![]() |
Vul in (Quote en zet je naam erbij)
Ik kom sowieso!!! ............... Ik kom misschien want ik weet nog niet of het mij uitkomt ............. ik kan helaas niet, want.... ................................ |
ik kom misschien als het uitkomt .
waar spreken jullie precies af? |
in het homobos .... :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom sowieso!!!
Machiavelli Gauloises ............... Ik kom misschien want ik weet nog niet of het mij uitkomt Gatara makelville ............. ik kan helaas niet, want.... ................................ |
Ik kom niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom niet in Utrecht?
|
Citaat:
|
Dan geef ik je ook wel één of twee complimentjes, zijn we daar tenminste ook vanaf. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Kon je net zo goed heel je post weg laten. :) |
Citaat:
Ik ga in ieder geval niet met de auto, gezien ik altijd zin heb in bier :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom sowieso!!!
Machiavelli Gauloises ............... Ik kom misschien want ik weet nog niet of het mij uitkomt Gatara makelville Zaina Joost Gimme more beer ik kan helaas niet, want.... ................................ Vooral dat "want" bij de laatste optie... Heerlijk suggererend :cool: Overigens laat ik het een beetje afhangen van mijn band, want volgens mij hebben we vlak daarna weer een optreden en als ze op donderdag willen oefenen, zal ik daar wel heen moeten... |
Ik kom sowieso!!!
Machiavelli Gauloises ............... Ik kom misschien want ik weet nog niet of het mij uitkomt Gatara makelville Zaina Joost Gimme more beer Staafmixer ik kan helaas niet, want ................................ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bier wel.... Sterker nog, *psssjt* aah :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we allemaal onze vriend/vriendin meenemen. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik reis genoeg met de trein om dat lucratief te laten zijn. Sterker nog, het levert me zo'n 120 euro per jaar op... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, wie is er zo vriendelijk geweest om mij in het lijstje te zetten? :D Ik kom misschien wel, dat hangt er echt vanaf of ik daar dan zin in heb. Maar in principe kan ik op vrijdag wel altijd. Mochten er trouwens mensen op het traject Nijmegen-Den Bosch willen meereizen met mij (ivm. OV-korting) dan kan dat ) |
Citaat:
We kunnen meeting dus beter in Nijmegen houden (y) |
Den Bosch is wel veel gezelliger dan Nijmegen.
|
De 21e is een donderdag
|
Die donderdag ben ik sowieso pas om 5 uur klaar. Dusja.
|
Hoe kom je in godesnaam op het idee om op een donderdag een meeting te organiseren?
Op een vrijdag, zaterdag of zondag kom ik graag overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- meisje schreef op 29-09-2004 @ 09:32 : Ik kom sowieso!!! Machiavelli Benfatto ............... Ik kom misschien want ik weet nog niet of het mij uitkomt Gatara makelville Zaina Joost Gimme more beer Staafmixer Meisje & Gauloises Nare Man ik kan helaas niet, want ................................ -------------------------------------------------------------------------------- Zo, ontmoetingspunt is uiteraard de stationshal, is niet zo groot, maar voor de duidelijkhied: voor de ahtogo en geen smoesjes gauloises:nono: |
Gewoon Gauloises overhalen en dan allemaal in de struiken gaan liggen wachten op de ontmoeting tussen Machiavelli, Benfatto en Gauloises :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |