![]() |
*gaap*
Iig. Neti-zen, was die Sander nu wel of niet geweest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij mij gezien? ik moet redelijk opvallend hebben rondgedwarreld, maar ja, je weet nooit :D.
|
hoe liep je erbij dan ?
ik zal 't eens vragen aan hem :p |
Citaat:
Ik ga zometeen een dikke draaien van goedkope shizzle met teveel takjes </3 Maar toch geeft het wel enigzins steun, na 2 uur leren :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoge dokter martens met gespen, kapotte panty, zwarte rok met gaatjes erin, zwart truitje, stropdas met een button van Nol erop, felroze beenwarmers aan mijn armen en een fles appeljenever in de ene en een gothic meisje in de andere hand. Of ik stond bij een wazige gast met een pet of Arjan (een van de djs). We hebben ook nog een hele tijd met ons 4 en nog wat gezelschap in t gangetje gezeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
UItgebreide woordenschat leer ik weer bij :cool: |
Citaat:
fapfapfap |
Citaat:
|
:evil:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=992366
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: scroll naar beneden en het wordt nog erger :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
ik vind dat echt :cool: dat je dat doet terwijl je 14 ben :eek:
|
Citaat:
|
nou, dat je al aan de rum bent, terwijl je oudere vriendinnetjes waarschijnlijk nog maar net aan de breezers zijn :eek:
|
heb je weleens een lijntje genomen? dan wordt je ook ehh... duizelig :eek:
|
Citaat:
|
[02:00:47] ;)just Chris: ik ven donken
[02:01:02] Erik: uhuh [02:01:10] Erik: typ je daarom zo raar ? [02:01:17] ;)just Chris: huh [02:01:26] ;)just Chris: k typ gewoo [02:01:30] ;)just Chris: n [02:01:40] Erik: weet je 't zeker ? [02:01:53] ;)just Chris: njae [02:02:42] ;)just Chris: mjaja jk ben duiaelig [02:02:57] Erik: duiaelig ? [02:03:13] ;)just Chris: ja nehe duiselig [02:03:21] ;)just Chris: duizli [02:03:23] ;)just Chris: duizelig |
Citaat:
|
|
:d
|
hoezo vroeg :\
|
school :(
over een paar uur moet ik een tentamen maken. nu drink ik mijn ochtendgoldenpower en rook ik mijn wordwakkerpeukje :p |
Citaat:
maar succes dan maar met je tentamen ik drink nu mijn ochtendwater, wat meteen mijn ik kan niets naar binnen werken door de kater ontbijt is ;) |
ontbijtstick
ubergaar vroeg :( |
kstond om 6 uur al naast me bed, terwijl ik mijn wekker om 8 uur had gezet. Om half 9 moest ik op school zijn, om 9 uur was ik er. Even een opdracht gemaakt met mijn buurman, en toen was het 9.40 en mocht ik weer naar huis.
PWaaaaP ik heb een toeoeoeter |
van 10:15 tot 10:30 een tentamen gemaakt, nu moet ik wachten tot het tiende lesuur om het volgende tentamen te maken :|
|
Ik werd om 9 uur wakker maar viel weer in slaap nu moet ik lekker werken van 12 tot 7 en ik heb helemaal geen zin :( :mad:.
|
|
girlytina ownt dit hele forum :|
|
Citaat:
http://scaresoft.dyndns.org/upload/images/fapfap.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat je stoned wordt van MAO maar nee.:(
|