wel beter als hoe ik nu heet :)
|
Gertrude
|
Werkelijk geen idee.
|
Maarten
(één van m'n beste vrienden heet Maarten, maar ik vind nu toch net niet erg dat 'k geen jongen ben :p ) |
Syger, volledige doopnaam Sijtze-Gerrit
|
Patricia, Patty of Linda.
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
Floris.
|
Citaat:
inderdaad wel heel toevallig ja :) |
Laura
|
Jos
|
Als ik een jongen was geweest dan zou ik Sebastiaan geheten hebben.
|
Wout
|
Arjan. :confused:
Maar ik vind zowat elke jongensnaam afschuwelijk, dus het was toch al niet goed geweest. Maar als meisje hadden ze me eerst Dionne (n) of Danielle willen noemen, da's nog veel en veel erger dan Arjan. |
Citaat:
|
Ohgod, Thimo. :eek:
|
Sander (mijn ouders hadden denk ik geen inspiratie)
|
Floris zou de naam geweest zijn
|
Tim
|
Citaat:
|
Daan Casper, en als mijn tweeling broer een meisje was geweest had hij Renske geheten en ik Sanne. Maar ja..ik heb een broer gekregen. Dus heet ik Renske, en mijn zusje heet nu Femke. Andere naam vonden ze toch niet meer leuk
|
Joop... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
arjan :|
|
Citaat:
|
Anouk
|
Fatima.
|
Frank of Berend. Ik geloof dat ze later pas op Ernst kwamen, de naam van mn broertje. :o
|
dick... en god zij dank ben ik een meisje geworden...
|
Citaat:
|
Peter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |