![]() |
Liefde is...
Het gevoel dat ik krijg als ik een foto van Saskia zie, of haar stem even hoor (aan de telefoon bijvoorbeeld), ook al is het maar een paar seconden... *zucht* Morgen zie ik haar weer |
Citaat:
|
Citaat:
alleen het verschil is dat deze gedachte waarschijnlijk niet voor altijd is. Vele anderen gedachtes over "liefde is..." wel :/ |
Liefde is...
het gevoel dat je hart een sprongetje maakt zodra je haar hoort/ziet/aanraakt... hetgene wat het leven waard maakt om te leven voor altijd samen,nooit apart..misschien in afstand maar nooit in het hart... |
aanzienlijk schaars in de wereld.
|
Liefde is...
een stralende zon in de winter!!! |
liefde is: iets wat je voelt en wat je ziet en wat je niet kunt weg stoppen,ookal is het moeilijk.....
|
Liefde is gewoon een klein woord met vele betekenissen http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
lief·de (de ~ (v.))
1 gehechtheid aan een persoon of zaak 2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht 3 warme belangstelling voor een zaak 4 voorwerp van liefde |
Liefde = niet te stoppen
|
tja als ik dat eens wist.... zou het leven misschien een stuk makkelijker zijn
|
Liefde is.
|
Liefde is verliefdheid en houden van in 1 woord! http://forum.scholieren.com/wink.gif
[Dit bericht is aangepast door ***DKNY'ke*** (13-03-2002).] |
Liefde is het spel dat wij mensen leven noemen
|
Liefde is........ oorlog
De Johan Cruif fillosofie maar af en toe klopt het gigantisch. |
Liefde is... fijn maar vervelend tegelijk. Maar afgezien van t vervelende, het mooiste op aarde!
|
Citaat:
|
liefde is...
iets dat verpest wordt wanneer men haar probeert te omschrijven... |
Het beste dat je kan overkomen (kweet het, 't is niet orgineel maar het is wel zo)
|
Een kreet die maar al te vaak wordt geroepen op zo'n forum en een oneindig aantal antwoorden bevat die allen op het zelfde slaan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |