![]() |
50 :)
|
Ik heb het niet gezien.
|
Citaat:
|
Ik wordt er emotioneel van dat An Outlaw z'n inbox niet leegt.
An Outlaw, leeg je Inbox! Maar dat was tijdens die avond, dat is nu! |
Waar gaat het over? Ik mag toch hopen niet over die Hazes, om daar nu zelfs een topic over te openen... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Vraagt zich stiekem af wat er zal gebeuren wanneer Vader Abram het loodje legt of Marco Borsato wordt doodgereden of wat dan ook. |
Citaat:
|
Abraham!
|
Heb niet gekeken, had wel belangrijkere dingen te doen zoals achter mijn computer zitten. Zeer emotioneel was daar het feit dat ik tijdens het afsluiten mijn planten wat water heb gegeven. Oh, emotie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
André Hazes schreef tenminste zelf en bovendien was hij een goede zanger. Hij had een goede stem en een goede techniek, maar dat willen veel mensen hier helemaal niet zien omdat ze Hazes meteen associëren met kampers. André Hazes was een echte Amsterdammer, geen kansloze woonwagenbewoner als Frans Bauer. :nono:
|
Citaat:
Maar dat de media er zo'n circus van maakt, viel mij een beetje tegen. Aan de andere kant was iedereen die het gevolgd heeft het erover eens dat het allemaal zeer geslaagd was... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Extreme makeover.... :o |
Citaat:
Gelukkig is er nog Whiskey Cream. (y) |
het stukje zang van paul de leeuw, en Xanders pianospel.
|
dat het bier op was.
|
Vond het niet overweldigend emotioneel. Maar toen de kist kwam aanrijden en het muisstil was, waarna een daverend applaus losbarstte, vond ik het wel indrukwekkend. En ook aandoenlijk dat zijn kinderen in tranen uitbarstten...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen problemen met een bierbuikje, zolang het maar geen hazesformaat is (de meeste mannen met een grote bierbuik zien eruit alsof ze hoogzwanger zijn :eek: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat doet het al twaalf jaar. Ik ben eigenlijk net als Bender, ik heb gewoon bier nodig om te kunnen functioneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mensen doen alsof Hazes de Beste Nederlandse Artiest Aller Tijden was, terwijl ik echt wel betere mensen op kan noemen.....dat is pas triest (ja wordt er zowaar emotioneel van)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |