![]() |
Gister gekocht
Chuck Berry - Hail! Hail! Rock 'n' Roll Mintzkov Luna - M for means and L for love |
Citaat:
|
David Bowie - Heroes (LP)
Blondie - Autoamerican (LP) |
Gister gekocht:
Dead stop shirt abuse action Tape Blood Red Tape Restless Youth Tape Converge - You Fail Me Walls of Jericho - all hail the dead Terror - one of the underdogs ow en 7'' van dead scenestars |
cd van múm- finally we are no one
|
Hakken en Flippen 3, met T-Shirt
|
Interpol ticket
|
net besteld: Ice Ages - This killing emptiness
:cool: |
Black Keys - rubber factory (gewéldig)
|
Countess - The Revenge of the Horned One CD, nr. 221/666
|
lfatb shirt
|
in de boudisque te amsterdam:
mastodon - leviathan special edition |
Warren Nunes & Joel Hipps - SOLO IMPROVISATIONS TECHNIQUES: JAZZ GUITAR
[1981, USA] Een boek dus. |
net in de bus:
Malkovich - a criminal record under siege/a traitor like judas split scars of tomorrow - Design your fate Zao - funeral of god (alweer, ga ik dus weggeven) deadsoil - the venom divine |
the killers - hot fuss
nick cave and the bad seeds - abattoir blues/ the lyre of orpheus interpol - antics rudi trouvé - kiss my jazz <3 |
mmm een 'tribute to bauhaus' oid
|
cd's: soulfly, en Vol. 3 van slipknot
T-shirts: slipknot concertticket: slipknot & slayer in de brabanthallen, leuven, nog iemand die daar naartoe gaat? |
Isis - Oceanic Remixes #3 LP
Isis - Oceanic cd Isis - Celestial cd Isis - Sgnl 05 cd Instill/Kyds Vs Colmubus - Heartopsy Every Time I Die - Hot Damn |
Voice Leading for Guitar - John Thomas
Jazz Composition - Ted Pease The Advancing Guitarist - Mick Goodrick Reharmonization Techniques - Randy Felts |
gister op de deurmat:
only crime - to the nines propaghandi - todays empires, tommorows ashes |
Citaat:
Isis-te geniaal instil-vet , hoe zijn kyds vs columbus? everytime I die.. die cd heb ik vorig jaar echt grijsgedraaid, wat een vette shit is dat toch. |
ik vind vooral de Kyds vs Columbus goed op die plaat, maar kan verder weinig cds van hun vinden om te bestellen. Is wat hysterischer.
Every time i die heb ik al een tijd op de computer, maar moest het gewoon legaal hebben. Vind die nummers echt vet. En isis het zelfde verhaal. Baal er wel van dat ik de Oceanic plaat niet op dubbel Lp meer kon bestellen, was overal net uitverkocht. |
Komt een repress van baasje. Op trust no one. <ooguitsteekmode>Ik heb m wel. Eerste pers 125 stuks.</ooguitsteekmode>
Ik rock Panopticon nu al een week of 3 en de sars....hij is gaver dan Oceanic. |
Dat is de nieuwe plaat of niet? Ik zie er nu al een tijdje mensen over praten, maar heb hem nog nergens kunnen bestellen. Hou conspiracy records en codex4 al even in de gaten ervoor, maar nog niks kunnen vinden. Waar heb jij hem gehaald, of heb je em gedownload?
|
Gedownload. Komt komende maand uit als t goed is. Dan pre-order ik de euro dubbel lp op trust no one en de amerikaanse op hydrahead.
Hier een mp3 van de nieuwe. Op soulseek makkelijk te vinden die plaat: Isis-So did we |
Citaat:
bewust 24 oktober ren ik naar de winkel en koop die shit meteen. dan lock ik mezelf op |
Waarom hook je jezelf niet op met een pre-order van trust no one? www.trustnoonerecordings.com 20 euro. Dubbel lp inc verzendkosten.
Vergeet ook niet de Australasia dubbel lp van Pelican bij Hydrahead te bestellen voor 8 oct. Krijg je een geinig kleurtje en een gratis t-shirt. |
Als je via trust no one bestelt, kun je dan via overschrijven betalen of moet je het dan opsturen. Want heb geen Paypal, dus dan krijg je meteen zon problemen als je in het buitenland moet bestellen.
|
Citaat:
|
lps:
omd - forever live and die duran duran - seven and the ragged tiger kate bush - the kick inside alphaville - forever young icehouse - sidewalk jeuj |
kreeg vandaag
Soulwax - any minute now over de post.. bleek dat ik 'm gewonnen had. (y) |
Senses Fail - Let It Unfold You
|
in de bus
ill disposed - 1-800 vindication \m/ |
Citaat:
|
Interpol - Antics. Viel nog mee qua prijs, 13,86 euro maar.
|
^ ik ook
maar die van mij was duurder :( |
Citaat:
|
Citaat:
onlangs ook gekocht: Isis - Oceanic |
Wat is er met de Nederlandse BM-scene aan de hand? Telluriet luistert hippie-bluesrock, jij checkt dit spul, Ereshkigal luistert Wagner (oké, dat heeft nog wel iets met nazisme te maken), Ulfheidin allemaal electronische muziek. Help!
|
Hype>
|
Citaat:
Net binnen: - Galgeras/Göll/Vazal - Rage, Hate and Chaos CD - Vazal - Uit Haat Herrezen CDr - Ymesh - Sole Insanity Invading The Mind TAPE |
Citaat:
|
Heb vandaag dit binnengekregen. :D
BUNNY BRUNEL ,LA Zoo, 1998 (Tone Center) http://www.dinosaurdays.co.za/090700/lazoo.jpg Laat de bezetting een leidraad zijn. (y) Bunny Brunel : bass, piccolo bass synth. Vivian Campbell : guitar Ray Gomez : guitar Mike Stern : guitar Brian Auger : B3 organ John Wackerman : drums Jeff Grossberg : hermonica (diatonic) Mike Palmer : guitar Craig Adams : guitar |
|
pak lege cds
|
Rammstein - Reise, Reise Limited Edition
Acda en de Munnik - Liedjes van Lenny Limited Edition |
The setup - Nine kinds of pain.
Metroschifter - Encapsulated. Incubus - Make yourself. Incubus - Morning view. Malkovich - A criminal record. En een shirt van Razor crusade. |
Citaat:
|
2 cd's
cd 1= Bonjovi satelite cd 2= phil collins the best of verder niet |
ik heb de nieuwe van anastacia gekocht en ik vind hem hardstikke goed... :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |