Citaat:
Roc Raida schreef:
Ik moest gewoon ff om je lachen, that's all.
Maar ff on a serious note:
ik was eerst overdreven met "gore slet",
vervolgens bied ik mijn excuses aan en verander ik de zin.
En toch blijven jullie boos, omdat ik een ander standpunt inneem.
|
Ik vind Roc Raida eigenlijk helemaal niet zo erg bezig hoor :s... als hij het er nu niet mee eens is :s. Tja, zijn opmerking "gore slet" kan te hard opgenomen worden, maar daarentegen wordt die opmerking ook gebruikt in het liedje van de vliegende panters, maar dan in een plagende betekenis, en daar hebben de meesten denk ik toch niets op tegen.
En wat ik ook al zag, was dat iemand (weet niet meer wie) dacht te lezen in de woorden van Roc, dat hij die vriend kent... zelfs in een sexuele tint... dit vind ik wel een beetje ver gaan, vooral aangezien Roc waarschijnlijk alleen maar bedoeld, dat hij zelf liever niet een meid zou willen delen met een andere jongen. (bij sommige mensen heerst er het idee dat 2 jongens samen nog steeds vies is... bij hem blijkbaar ook)
Ik zou dus zeggen, waarom ignore je een bericht, dat de andere kant van de zaak laat zien, geef hem ook wat rechten tot meningsuiting (mits hij zich wel blijft gedragen en okee, niet meer met gore slet gaat lopen smijten)
By the way, brotherofevil had een intelligentie van 0.0 of ergens in die buurt, aangezien hij ondanks de vele tegenstrijdigheden, toch bleef op zijn eigen mening en denkwijze. Roc heeft zelfs zijn excuus al aangeboden :s...
Mocht je het niet eens zijn met de mening van Roc, ga dan niet terug lopen schelden, maar meld gewoon wat je verkeerd vind aan zijn opvattingen of doen en laten. Ga niet in de aanval. Leg de wapens neer en discussieer. (rijmt nog ook :s )
By the way (nog een? :confused: ) princess, zeer leuk voor je dat je een triootje hebt gedaan en ik hoop voor je, dat het inderdaad zo leuk was als je je had voorgesteld, ben in ieder geval blij voor je, dat EN je hebt weer eens iets ontdekt/ uitgeprobeert EN niemand er de dupe van is geworden... tenminste, neem aan dat de relatie tussen jou en je vriend en de vriend van je vriend er niet minder op is geworden?
Zelf denk ik toch ook niet voor de trio's te gaan, wil liever intiem zijn met 1 meid... 2 kan ik echt niet aan :p, hehe... en een jongen erbij, sorry, maar daar moet ik ook niet aan denken.