![]() |
Citaat:
Ik zapte toevallig langs Book Of Shadows dus daar heb ik een stukje van gekeken. |
(n) (n)
|
net alsof die film zo eng is.
gewoon een kutfilm, zoveel spanning zit er niet in. vooral niet in die eerste film, beetje vaag gezeur over lui die kwijtraken in een bos en een zwaar kuteind. vooral het eind, dat is nog de grootste teleurstelling aan die film. heel veel dingen worden niet opgelost en het is geen goed eind. |
Citaat:
|
Gare film, had 'm al eerder gezien; ik vond al dat geruzie en geschreeuw uiterst irritant (n)
|
Citaat:
en een open einde is zwaar kut omdat je dan met vragen blijft zitten snap je, en dan vind ik een film in weze niet af. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het idd een uiterst hilarische maar ook zorgwekkende opmerking. |
Citaat:
(by the way, bedankt , nu weet ik het eindelijk :) :) ) |
Om eerlijk te zijn vind ik deel 1 best wel een kutfilm. :|
|
van deel 1 heb ik een paar nachten wakker gelegen :s
en ik ben juist blij dat de film een open einde heeft, zou een beetje jammer zijn als je ineens een heks voorbij zou zien rennen ofzo hè :rolleyes: |
ik snap echt niet wat er zo eng aan die film is... het is wel leuk spannend! (y)
|
vind die film echt helemaal nix
|
fock die heks, zet het bos af en stuur er wat bloedhonden in. Dan word die film een stuk leuker
|
Ik vind deel 1 écht geweldig !! Deel 2 heb ik niet gezien , maar al die commentaar over dat deel zo te zien weet ik ook niet of ik die nog wel wil zien ..
Wat ik vooral erg sterk vond in deel 1 , was dat er totaal geen muziek bij was gemonteerd zodat je écht niets kon horen aankomen ofzo .. Ik had overal gehoord dat 'ie echt heel eng is , maar dat vind ik echt wel heel erg meevallen !! Alleen dat laatste vond ik wel heel erg apart , in dat huis !! & in het begin vond ik het wel heel erg echt lijken , later hoorde ik dat 't toch echt wel een gemaakte film was .. Jammer , want ik vind da altijd wel leuk , van die films met die mythes erin & waar mensen dan scheites benauwd voor worden .. Love ~Angel |
Citaat:
|
Deel 2 vond ik echt drie keer niks, jammer want ik had me er wel op verheugd. Heb alletwee de films een lange tijd geleden gezien. Deel 1 is wel geinig :)
|
Deel 1 heeft inderdaad veel meer een paranoïde sfeer vanwege de suggestie, maar om eerlijk te zijn vond ik deel twee veel leuker en ook iets enger :p met die vertraagde en omgekeerde video's met die dansende heks, gets :o
|
Citaat:
? Volgens mij snap jij de film niet. Het einde lost juist ALLES op! De legende blijkt gewoon waar te zijn. Niks open eind, alles wordt aan je verbeelding overgelaten, zoals in de hele fim het geval is. Als je geen verbeelding hebt, cq vatbaar bent voor dit soort legendes, kun je de film niet waarderen, dat is in jouw geval waarschijnlijk ook zo |
Citaat:
THE BLAIR WITCH PROJECT heeft overduidelijk een open einde. Was het de heks? Rustin Parr? Prachtig einde. |
Citaat:
Het is precies zoals spemmey zegt. Alles wordt opgelost, maar het wordt alleen niet letterlijk in beeld gebracht. (Zie eventueel mijn spoiler een eind hierboven). Je zou het heel misschien een open einde kunnen noemen omdat je niet weet, wíe het is, de heks of iemand anders, omdat je dat niet ziet. Maar het is overduidelijk wat de hoofdpersonen overkomt, dus daarmee is het klaar. Geen open einde. |
Citaat:
|
Het verhaal draait inderdaad om de legende.
En die blijkt aan het einde waar te zijn, door de manier waarop datgene met de hoofdpersonen gebeurt. Maakt niet uit dat je niet ziet wie het doet. (Naar mijn mening). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |