![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn vorige post had ik gezegd: "Er zat een meisje in mn klas zat, DIE ZEI DAT ZE ME HAD, en dat ze niet naar school kon komen, maar wel naar schooltrip Parijs..." Niet mijn woorden! Sorry voor de verwarring! :bloos: |
:( Ik heb ook heel erg veel last van me spieren vooral in me armen en benen oop dit moment heb i egt moeite om op me benen te blijven staan.... en ben egt super moej terwijl ik best veel geslpaen heb vannacht? Heb ik nou ook Pfeiffer??? er zijn veel mensen in mijn buurt die het ook hebben... maar ik durf niet echt tegen me ouders te zeggen want di gaan dan weer zeuren over dta ik naar een dokter moet en dan weet ik cker dat ik van de dokter niet meer naar me paardjes mag :( en ik kan egt niet zonder ze? wat moet ik doen????? Help!!!!
|
ik wou toch af wachten,(met pfeiffer)
nou ik heb alleen maar pijn, overal, ik blijf vermoeid, maar ik heb het gevoel dat dat toevallig is, Maar mn lichaam blijft pijn doen wat alles wat ik doe maag,hoofd,nek,rug, pijn rond nieren, en daar allemaal.. ik slik pijnstillers en als ik een dag slaap gaat het wel een stuk beter.. het is al vaaf vorige week aan de gang ongeveer.. Ik weet niet wat het is, ik moet 30 km reizen voor mn huisarts, Tenminste die van mijn ouders, ik heb me nog nergens anders ingeschreven.. ik weet niet wat ik moet doen.:( |
Euhm..als het om pfeiffer gaat, tja..je kunt het toch altijd voor zekerheid laten bekijken?
Stel het word in vroeg stadium ontdekt dan heb je er veel minder last van! En is het veel eerder over! Mochten ze er pas later achter komen, dan heb je de kans dat je er veel langer aan vast zit! Khad er zeker een jaar last van! Huggg Roelof Citaat:
|
Citaat:
Zoek een andere huisarts, eentje in de buurt. En ga anders toch langs die andere, lijkt me wel zo verstandig. |
Citaat:
Je kunt ook juist moe zijn doordat je overal pijn hebt, want pijn eist erg veel van je lichaam. En als het inderdaad veel beter gaat na een goede nacht slaap, klinkt het niet echt als pfeiffer, maar het kan natuurlijk wel (is bij iedereen weer anders namelijk). |
Citaat:
|
hoe merk je dan dat je pfeiffer heb ik weet wel dat je heel moe bent maar verder :confused: :s :confused: :s
|
Op het moment dat je voelt dat je Pfeiffer hebt of dat je Pfeiffer kunt 'meten' heb je de mensen om je heen al besmet. Natuurlijk kun je dan voorzichtiger zijn, maar de 4-6 weken voor je ziek wordt ben je het meest besmettelijk.
PS http://www.ziektevanpfeiffer.nl |
@bugge: Waarschijnlijk bedoelt hij dat je als je weet dat je het hebt, rust neemt. Als je het niet weet, kan het zijn dat je stug blijft doorlopen en veel te veel eist van je lichaam. Het is inderdaad niet zo dat het vanzelf sneller over is als je het eerder ontdekt, dat zou alleen zo zijn als er bv medicijnen tegen waren.
@rock_verslaafde: Het is eigenlijk bij iedereen anders. Moeheid natuurlijk, veel mensen hebben keelpijn/keelontsteking en koorts, veel mensen hebben opgezette klieren, sommige mensen hebben hoofdpijn/spierpijn, sommige mensen hebben last van hun lever/nieren en minder eetlust. En er kan nog van alles zijn dat er op wijst dat gewoon uniek is bij die persoon. |
ik schijn het gehad te hebben, maar ze dachten dat ik zo moe was door mijn medicijngebruik toendertijd, dus ik heb niet echt mensen hoeven vertellen dat ik pfeiffer had. Ik heb het nooit als aanstellerei gezien als mensen zeiden dat ze pfeiffer hadden. Ik vind niet dat ik daarover moet oordelen. Nu ben ik weer constant moe trouwens, als ik maar net een paar uurtjes op ben :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja..dat is het geval bij pfeiffer, als het vroeg ontdekt word, kun je meteen gaan rusten en is het nog niet zo erg, dus is het sneller over.
Mocht je er al een hele tijd meelopen en het word dan pas ontdekt...en je hebt er erg last van, dan heb je kans dat het al erg is en zit je er heel lang aan vast zit. Het duurt een hele tijd voordat het dan weer over is. Je kan alleen maar veel rusten en niks doen. Dat herstel heeft dan veel meer tijd nodig. Net zoals als je te snel weer met dingen begint te doen, dan kan je een terugslag krijgen en ben je nog langer onderweg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |