![]() |
Citaat:
|
killl a raverrr :cool:
|
Ik vind Within Temptation echt wel mooi.
|
Citaat:
|
clan of xmoshx?
|
xmoshx
|
hahaha :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Do is ook een goeie zangers
|
Citaat:
//\\//\\//((||_.||((//\\ |
Zelfs ik kan op de vroege morgen er wel mee lachen. Maar we kunnen ook nog een poging doen tot enig niveau te raken (valse hoop, ik weet het, maar ik hou niet op met in jullie geloven, mijn zwaktes, de ernst... ehm... *kuch*)
Iig. WT. Was het 3 of 4 jaar geleden dat ze me op Werchter gruwelijk kippevel bezorgden. Iig, de eerste keer vond ik ze heel gaaf, dit jaar was ik te ziek om te kijken en ik moest mensen gaan wegschoppen bij de piramide om vooraan te kunnen staan bij Daan (ik had een hek nodig, anders viel ik om :D ). Ik heb gewacht dat ik de Kate Bush cover hoorde voorbij komen en toen was ik weer tevreden. Van tijd tot tijd zet ik hun cd op, ze kan mooi zingen, ze hebben mooie muziek, maar ... (achter een maar moet nog iets komen, weet alleen niet meer wat ik wou zeggen). Nu ja. Gewoon maar dan. Verzin zelf maar iets. En dus, voor alle duidelijkheid: geen xx, en dingtekeningen meer en geen gekaffer over neubraten en wie die al dan niet zou moeten kennen. Oh ja, en dus ook geen flames en andere onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm. Ik kom er ook niet uit. :( |
volgens mij staat er joepie ...
|
Ja.
Nu je het zegt. :) |
de eerste keer dat ik ze zag vond ik ze geweldig zown 2/3 jaar geleden, op werchter dit jaar waren ze stom.
|
de eerste keer dat ik ze zag was in 1997 op Dynamo Open Air. Was erg leuk toen...en ik werk nu 3,5 jaar voor ze en het bevalt me nog steeds prima.
|
ik heb niet echt iets met WT, de eerste 2 albums zijn best goed, maar ik heb een live DVD gezien en kreeg hoofdpijn, zo slecht zong ze :eek: ik luister nu veel meer (eigenlijk alleen maar) naar Nightwish, die vind ik veel beter!!! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks mis met Within Temptation vind ik...
Ik heb Mother Earth en het is niet zo dat ze helemaal geweldig zijn maar hier worden ze wel heel erg afgezeken :rolleyes: |
Chrystall Girlll ik wil je
kusje |
Ga ergens anders kansloos doen.
|
ehmm inderdaad :s :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |