![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het album met 50 Cent ('Get Rich Or Die Trying') staan 2 nummers met Em ('Patiently Waiting' en 'Don't Push Me') Ook heeft hij op beide albums ook nog enkele nummers geproduceerd. Het komt dus gewoon neer op een aantal gastoptredens/gastproducties. Hij staat ook op het album van Jadakiss ('Kiss of Death') met 1 nummer (ook zelf geproduceerd) 'Welcome to D-Block' (met Sheek en Styles P) 'Bully' staat op de 'Straight From The Lab EP' van Eminem (en niet van DJ Green Lantern), hij (DJ GL) heeft hier wel veel tracks op geproduceerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok kan ook :) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het was een freestyle disstrack tegen ja rule/murder inc en the source enzo maar daarvan zijn er ook maar 239487 freestyles op mixtape verschenen...dus ik kan het fout hebben :p maar voor zo ver ik weet was dit wel een freestyle :) |
Citaat:
Het nummer is idd een disstrack tegen Ja Rule/Benzino. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ik hoop het niet ik ben en blijf fan van hem 4-ever..!! ennuhhhh ;) Mekane.. heeft hij voor mij verzonnen ik ben al 3x op bezoek geweest bij hem en haily |
Eminem's 1e single voor het komende album "Encore" (releasedate 16 november), genaamd "Just Lose It", zal vanaf 20 september in rotatie komen op de radio. De bijbehorende video wordt verwacht in dezelfde week. Het nieuwe album zal 18 tracks bevatten en wordt initieel geleverd met een bonus cd-special die 3 exclusieve tracks bevat. Lyrics, bonus tracks, een speciaal boekje en een video worden ook beloofd. De zogeheten "street single" genaamd "Where I'm Standing" komt op de volgende Whoo Kid mixtape en zal worden geproduceerd door Dr. Dre. Op de Engelse radio heeft Fat Joe overigens geclaimd een guestspot op "Encore" te hebben.
De 2e single, "Mosh", staat gepland voor oktober om net voor de verkiezingen mensen te overtuigen niet voor Bush te stemmen. Geruchten gaan dat "Mosh" binnenkort zal lekken, met Eminem's goedkeuring, om zo snel mogelijk de verkiezingen te kunnen beinvloeden. Het is nog niet duidelijk of "Mosh" ook op "Encore" zal staan, maar wel staat vast dat er net voor de verkiezingen een schijnbaar verrassende video van uit zal komen. Misschien komt het zelfs op een anti-Bush album te staan dat ook andere artiesten zal featuren. Bron: ML75.NL Cool dat we weer een combinatie van Dr. Dre en Eminem krijgen. Ik heb overigens geen problemen met Fat Joe op 'Encore'. En erg mooi dat Eminem anti-Bush is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eminem is een homo wist je dat |
eminem blijft dope
maar mos def blijft de man, ofniet metal? ;) |
Citaat:
Maar die agressie en haat maakt eminem juist goed vind, net als de humor op de Slim Shady LP hem ook goed maakt... |
Citaat:
Eminem heeft sinds pas een kindercreche opgericht en hij is daar 3x geweest. Daar heeft ie overigens leuk gespeeld met Haily :p |
En Grunge is niet dood, maar het leeft in de kelder van Courtney Love, en dat heeft Kurt Cobain mij gisteren nog verteld. :rolleyes:
Anyway, Eminem, als hij nog net zo goed is als de eerste twee albums, dan kan het leuk worden. |
Citaat:
|
Citaat:
waar is die creche dan?? @stijn: over 2 weken (toch) nieuw album :cool: (y) |
De man kan redelijk snel praten, helaas heb ik die gozer (op een paar nummers na) nooit echt gediggt.
Zijn instelling vind ik nogal puberaal, bovendien heeft hij een irritante stem. |
Citaat:
|
Citaat:
ben zooo benieuwd. maar eigenlijk moeten we er maar niet teveel van verwachten. anders valt het maar tegen. er zijn zo focking hoge verwachtingen van dat album. |
k ga trouwens gelijk weer m'n oude avatar gebruiken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat hij zichzelf weer wat minder serieus gaat nemen op zijn volgende album. |
Citaat:
|
Ik vind Eminem ook best homo. Ik verwacht dan ook een duet met Elton John, George Michael en Jamai.
|
Citaat:
Iig. Eminem heb ik altijd wel kunnen waarderen. Ben best benieuwd naar zijn nieuwe album. Snap alleen de link met encore en laatste album niet :) Hetklinkt eerder als hier nog wat shit om jullie bezig te houden :D. (en dan shit niet als afkeurend van mijn kant, eerder van zijn kant: voer voor het volk ^^). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
- De kiezers wordt duidelijk gemaakt dat ze voor iets belangrijks stemmen. Nadeel van als artiesten zich met de politiek bemoeien: - Er ontstaat een erg subjectief beeld. Je hebt deels gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal, denk ik, zijn laatste album worden als rapper.
Hij had al eerder aangegeven dat ie wilt gaan producen, dus hij zal af en toe nog wel rappen met D12 en al die Shady Records negers, maar zal het merendeel gaan producen. (y) |
Citaat:
|
Wat lul je mekane, Eminem is mijn broer en hij zei tegen mij dat hij nog nooit van jou gehoord heeft.
En hij heeft mij ook verteld dat hij homo is. Wist je overigens dat homo's best kunnen trouwen met een vrouw en kinderen krijgen mekane? Leuk trouwens dat hij gescheiden is, waarom eigenlijk? Toch echt homo denk ik... En wat lult die gozer met die rare naam (FF-FeliX-FF) over VIP's? Om als VIP bij een concert van Eminem tegen hem te zeggen dat hij een probleem is en dat het beter is dat hij stopt moet je eerst Very Important zijn. Beetje jammer. Maar goed, deze twee heren/dames halen het niveau van dit topic wel grondig naar beneden. |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
:nono:
niet zo loos smiley-uppen! |
Mijn nederige excuses. Topic is overigens redelijk dood geloof ik....
|
Gaat hij het nog een keer uppen :D
|
Ik doe alles voor mijn waardige eminemliefhebbende medemens.
|
Voor de mensen die de nieuwe single Eminem willen horen:
http://www.stimulate-ltd.com/audio/s...It (clean).mp3 Mijn mening: Wat is dit een slechte track zeg! (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |