![]() |
Nee, maar zou wel benieuwd zijn hoe het is.
|
Nee, maar ik word er wel steeds nieuwsgieriger naar.
Ik zou het alleen nooit kunnen met een vriendin van me.. |
Met twee meisjes gezoend en met een daarvan ook handwerk. Ben wel benieuwd naar de rest, maar zie wel wanneer het komt. Heeft geen haast iig.
|
OK dude Reverend
uhmm ben jouw nou sarcastisch dat je het vies vind dat twee meisjes elkaar zoenen etc??? als je dat nou serieus meent dan is er iets niet echt goed in die koppie van jouw als man zijnde :nono: :) Want twee vrouwen die elkaar zoenen enzo is echt cool zeker als je mag meedoen :D two asses, two vaginas and two pare of boobs what more do you want! :evil: |
nee maar wel benieuwd
|
Nee en ik ben ook niet benieuwd
|
Interessant.. 3/4 van de vrouwen hier is dus in meer of mindere mate bisexueel.
Waarom krijg ik het idee dat dezelfde poll er bij mannen HEEL anders uit zal zien?? |
dit is gewoon HET bewijs dat vrouwen aantrekkelijker zijn dan mannen :P
|
Citaat:
|
Niks bewijs dat vrouwen aantrekkelijker zijn dan mannen... hoogstens het bewijs dat mannen vrouwen niet blij genoeg kunnen maken om die nieuwsgierigheid weg te nemen...
Neemt niet weg dat ik t wel erg verbazend vind dat meisjes er zo nieuwsgierig naar zijn... Doet me denken aan "Het grote seksonderzoek" (ofzoiets) van de FHM paar jaar terug.. Daar bleek uit dat vrouwen meer sex hebben gemiddeld dan mannen per week en de conclusie dus was dat ze het ook met elkaar deden... Als mijn vriendin ooit met een ander meisje zou zoenen of vrijen zou 't uit zijn (n) |
100% hetero-vrouwen worden schaarse goederen tegenwoordig..
bijna 1/3 van de meisjes heeft volgens de poll een of meerdere keren seks gehad met een meisje :eek: |
Ja, 1 keer, zoenen en handwerk. En dat zou ik best nog wel eens een keer willen.
|
Veel meisjes die benieuwd zijn; spreek elkaar dan aan ;)
Organiseer een megafeest met lots of drinks ofzo :d |
Stelletje likkende sletten. :cool:
|
nee wel met enkele mannen in het a.f plantsoen te eindhoven....
|
Joah, eenmalig. En voor herhaling vatbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis wel grappig om te zien dat 45% het wel zou willen.... :rolleyes: |
nee, maar zou wel willen weten hoe het is.
Zo is er een meisje dat gewoon te mooi is bij onze hangplek, en dan denk ik: volgens mij ben jij de geschikte persoon om dat met mij uit te proberen maar voorlopig hou ik het op mannen |
Citaat:
Aan de andere kant hoor je vele minder vrouwen zeggen dat ze 2 mannen samen 'mooi' vinden, terwijl de meeste mannen en een hoop vrouwen dat wel van 2 vrouwen vinden. Zelf vind ik twee meiden die zoenen (/seks hebben) gewoon ontzettend schattig, terwijl man/vrouw of 2 mannen me compleet koud laat. |
nee en geen behoefte aan
|
Eenmalig en niet voor herhaling vatbaar.
Tenminste, niet met dezelfde. |
ooit zou ik het heel graag willen, ik ben geen pot, heb zelf gewoon een vriend, maar ben gewoon heel nieuwsgierig en vind het vrouwenlichaam erg mooi....het hoeft niet meteen sex te zijn....maar knuffelen enzo...gewoon rustig opbouwen...lijkt me wel wat :bloos: ;)
|
Citaat:
|
Ja, paar keer.
Maar daar was niks erotisch aan. Was met een vriendinnetje, we hebben elkaar gevingerd, gewoon, omdat we te lui waren om het bij ons zelf te doen. En natuurlijk benieuwd hoe het was om het bij de ander te doen. |
Citaat:
Ik zelf ben met 2 meisjes 'all the way' gegaan en met 2 gewoon gezoend.. Het windt me onwijs op maar daar houdt het ook op; zou nooit verliefd kunnen worden op een meisje het is pure lust. Ik ben dus ok geen bi ofzo Euh Vaag :D x |
Citaat:
|
Nee, en ook niet de behoefte aan, al zou ik het idee niet afstotelijk vinden ofzo. Je weet maar nooit.
Als ik het al zou doen, is het alleen maar om te ervaren hoeveel anders dat is dan met een man. Ik zou het niet doen vanuit een relatie met een meisje, ben hetero :). |
Nee maah ik zout wel wille etc
dr is zoown meisje in mijn klas die echt liehief iz ;) Denk wel veel aan d'r enzo en zou wel willen zoenen enzoooow :o Mjaah waar waneer en met wie, ik neemw aarschijnlijk zeker niet zelf het initiatief. Dus ja........ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |