![]() |
Citaat:
DuiVelaartje - Zo goed?:) |
|
Citaat:
Duivelaartje :) |
:rolleyes:
Maarreh, hoeveel verhalen gaan er komen? |
Uit geheime bron heb ik vernomen dat er om en nabij de vijftien deelnemers zijn.
LUH-3417 |
Vijftien? Poe he, wordt heel wat lezen.:p
Duivelaartje - Goeieavond, ik ben niet moe.:) |
Bla bla vijftien? Bla bla! :p
Hoe laat is het trouwens? (A) |
|
Waar blijft de rest????
|
Mag ik alvast een klein meninkje geven?
Ik vind dat er veel op elkaar lijkt qua stijl, sowieso qua onderwerp (liefde, in de postitieve of negatieve vorm) en ook qua 'poëtisch taalgebruik' e.d. Valt me op. :) Mijn mening hoor, no offence. |
Citaat:
Rest komt de komende dagen :) |
Volgens mij is er toch stiekem een thema in geslopen.:o
Doe maar rustig aan hoor Ieke. Het heeft geen haast.:) Duivelaartje |
Citaat:
|
|
Love is in the air! Nog 6 toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
Duivelaartje Edit: In een verhaal zit bijna altijd iets van 'liefde'. Maar dat hoeft niet altijd man-en-vrouw-liefde (of vrouw-vrouw of man-man:p) zijn.:) |
Oké mensen, wat een ontdekkingen. Prima! (y)
Neem het vooral niet te letterlijk. :p |
Er zijn toch al wel veel goede verhalen vind ik!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb besloten terug te forummen. Mijn computer was erg lang kapot, nu zit ik op die van een vriend van mij. Verhalenwedstrijd is sterk vind ik! (y) |
komen er nog verhalen bij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waren dit ze allemaal Ieke?:) (Je hebt trouwens twee dubbele:o.)
Volgens mij heb ik het verhaal al gevonden waar ik op ga stemmen.(y):cool: Maar er zitten erg goede verhalen bij zeg, poe he!:o Duivelaartje |
Citaat:
|
Uhm....misschien een domme vraag, maar worden alle verhalen die mee doen aan de Verhalenwdstrijd nog bij elkaar in een poll ofzoiets gezet?? :confused:
|
Als het goed is wel...
Duivelaartje |
Ja, maar dat gebeurt pas als alle verhalen geplaatst zijn. Lijkt me logisch. Ben van plan als ik vaavond weer terug ben in Rotterdam en ik heb er de tijd voor de laatste verhalen te plaatsen en de poll te maken.
|
Citaat:
En vast voor de volgende keer: wordt het dan weer een 'eisloze' wedstrijd? (Omdat er eerst plannen waren om er meer regels aan te verbinden ed?) |
Citaat:
Eerst weer eem columnwestrijd en daarna dus weer een verhalenwedstrijd. Opzich kunnen we daar best een thema aan vastplakken. Roep maar wat zou ik zeggen, maken we daar later wel een polletje over. Edit: Als je aan de slag gaat moet je wel even letten op schuingedrukte stukken, die moeten namelijk zo ook op het forum komen. |
mama Ieke :)
onderwerp voor column: postduiven in het bijzonder en post in het algemeen |
ik stel voor om de colums over het paard van troje te laten gaan ;)
|
Ik ben voor een wederopstanding van Jezus of wiedanook :)
|
:nono: Voor columns geen onderwerp. Alleen voor verhalenwedstrijden.
|
Voor columns is juist het verrassende onderwerp van belang, lijkt me.
Verhalen met een vast onderwerp schrijven wil ik gerust doen, omdat dat de vorige keer een aardig snelle winst was ;) Grim |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |