![]() |
gast wat doe jij
|
He's drunk...and he knows it. :)
|
Citaat:
|
|
Jess, omdat ze volluptueus is en bij sommige kleren merken denkt dat het over een sexsuele handeling gaat en dit aan haar moeder vertelt.
Liever geen van beide omdat Jess nogal eng is. |
Citaat:
Jess is leuk. vind ik wel. ash heeft niet eens schoenen aan :confused: |
he bah, weer van die blotenbillenreclame
(n) |
Citaat:
|
Jess, (y) (y)
|
Jess is echt te dom voor woorden..
en dat Ash zich als 'rockchick' laat omschrijven zegt ook wel weer genoeg.. geen van beide dus (n) |
ik vind jess leuker want die is dom en dan voel 8ik me slim en dus jaaaaaa :o
|
Jessica, want die Ashlee is lelijk.
|
'rockchick' Ashlee nu ook op Jamba! (n)
|
Jessica (y)
Ik vind haar veel mooier en leuker! En Ashlee heeft zich opeens een heel ander image aangemeten..ik vind het maar niks :p |
Citaat:
|
jess want ik hou van domme blonde snollen
|
beide zijn sneu.. :nono:
|
Jessica, want dat is een leuke naam. :bloos:
|
Citaat:
|
Hoe boeiend..
|
jessicia is mooier
maar wat een wannabe relnicht topic |
Ik vvind die ashlee wel lekkerder....maar ze mogen allebei wel langskomen, verder ken ik ze eigenlijk niet...dus ik kan ze alleen naar de foto's beoordelen.
|
Ik heb nog nisk gehoor dvan die ashlee..:o Ze ziet er leuker en slimemr uit, dusch.. doe maar maar Ash.
|
ik ga voor jess, dat is zo'n clicheblondje
|
Duidelijk Jessica (y) :cool:
|
Geen van beide. Of een combinatie van beide; Jess's looks en Ash's attitude!
|
De laatste tijd worden veel topics geopend zonder direct verband met lifestyle. Deze zullen worden gesloten. Alles is te herleiden tot lifestyle, maar dat is niet de bedoeling. Alleen topics met een directe link naar lifestyle zijn toegestaan met uitzondering van het ‘wat heb je vandaag gedaan’ topic, het ‘wat heb je aan’ topic en het ‘wat heb je nieuw’ topic. Maar binnen deze topics dien je je ook aan de regels te houden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |